Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei välttämättä mistään. Kahdenpuolinen sopimushan sm-sessio on. Riippuu siis siitä, mistä alistuva nautintonsa saa. Joku pelkästä kivusta. Toinen siitä että nolottaa. Kolmas nauttii siitä ettei voi itse päättää mitään. Ja neljäs vastaanpanemisen tunteesta. Ja syitä löytyy kymmeniä lisää...

Ja todella, esimerkiksi mua ajatus piiskan saamisesta kurituksena/rangaistuksena lähinnä oksettaa. Noissa pitää olla tarkkana kuin porkkana ettei saa pahoinpitelysyytettä jälkikäteen.
niimpä, jos esim. antaa vaimolle remmiapelin hutiloiden tehtyjen kotihommien takia niin ei se ole mitään sm-perrrvoilua vaan asianmukainen kurinpidollinen toimenpide
 
Ei välttämättä mistään. Kahdenpuolinen sopimushan sm-sessio on. Riippuu siis siitä, mistä alistuva nautintonsa saa. Joku pelkästä kivusta. Toinen siitä että nolottaa. Kolmas nauttii siitä ettei voi itse päättää mitään. Ja neljäs vastaanpanemisen tunteesta. Ja syitä löytyy kymmeniä lisää...

Ja todella, esimerkiksi mua ajatus piiskan saamisesta kurituksena/rangaistuksena lähinnä oksettaa. Noissa pitää olla tarkkana kuin porkkana ettei saa pahoinpitelysyytettä jälkikäteen.
Tai pitkäaikainen ja luotettava kumppani,ettei tuu mitään jälkipyykkiä ja syytöksiä
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
kyllä tuo minusta alle nelikymppiselle näyttää
No nippanappa enää. Vuosia on tullut lisää kuukausissa :eek:

No onhan tuo turvonnut melkoisesti naamastaan aikalailla lyhyessä ajassa, näin käy tosi usein nuorille naispoliitikoille varsinkin, kun ne alkaa puputtamaan monet wienerit/pvä eduskunnan kuppilassa :sneaky: Ja siis koko kroppahan niillä yleensä turpoaa.

Julkaistu: 8.6.2019


Vrt Echon linkin kuvaan




https://www.is.fi/politiikka/art-2000006135751.html
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s

Yhteistyössä