Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
:love::love:

Mä kaipaan lunta tään pimeyden keskelle:love:

Ystävät on ihan parasta terapiaa tällä hetkellä:love::love:

Juur päättivät keskenään, että ens viikolla mennään Turkuun morjestaan yhtä sinne kadonnutta lammasta ja viedään hänet kihlattunsa kanssa pizzalle:love:

Herttinen sentään, et todellakaan saa!!!:eek::eek::eek:
Kuulostaa hjuvalta teijen lähipäivien jutut:)...ja aivan varmasti saadaan lunta että päästään tekeen lumienkuleita:love:

Ja taijan mie saaha:notworthy:
 
vierailija
Ellu, harmi kun olet saanut joskus pahaa Kassleria. :unsure:
Kyllä meillä tuli hyvää kun antoi sen hautua uunissa matalassa lämmössä oikein mureaksi ja suussasulavaksi. :p(y)Ei ollut läskiä missään kun ehkä reunoilla eikä niitä kohtia ole pakko syödä jos ei tykkää . :LOL:.


:love:olipa söpö Manta kuvassa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kohta itsenäisyyspäiväsauna!:)

Aito suomalainen ottaa niin kovat löylyt että taju meinaa lähteä ja välillä käyään juomassa pullo kossua jotta jutut vain härskiintyy kierros kierrokselta. Sitten kiukaalle heitetään lenkkimakkaraa ja kun ne on valmiit haetaan lumihangesta kaljat joilla huuhdellaan makkara alas!:coffee:;):giggle:

Mun suomalainen sauna: kasvonaamioita, aromaattista löylytuoksua, ihon kuorintaa, karvojen ajelua, musiikkia ja lisäksi joskus masturbointia!:oops::D
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja ruuttis
vierailija
Kohta itsenäisyyspäiväsauna!:)

Aito suomalainen ottaa niin kovat löylyt että taju meinaa lähteä ja välillä käyään juomassa pullo kossua jotta jutut vain härskiintyy kierros kierrokselta. Sitten kiukaalle heitetään lenkkimakkaraa ja kun ne on valmiit haetaan lumihangesta kaljat joilla huuhdellaan makkara alas!:coffee:

Mun suomalainen sauna: kasvonaamioita, aromaattista löylytuoksua, ihon kuorintaa, karvojen ajelua, musiikkia ja lisäksi joskus masturbointia!:oops::D
Tätä sen olla pitää :D
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/201712052200583150
 
Kohta itsenäisyyspäiväsauna!:)

Aito suomalainen ottaa niin kovat löylyt että taju meinaa lähteä ja välillä käyään juomassa pullo kossua jotta jutut vain härskiintyy kierros kierrokselta. Sitten kiukaalle heitetään lenkkimakkaraa ja kun ne on valmiit haetaan lumihangesta kaljat joilla huuhdellaan makkara alas!:coffee:;):giggle:

Mun suomalainen sauna: kasvonaamioita, aromaattista löylytuoksua, ihon kuorintaa, karvojen ajelua, musiikkia ja lisäksi joskus masturbointia!:oops::D
Säähän raiskaat suomalaisen saunakulttuurin noilla nykyrendeilläs, ei ihme että sait alapeukun ruutikselta:mad::mad:
 
Kohta itsenäisyyspäiväsauna!:)

Aito suomalainen ottaa niin kovat löylyt että taju meinaa lähteä ja välillä käyään juomassa pullo kossua jotta jutut vain härskiintyy kierros kierrokselta. Sitten kiukaalle heitetään lenkkimakkaraa ja kun ne on valmiit haetaan lumihangesta kaljat joilla huuhdellaan makkara alas!:coffee:;):giggle:

Mun suomalainen sauna: kasvonaamioita, aromaattista löylytuoksua, ihon kuorintaa, karvojen ajelua, musiikkia ja lisäksi joskus masturbointia!:oops::D
Vähän olutta löylyveteen, niin se riittää aromiksi. Mulla lukee saunan seinällä, että saunassa ei kuulu tehdä mitään, mitä voi tehdä saunan ulkopuolella :)
 

Yhteistyössä