Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä kasvoi aamulla jotain rikkaruohoa lavuaarin reiistä... :eek: yön aikana oli ilmestynyt ja jotain vihreitä tuli 2 kpl sieltä. mitä viddua? kyllä sitä päivittäin käytetään niin mitä... enkä ole sinne multaa laittanut enkä mitään... :eek: nyppäsin pois ja olivat ainakin n. 5cm pitkiä :confused:
Eikä sinne mätetä mitään, huuhdellaan esim. leikkuulauta salaatin teon jälkeen... siinä saattaa olla kurkun ja tomaatin ja paprikan siemeniä... olisi pitänyt tunkea ne multaan ja katsoa mitä niistä kasvaa o_O
 
Senko takia kun tiedät miten Paaton ja Ellimälli lirkuttelevat privapuolella toisilleen nykyään?Siksi Elli valvoo näin myöhään,ei malta mennä nukkumaan kun on liian kivaa vieraan miehen kanssa höpätä.Sääliksi käy perhe.
Mistä mä tollasta voisin tietää?


:(

mitäs se manta? leiki hänen kanssa (y)
Se nukkuu.

Menen kattomaan töllöstä jotain:cautious::notworthy:
 
vierailija
Mistä mä tollasta voisin tietää?



Se nukkuu.

Menen kattomaan töllöstä jotain:cautious::notworthy:
Leikitä Mantaa... mä joskun vapaapäivinäni herätttelin hellästi oman kisuni leikkiin ja touhuun illalla jos näytti siltä että koko päivä on vaan nukuttu... :cautious: ettei sitten koko yö mene aivan hulinaksi. Rapistelin jotain lelua tms tai viimeistään kun otti kuivattuja muikkuja pussin ylähyllyltä esiin niin siihen pussin rapinaan se viimeistään heräsi ja tuli katselemaan . kissat on yöeläimiä mutta mamma ei ole niin joskus on kiva leikkiä illalla :oops:
 
vierailija
Senko takia kun tiedät miten Paaton ja Ellimälli lirkuttelevat privapuolella toisilleen nykyään?Siksi Elli valvoo näin myöhään,ei malta mennä nukkumaan kun on liian kivaa vieraan miehen kanssa höpätä.Sääliksi käy perhe.
Sinulla se on taito satuttaa ja tuoda toisille pahamieli, en ymmärrä miten kukaan voi pitää kaltaisestasi käärmeestä.
 
Söitkö sä aamupalaks kanaa?o_O
Pakkohan mun oli maistaa millasia noista tuli. :oops: Sillä paistamisella oli myös kiire, koska parasta ennen -päiväykset paukkuu ja on punasella (kanoilla, ei mulla), ja kohta lähden asioille. Mutta oli vielä freesinmakuisia kanoja.

Mutta, tuo ohje oli kauheen sokerinen:1 dl siirappia, fariinisokeria, 2 dl cokista. Ei ihme että maistui, mutta jotenkin harmittaa kun joka ruokaohjeeseen pitää laittaa sokeria...vaikka ne maistuukin sit, niin kai sitä sokeria ois hyvä vähentää.
Haeskelen marinadiohjetta jossa on worcesteria, mur ilman sokeria.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
Laimeneeko sriracha tms tulinen kastike purkin avaamisen jälkeen? vai vaihteleeko laatu,tulisuu eri erissä? käytin toissapäivänä edellisen purkin pois ja tänään avasin uuden ja tuntui että olipas se tulisempaa kuin ennen. ja ihan samaa merkkiä ostin, saman kokoisen pullon ja vielä samasta kaupasta. o_O

Kun kasvattaa chilejä niin vaikka ois prikulleen samoja siemeniä niin niistä saattaa tulla hieman eri makuisia. Kun kaikki vaikuttaa. Kasvualusta, vesi, auringon määrä, lannoitus.
 
Pakkohan mun oli maistaa millasia noista tuli. :oops: Sillä paistamisella oli myös kiire, koska parasta ennen -päiväykset paukkuu ja on punasella (kanoilla, ei mulla), ja kohta lähden asioille. Mutta oli vielä freesinmakuisia kanoja.

Mutta, tuo ohje oli kauheen sokerinen:1 dl siirappia, fariinisokeria, 2 dl cokista. Ei ihme että maistui, mutta jotenkin harmittaa kun joka ruokaohjeeseen pitää laittaa sokeria...vaikka ne maistuukin sit, niin kai sitä sokeria ois hyvä vähentää.
Haeskelen marinadiohjetta jossa on worcesteria, mur ilman sokeria.
teet vain saman mutta ilman sokeria

problem solved
 

Yhteistyössä