Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ellimaar
Oli taas niin suuruuden hullut suunnitelmat et oisin mennyt jo aiemmin töihin ja tehny muutaman tunnin ylkkää, mut väsyttää niin etten taida jaksaa(n) Ärsyttävää kun ois niin hirveesti kaikkee mitä ois kiva tehdä mut hiivatin väsymys pilaa kaiken, ja nykyään oon menny aiemmin nukkuunkin, ehkä tuo väsymys on vaan niin syvää...

Jos olisin eläin niin olisin varmasti karhu, nukkuisin talvet ja valvoisin kesät:love:

Elena777
Oli taas niin suuruuden hullut suunnitelmat et oisin mennyt jo aiemmin töihin ja tehny muutaman tunnin ylkkää, mut väsyttää niin etten taida jaksaa(n) Ärsyttävää kun ois niin hirveesti kaikkee mitä ois kiva tehdä mut hiivatin väsymys pilaa kaiken, ja nykyään oon menny aiemmin nukkuunkin, ehkä tuo väsymys on vaan niin syvää...

Jos olisin eläin niin olisin varmasti karhu, nukkuisin talvet ja valvoisin kesät:love:
Kannattais varmaan käydä testauttamassa rauta arvot?(n)

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Echo
Sarjassamme "Echo landelta käy kaupungissa"...

-parkkihalli: jos Diana kuoli tunnelissa niin mä kuolen varmaan parkkihallissa.
Ahdas ramppi kaartaa maan alle, sit pitää parkkeerata miljoonan sementtipylvään väliin. Unohdat ostoksilta tultua että minne jätit auton - oliko se A3 vai mikä?
Lopuksi pelkäät että mitä jos puomiin ja aukeavaan kuomuoveen tulee toimintahäiriö ja ne rysähtää alas ja konepelti päreinä - eihän sitä koskaan tiedä. Kyllä se illuminaatti taatusti säätää koneita mun pään menoksi. :eek:

-yleisessä vessassa on Katrin tai Kusin- paperiteline, jossa sisällä iso paperirulla. AINA on niin että et löydä paperiarkin päätä vaan joudut pujottamaan kätes sinne härveliin. Tällä kertaa raatelin sormilla sitä ohuen ohutta paperia 2-3 kerrosta auki, jotta saisin jostain otteen ja lopulta mulla oli suikaleita melkein enemmän kuin vappuhuiskassa.

-miksi, oi miksi kaikissa kadunkulmissa ei ole kadunnimeä (joo on navi käytössä mut silti)? Onko se joku arvausleikki "Piilotetaan tuo Puistokadun alku kaikilta kulkijoilta?"

Viimeksi muokattu: