Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
niin,puhut koko ajan niin ettette ole saaneet tarpeeksi toisistanne niin silloin selvitätte ongelmat ja olette yhdessä.
Addiktiot on voimakkaita. Ja jos semmonen on jollakulla, niin se alkaa viikkojen kuluessa näkyä arjessa. Se vie tilaa läsnäolosta, keskustelusta, yhdessäolosta, arjen hoitamisesta.

En ala arvailemaan Lispetin Karvaukkelin kohdalla sitä riippuvuutta, ei kuulu mulle, mutta kuvitellaan vaikka peliriippuvuus: nainen haluaisi että illat vietettäisiin yhdessä lasten kanssa, mut äijä sulkeutuu ilta toisensa jälkeen omaan kuplaansa pelaamaan kaverien kanssa netissä.

Keskusteluista huolimatta. Mä oisin aika hermona.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Addiktiot on voimakkaita. Ja jos semmonen on jollakulla, niin se alkaa viikkojen kuluessa näkyä arjessa. Se vie tilaa läsnäolosta, keskustelusta, yhdessäolosta, arjen hoitamisesta.

En ala arvailemaan Lispetin Karvamahan kohdalla sitä riippuvuutta, ei kuulu mulle, mutta kuvitellaan vaikka peliriippuvuus: nainen haluaisi että illat vietettäisiin yhdessä lasten kanssa, mut äijä sulkeutuu ilta toisensa jälkeen omaan kuplaansa pelaamaan kaverien kanssa netissä.

Keskusteluista huolimatta. Mä oisin aika hermona.
karvamaha!!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::cry::ROFLMAO:
 
Addiktiot on voimakkaita. Ja jos semmonen on jollakulla, niin se alkaa viikkojen kuluessa näkyä arjessa. Se vie tilaa läsnäolosta, keskustelusta, yhdessäolosta, arjen hoitamisesta.

En ala arvailemaan Lispetin Karvaukkelin kohdalla sitä riippuvuutta, ei kuulu mulle, mutta kuvitellaan vaikka peliriippuvuus: nainen haluaisi että illat vietettäisiin yhdessä lasten kanssa, mut äijä sulkeutuu ilta toisensa jälkeen omaan kuplaansa pelaamaan kaverien kanssa netissä.

Keskusteluista huolimatta. Mä oisin aika hermona.
Juuri näin, mutta Karvakuono.:D
 
Karvakuono on ”hiukan” addiktoituvaa sorttia!:notworthy:
Muutos lähtee hänestä itsestään.
Olenhan minä tuon tiennyt aina, mutta aika (minä) ei ollut vielä valmis pistämään pillejä pussiin.

Nyt on mieli kuiva kuin naapurin kaivo.:D
Addiktiot on siinäkin mielessä ihan hanurista, että sellanen ihminen saattaa herkästi siirtyä addiktiosta toiseen...
 
niin,puhut koko ajan niin ettette ole saaneet tarpeeksi toisistanne niin silloin selvitätte ongelmat ja olette yhdessä.
Kyllä se niin on, että loppupeleissä addiktioituneen täytyy itse hoitaa itsensä kuntoon.
Ei sitä vastuuta voi antaa toiselle osapuolelle tai kohta tuossa tapauksessa vois olla 2 ongelmaista ja kuka silloin huolehtii arjesta ja lapsista?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kävin kattelemassa Niilin jalokiveä ja leikittelin kissaa valolelun kanssa...se hermostuu aina kun meinaan teeveetä katellessa nukahtaa ja meni nytkin istumaan telkun eteen..en ensiks edes tajunnut, että Manta oli siinä ja ihmettelin puolihorteessa vaan, että ''Eihän tossa leffassa mitään kissanaista pitäis olla?''...näytti niinkun kissanainen olis laskeutunut jossain luolassa alaso_O
 
Emmä nyt muista mikä se oli. Joku Karva se oli. :D

Hehheh...sori, mut mä mietin skenaariota: Karvavauva makaa lattialla nuollen pallejaan (hiljaisuudessa kuuluu lups, lups) ja Karvanaama pelaa illat netissä.
Ei oo helppo kombo. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Sori kun nauran vaikeille asioille...
Ei haittaa, ite hirnun täällä siihen malliin että meillä on kohta Kyösti ja Raikku oven takana!:ROFLMAO:
 
No siinä on 2 tuuheakarvaista lisää ja niistä vasta onkelmia tulee!
Mä näin kerran yhden serbialaisukkelin ilman paitaa ja hänellä vasta karvatupsuja oli..ei ollut siis sellasta yhtenäistä karvaa, vaan sellasia yksittäisiä mustia pitkiä karvatuppoja..niinkun ois pikkulettejä liimattuna jokapuolelle sen selkää ja rintalihaksia:confused:
 
Mä näin kerran yhden serbialaisukkelin ilman paitaa ja hänellä vasta karvatupsuja oli..ei ollut siis sellasta yhtenäistä karvaa, vaan sellasia yksittäisiä mustia pitkiä karvatuppoja..niinkun ois pikkulettejä liimattuna jokapuolelle sen selkää ja rintalihaksia:confused:
Jos se oliki liimannu. Siis varmaan oli karvanen jo ennestään, mut ajatteli että ei se riitä alkuunkaan.
 

Yhteistyössä