Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulle iskee turkinpippureihin himo:p
sit voikin syyttää tyhmää päätään kun kunnolla ahmii ja kitalaki ja kieli on riekaleina(n)
Ne värikkäät on parhaita, mä vaan en voi syödä niitä koska a) Sitten kun maistan yhtä, syön päättömästi loputkin, oksennan osan ja b) kärsin hirvittävästä sokerien heittelystäo_O
 
Ne värikkäät on parhaita, mä vaan en voi syödä niitä koska a) Sitten kun maistan yhtä, syön päättömästi loputkin, oksennan osan ja b) kärsin hirvittävästä sokerien heittelystäo_O
ne värilliset on hyviä... onks ne jotain hedelmäturkinpippureita.. enmä muista.:oops:
Mulle kelpaa ne kaikki:ROFLMAO: Mut ehkä ihan hitusen oon perinteisen puolella:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mut tukussakaan ei kaikki oo edes halvempaa kun kaupassa vaikka monesti mielletään et pakkaukset on isompia ja halvempia. Mä pääsisin suhteilla asioimaan mut en jaksa kun ei se niin kannattavaksi käy itselle:)
Mulla riippuis ihan siitä mitä ostaisin sieltä...voisin kuvitella, että suolakurkut ja jalapenot ja jotkut mausteet tulis käytettyä ihan varmasti..lihat pahenis, jos sieltä sellasta saa, kalat ei.
 
vierailija
Meillä kasvoi aamulla jotain rikkaruohoa lavuaarin reiistä... :eek: yön aikana oli ilmestynyt ja jotain vihreitä tuli 2 kpl sieltä. mitä viddua? kyllä sitä päivittäin käytetään niin mitä... enkä ole sinne multaa laittanut enkä mitään... :eek: nyppäsin pois ja olivat ainakin n. 5cm pitkiä :confused:
 
Mulla riippuis ihan siitä mitä ostaisin sieltä...voisin kuvitella, että suolakurkut ja jalapenot ja jotkut mausteet tulis käytettyä ihan varmasti..lihat pahenis, jos sieltä sellasta saa, kalat ei.
No joo, noi olis sellasia jos niitä menee paljon, meillä ei kauheesti kulu mitkään säilykkeet, ja kun miettii matkat/bensat niin meidän kohdalla tulee halvemmaks asioida normaalikaupassa:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä