Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on tunnustus. En VIELÄKÄÄN ole katsonut got:a tai muitakaan Momoan pätkiä. Kuvan oon nähny, mutta ei mun sisällä hyrissy mitenkään.:rolleyes:
Ehkäpä liikkuvat kuvat muuttaa asian?:D
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Kais
Mulla on tunnustus. En VIELÄKÄÄN ole katsonut got:a tai muitakaan Momoan pätkiä. Kuvan oon nähny, mutta ei mun sisällä hyrissy mitenkään.
Ehkäpä liikkuvat kuvat muuttaa asian?
Jaa'a toiset Momoa saa hyrisemään ja joku muu saa jotkut toiset :unsure:;)
Ei kaikki miehet vaikuta samalla tavalla, Charlie Hunnam ja Jensen Ackles myös saa hyrisemään
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mammapa väsäs kiekkopojalle kunnon aamiaisen niin jaksaa reenata.❤ Sinne tuo jo män. On kyllä reipas poika!

Iltapäivällä lähdetään muutaman saan kilsan päähän matsiin.

Multa kiva aivopieru tälle aamulle:
Kyselin tytöltä että joko pelipaidat tuli painosta (tökkäävät lisää sponsorien nimiä) ja että saiko molemmat paidat takaisin, toinen on varapaita.
Aloin mietiskellä, että onko niitä paitoja merkattu niskalappuun ettei vaan käy niin, että toinen paita häviää tms!
Voi ristus, tietty nimi ja pelinumero lukee selässä kissankorkuisilla niin ei uskois olevan epäselvyyttä kenen paita!:oops::ROFLMAO:
 
Mammapa väsäs kiekkopojalle kunnon aamiaisen niin jaksaa reenata. Sinne tuo jo män. On kyllä reipas poika!

Iltapäivällä lähdetään muutaman saan kilsan päähän matsiin.

Multa kiva aivopieru tälle aamulle:
Kyselin tytöltä että joko pelipaidat tuli painosta (tökkäävät lisää sponsorien nimiä) ja että saiko molemmat paidat takaisin, toinen on varapaita.
Aloin mietiskellä, että onko niitä paitoja merkattu niskalappuun ettei vaan käy niin, että toinen paita häviää tms!
Voi ristus, tietty nimi ja pelinumero lukee selässä kissankorkuisilla niin ei uskois olevan epäselvyyttä kenen paita!
Karatessa oli tämä ongelma, että vöissä ei lukenut nimeä ja lapsien itse solmiessa ne aina välillä irtosi ja heitettiin syrjään. Sitten tytär tuli kotiin sellaisen vyön kanssa mikä meni ainakin kolme kertaa hänen ympäri :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Karatessa oli tämä ongelma, että vöissä ei lukenut nimeä ja lapsien itse solmiessa ne aina välillä irtosi ja heitettiin syrjään. Sitten tytär tuli kotiin sellaisen vyön kanssa mikä meni ainakin kolme kertaa hänen ympäri
Ja meillä Krav magassa!:rolleyes:
Magassa saattaa vyössä olla natsat niin se ehkä vähän helpotti omansa löytämistä.
Karatessa ei taida olla?
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä