Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Australialainen 29-vuotias Sam Ballard kuoli liki kymmenen vuotta sen jälkeen, kun hän söi illanistujaisten päätteeksi etanan.
Sydneyläisen Sam Ballardin ystävä, Jimmy Galvin, kertoo Network Ten -uutisille, mistä kaikki alkoi.
Vuonna 2010 tuolloin 19-vuotias Sam istui ystävineen kotinsa takapihalla. Nuorten miesten eteen mateli etana.
Miehet alkoivat vitsailla, kuka uskaltaisi syödä sen. Sam uskalsi. Hän sai maksaa yllytyshulluudestaan hengellään.
Jalkakivut paljastivat loisen
Pian etanan syömisen jälkeen Sam alkoi tuntea kipua jaloissaan. Hän pelkäsi jalkaoireiden olevan merkki MS-taudista, josta Samin isä kärsi.
Lääkärissä kuitenkin todettiin, että Samin sisälle oli pesiytynyt angiostrongylus cantonensis -niminen sukkulamato. Kyseinen loinen viihtyy rottien keuhkovaltimoissa. Etanoihin angiostrongylus cantonensis päätyy, sillä nilviäiset syövät rottien ulostetta.
Pahimmillaan angiostrongylus cantonensis voi ihmiseen päädyttyään aiheuttaa meningoenkefaliitin, hengenvaarallisen aivokalvontulehduksen muodon. Näin kävi Samille.

No Ausseissa noita epäeläimiä piisaa. Mieti jotain maksahämähäkkejä ja kaikenmaan myrkkyötököitä! Että mä rakastan asua täällä pohjoisessa!❤
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Kamalin päivä oli kuin kävin korva-, nenä-, kurkkulekurilla. Se löi ovenkahvan näköisen härpättimen suuhun ja painoi kielen sillä alas. No siinä kohtaa nousi eka laatta suuhun. No sitten sylky kuppiin ja sama uusiksi. Kolmannella kerralla ei noussut enää laatta kurkkuun, mutta sitten lekuri päätti täräyttää kitakielekettä sillä pikku peilillä kuin muhamed ali konsanaan. No sit oli taas laatta suussa ja sai sylkeä kuppiin.
Joo ollaan ihan samikset.
Ja syväkurkusta tulikin mieleen, että se on muuten myös kamalaa, jos saa oraaliseksiä ja nainen tunkee koko ajan jokkea liian syvälle ja kakoo siinä samalla. Menee fiilikset...
No tuossa vaan pitää oppia muuten hoitelemaan tai siis ehämmää sulle yritä opettaa, mutta köh köh..
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Kamalin päivä oli kuin kävin korva-, nenä-, kurkkulekurilla. Se löi ovenkahvan näköisen härpättimen suuhun ja painoi kielen sillä alas. No siinä kohtaa nousi eka laatta suuhun. No sitten sylky kuppiin ja sama uusiksi. Kolmannella kerralla ei noussut enää laatta kurkkuun, mutta sitten lekuri päätti täräyttää kitakielekettä sillä pikku peilillä kuin muhamed ali konsanaan. No sit oli taas laatta suussa ja sai sylkeä kuppiin.

Ja syväkurkusta tulikin mieleen, että se on muuten myös kamalaa, jos saa oraaliseksiä ja nainen tunkee koko ajan jokkea liian syvälle ja kakoo siinä samalla. Menee fiilikset...
Lissu Lovelace ei siis ole sinulle parasta seuraa... :unsure:
 
Kamalin päivä oli kuin kävin korva-, nenä-, kurkkulekurilla. Se löi ovenkahvan näköisen härpättimen suuhun ja painoi kielen sillä alas. No siinä kohtaa nousi eka laatta suuhun. No sitten sylky kuppiin ja sama uusiksi. Kolmannella kerralla ei noussut enää laatta kurkkuun, mutta sitten lekuri päätti täräyttää kitakielekettä sillä pikku peilillä kuin muhamed ali konsanaan. No sit oli taas laatta suussa ja sai sylkeä kuppiin.

Ja syväkurkusta tulikin mieleen, että se on muuten myös kamalaa, jos saa oraaliseksiä ja nainen tunkee koko ajan jokkea liian syvälle ja kakoo siinä samalla. Menee fiilikset...
Mulla ei ole ollut koskaan kurkun kanssa mitään ongelmia, mitä tulee syväkurkkuiluun.😂

Lekurikin saa tunkea lusikkansa rauhassa, hallitsen kielenikin täydellisesti, se on tiiviisti näkymättömissä edestä kun kurkkua tutkitaan.

Sanoisin, että se on vaan harjoituksen puutetta jos ei saa banaania kokonaan suuhun.:LOL:
 
Mulla ei ole ollut koskaan kurkun kanssa mitään ongelmia, mitä tulee syväkurkkuiluun.

Lekurikin saa tunkea lusikkansa rauhassa, hallitsen kielenikin täydellisesti, se on tiiviisti näkymättömissä edestä kun kurkkua tutkitaan.

Sanoisin, että se on vaan harjoituksen puutetta jos ei saa banaania kokonaan suuhun.
Tuo koko viesti oli selvä viesti mulle muidu! 🧐
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Mulla ei ole ollut koskaan kurkun kanssa mitään ongelmia, mitä tulee syväkurkkuiluun.

Lekurikin saa tunkea lusikkansa rauhassa, hallitsen kielenikin täydellisesti, se on tiiviisti näkymättömissä edestä kun kurkkua tutkitaan.

Sanoisin, että se on vaan harjoituksen puutetta jos ei saa banaania kokonaan suuhun.
Ei hitto, en tiiä menikö tämä nyt vähän tuhmaksi jo :unsure:

 
  • Haha
Reactions: Boobis ja Elena777
  • Haha
Reactions: m1es ja Elena777
Mulla ei ole ollut koskaan kurkun kanssa mitään ongelmia, mitä tulee syväkurkkuiluun.

Lekurikin saa tunkea lusikkansa rauhassa, hallitsen kielenikin täydellisesti, se on tiiviisti näkymättömissä edestä kun kurkkua tutkitaan.

Sanoisin, että se on vaan harjoituksen puutetta jos ei saa banaania kokonaan suuhun.
Banaania voi vejellä mun tissien välissä. 😃
 

Yhteistyössä