Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta

Yövieras nukkuu sohvalla vielä, kissa käy välillä aina seisomassa takatassuillaan sohvan vierellä ihmettelemässä ja mää en malttais mennä kolistelemaan keittiöön aamukahvin takia, kun en taho herättää toista.
Heitä pitkä lanka vieraan päälle ja hiljalleen alat nykimään narun päästä.:sneaky:
 
Viisi pakkasastetta meillä ja todella, maa valkoisena. Pari, kolme senttiä lunta.

Yöks, yäks, voi sitä ravan määrää mikä taas eteiseen kulkeutuu...
Täällä oli eilen ihan mielettömän kaunis aurinkoinen päivä ja näyttäis taas aurinko pilkahtelevan esiin.
Lumesta ei tietookaan, mutta pakkasta on yli 4 astetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Kais
Voi vidun viddu.. Voiko pyykinhuuhteluaineesta tulla astmakohtaus? Nyt on käytössä parfymoitu tuote limited edition. :mad:
Mä olen olen allerginen huonepölylle. Nyt olen pahasti altistunut sille. On allergiaoireita. Ei ole lääkettä. Astma iski eilen illalla. Mulla on ollut kohtauksia vain muutaman kerran eläissäni. Astma on tutkittu.

Muoks.




Voi vittu! o_O:(
 
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: Kais
r0s
Voi vidun viddu.. Voiko pyykinhuuhteluaineesta tulla astmakohtaus? Nyt on käytössä parfymoitu tuote limited edition.
Mä olen olen allerginen huonepölylle. Nyt olen pahasti altistunut sille. On allergiaoireita. Ei ole lääkettä. Astma iski eilen illalla. Mulla on ollut kohtauksia vain muutaman kerran eläissäni. Astma on tutkittu.

Mä ostin kerran jotain Omon tuoksupulveria missä oli huuhteluaine samassa ja kun pesin ekan koneellisen ja ripustin sen, alkoi hetkessä ahdistaa niin että keräsin pyykit ja kiikutin ulos kuivumaan.

Voi tulla!
 
Voi vidun viddu.. Voiko pyykinhuuhteluaineesta tulla astmakohtaus? Nyt on käytössä parfymoitu tuote limited edition.
Mä olen olen allerginen huonepölylle. Nyt olen pahasti altistunut sille. On allergiaoireita. Ei ole lääkettä. Astma iski eilen illalla. Mulla on ollut kohtauksia vain muutaman kerran eläissäni. Astma on tutkittu.
Onko käytävä päivystyksessä?
 
Voi vidun viddu.. Voiko pyykinhuuhteluaineesta tulla astmakohtaus? Nyt on käytössä parfymoitu tuote limited edition.
Mä olen olen allerginen huonepölylle. Nyt olen pahasti altistunut sille. On allergiaoireita. Ei ole lääkettä. Astma iski eilen illalla. Mulla on ollut kohtauksia vain muutaman kerran eläissäni. Astma on tutkittu.
Kyllähän se voi tulla melkein mistä vaan ja alkaa yhtä äkkiä...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Kyllä mutta en arvannut että mulle tulee pyykinhuuhteluaineesta.
Ne tuoksut voi tehdä sen:(
Mulle sanoi yks sukulainen ja astmahoitaja, että astma saattaa alkaa hyvinkin yhtä äkkiä ja nopeesti...ettei olekaan mikään hitaasti etenevä juttu välttämättä lainkaan.

Kannattaisko sun mennä päivystykseen, jos ei ala helpottamaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Voi vidun viddu.. Voiko pyykinhuuhteluaineesta tulla astmakohtaus? Nyt on käytössä parfymoitu tuote limited edition.
Mä olen olen allerginen huonepölylle. Nyt olen pahasti altistunut sille. On allergiaoireita. Ei ole lääkettä. Astma iski eilen illalla. Mulla on ollut kohtauksia vain muutaman kerran eläissäni. Astma on tutkittu.

Muoks.


Voi vittu!
Kyllä noista hajustetuista aineista voi tulla astmakohtaus,ainakin jos on herkkä hajusteille
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Ne tuoksut voi tehdä sen
Mulle sanoi yks sukulainen ja astmahoitaja, että astma saattaa alkaa hyvinkin yhtä äkkiä ja nopeesti...ettei olekaan mikään hitaasti etenevä juttu välttämättä lainkaan.

Kannattaisko sun mennä päivystykseen, jos ei ala helpottamaan?
Kokemuksesta tiedän tuon. Ensi kerralla luen tuoteselosteen. Jos on tarve niin menen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kun on yövieraana, on ihana herätä kahvin tuoksuun!

Eli keittämään vaan, Ellu.
Hää ei tykkää kahvista, eikä sen hajusta, eikä ymmärrä yhtään ihmisiä jotka ovat erimieltä tästä asiasta
Joten menenpä keittämään ne kahvit, että saan poitsun nousemaan sohvalta ja päästään kaupoille:giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja m.e.k.
Noin, nyt on veet pannussa..

Mun ja pojan äskeinen keskustelu:
Minä: Huomenta, nukuitko hyv...?
Poika: Mmmm
M: Joko tykkäisit kahv...?
P: En
M: No mä keitän, sää voisit nousta syömään aamupal....
P: Mmm!
M: Ok *liukenen keittiöön*
Ihanaa kun toinen on niin ei-aamuihminen ja sitten vielä mulla tahtoo se aina unohtua:X3:
 

Yhteistyössä