Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on päinvastainen kokemus.
(Vastarannankiiski jälleen...)

Pienet kehuu olevansa pippurisia = rutisee ja puhisee ainaki töissä joka asiasta, kun pitkät vaan huojuu rauhallisena taustalla.

Sori. :rolleyes:
Huojuu?
Onks he kännissä...aaahhhaaahhhaaaa:LOL:..köh.
Myönnän olevani pippirunen mutten kyllä valita, paitsi kun suuttua tupsahan kunnolla, mutta lepyn yhtä nopeesti kuin suutun.:barefoot::barefoot:
Loukattuna pidän kaiken sisälläni, kunnes sitten räjähdän jossain vaiheessa ja annan palaa samalla mitalla takaisin...sitä saa mitä tilaa:cautious:
 
Ja pienillä ihmisillä on jokin ihme taipumus yrittää tehdä itsensä näkyväksi ja saada huomiota, ja ne keinot on mielenkiintoisia...

Nonni, nyt karkaan isolle puolelle ennenku lätty (ei pimpsa) lätisee! :ROFLMAO:
 
Huojuu?
Onks he kännissä...aaahhhaaahhhaaaa:LOL:..köh.
Myönnän olevani pippirunen mutten kyllä valita, paitsi kun suuttua tupsahan kunnolla, mutta lepyn yhtä nopeesti kuin suutun.:barefoot::barefoot:
Loukattuna pidän kaiken sisälläni, kunnes sitten räjähdän jossain vaiheessa ja annan palaa samalla mitalla takaisin...sitä saa mitä tilaa:cautious:
Passiivis-aggressiivinen taskuraketti. =lyhyen kantaman ohjus. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Ja pienillä ihmisillä on jokin ihme taipumus yrittää tehdä itsensä näkyväksi ja saada huomiota, ja ne keinot on mielenkiintoisia...

Nonni, nyt karkaan isolle puolelle ennenku lätty (ei pimpsa) lätisee! :ROFLMAO:
No mää olen oikeesti ujo, mieluummin seuraan tilanteita sivusta kuin että olisin keskiössä huvittamassa muita:D

Tosin ystävien seurassa muuten kyllä höpötän puhua ja nauran herkästi:p
 
No, anteeksi kaikki pienet.
Mulla on vähän pitempänä ehkä traumaattisia kokemuksia teistä, kun en oo aina tajunnu että mitä te siellä alailmoissa säksätätte.

Sit auta armias jos 2 sirpakkaa ja iloista anitahirvos-taskuvenusta tapaa toisensa niin tipahdan täysin kärryiltä. Niillä on joku "puhutaan 5-kertaisella nopeudella keskenämme ja tuo pitempi hujoppi ei tajuu mitään kun ME ymmärrämme täydellisesti toisiamme, tsihihii".
(n):unsure::coffee:
 
No, anteeksi kaikki pienet.
Mulla on vähän pitempänä ehkä traumaattisia kokemuksia teistä, kun en oo aina tajunnu että mitä te siellä alailmoissa säksätätte.

Sit auta armias jos 2 sirpakkaa ja iloista anitahirvos-taskuvenusta tapaa toisensa niin tipahdan täysin kärryiltä. Niillä on joku "puhutaan 5-kertaisella nopeudella keskenämme ja tuo pitempi hujoppi ei tajuu mitään kun ME ymmärrämme täydellisesti toisiamme, tsihihii".
(n):unsure::coffee:
Ei ole tuollaista kokemusta lyhyistä naisista.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä