Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miehet vois syyä tätä kalaa ihan just because:



Kiveksiä syövä kala leviää.

Niin vanha uutinen, että jokohan näitä on levinnyt tänne meille?:eek:


😁
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Elena777
Miehet vois syyä tätä kalaa ihan just because:


Kiveksiä syövä kala leviää.

Niin vanha uutinen, että jokohan näitä on levinnyt tänne meille?


Ei hätää, talvi pitää noista kyllä huolta, jos joku kalan Suomen vesiin päästäisi. Minä ja kalamies voimme siis edelleenkin uida munasillamme.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
  • Haha
Reactions: m1es
Voi hyvänen aika sentään mitä kello on! Vieläkö mä valvon!!!!😱

Nyt meen äkkiä pesulla ja syöksyn sänkyyn! Huomennakin pitäis valvoa aamuyöhön!🥳

Kauniita unia ja hattaran kuvia teille yökyöpeleille kun sammutte!❤
 
Kannattaa huljuttaa vehjettään lämpimämmissä vesissä, ties millainen orava siellä harjoittaa kuviokelluntaa koulumekossa.
Niin, paras olosuhde vehkeelle on tietenkin vajaa 37 astetta ja sopivan kostea (kostunut).

Toisaalta kiveksille sopii viileys, jo tiukat alushousut ovat haitaksi. Sloggit sopivat naiselle mutta eivät miehelle.
 
Viimeksi muokattu:
Ne on kyllä upeet, pakko myöntää!!!*katsoo kuinka m1es ja fisumän menettävät yöunensa*
Edelleen valvon, mutta Boobiksen harmiksi se ei johdu hänen rinnoistaan. Onnittelut hänelle, mutta minun valvottajani ovat eri kokoluokkaa.

Uudenvuoden kunniaksi vuosikertaa, Ayumi Kawabata, 41 v.


äiti ja tytär


tytär ja äiti


@Echo voi meitä palstalaisia vastaavilla kuvilla ilahduttaa, kunhan tytär hieman kasvaa ja suklaanhimo hellittää.
 
Viimeksi muokattu:
Edelleen valvon, mutta Boobiksen harmiksi se ei johdu hänen rinnoistaan. Onnittelut hänelle, mutta minun valvottajani ovat eri kokoluokkaa.

Uudenvuoden kunniaksi vuosikertaa, Ayumi Kawabata, 41 v.


äiti ja tytär



tytär ja äiti


@Echo voi meitä palstalaisia vastaavilla kuvilla ilahduttaa, kunhan tytär hieman kasvaa ja suklaanhimo hellittää.
* Eka kuva: Suomesta löytyy myös yhtä nuorekkaan näkösiä koska Suomi-mammalla iho rupsahtaa vasta 42-43-vuotiaana, mutta tuostakin näkee, että alkaa jo ikääntyä. Rumat ja hikisen näköset otsahiukset ja kelmeä iho.
Ja tsainoille ei punaiset hiukset sovi koskaan.

* äiti-tytär -kuvat:
-joko äiti on saanu lapsensa jo 15-vuotiaana, yllätyitkö, minä en
-tytär voi olla noissa 13 vee
-tuo äiti kun kompastuis kynnyksellä niin puuterit pölähtäis ja maalarinteippi irtois
-Photoshop.

Kuitenki livenä kun ihmistä tapaa, tulee ikä aina jotenkin ilmi kasvoista. Aina.

Tyly arvio mulla, mutta itsepä kerjäsit 🤨
 
  • Haha
Reactions: m1es ja Lispetti
Edelleen valvon, mutta Boobiksen harmiksi se ei johdu hänen rinnoistaan. Onnittelut hänelle, mutta minun valvottajani ovat eri kokoluokkaa.

Uudenvuoden kunniaksi vuosikertaa, Ayumi Kawabata, 41 v.

äiti ja tytär


tytär ja äiti

@Echo voi meitä palstalaisia vastaavilla kuvilla ilahduttaa, kunhan tytär hieman kasvaa ja suklaanhimo hellittää.
Ei ole harmi. Makunsa kullakin. Mä olisin mieluiten pienitissinen. Isoista on vain haittaa.
 

Päivää
Tänään aattelin olla laiska, joten hain kaupasta pakastepitsan ja tuunaan sen extra tomaatilla ja juustolla + runsaalla tuoreella chilillä...se suattaapi illalla olla tässä huushollissa ring of faierit tulilla, mutta olokoot.

Niin ja Hyvää Uutta vuotta 2022 jokaiselle!

 
Viimeksi muokattu:
Ei tästä työnteosta tule täällä tänään yhtään mitään! Näköjään kaikilla vaan muutama tunti unta alla. Me ollaan nauraa räkätetty kaksin kerroin ja asiakkaat mukana! Kävi tässä yks tiukkapipokin ja arvatkaa vaan naurattiko se kahta kauheemmin!!😂😂🤣😂🤣

Mul repee naama ja maha!!!

 
Ei tästä työnteosta tule täällä tänään yhtään mitään! Näköjään kaikilla vaan muutama tunti unta alla. Me ollaan nauraa räkätetty kaksin kerroin ja asiakkaat mukana! Kävi tässä yks tiukkapipokin ja arvatkaa vaan naurattiko se kahta kauheemmin!!

Mul repee naama ja maha!!!
No eikö siellä stadissa ole vähän jäykkä meno välillä? Enkä nyt tarkoittanut sun makkaria... :sneaky:
 
* Eka kuva: Suomesta löytyy myös yhtä nuorekkaan näkösiä koska Suomi-mammalla iho rupsahtaa vasta 42-43-vuotiaana, mutta tuostakin näkee, että alkaa jo ikääntyä. Rumat ja hikisen näköset otsahiukset ja kelmeä iho.
Ja tsainoille ei punaiset hiukset sovi koskaan.

* äiti-tytär -kuvat:
-joko äiti on saanu lapsensa jo 15-vuotiaana, yllätyitkö, minä en
-tytär voi olla noissa 13 vee
-tuo äiti kun kompastuis kynnyksellä niin puuterit pölähtäis ja maalarinteippi irtois
-Photoshop.

Kuitenki livenä kun ihmistä tapaa, tulee ikä aina jotenkin ilmi kasvoista. Aina.

Tyly arvio mulla, mutta itsepä kerjäsit
Olet ihan entiselläsi. Tytär on noissa kuvissa 19-vuotias, eli 41-vuotias äiti on saanut lapsensa 22-vuotiaana.
Sen ensimmäisen kuvan tarkoitus oli esitellä sopivaa tissikokoa, muut olivat sinun ilahduttamiseesi tarkoitettuja. ;)
Meikkien käytössä olet oikeassa, kolmas kuva vähemmillä meikeillä on paras.

Sitä Echon äiti-tytä-kuvaa odotellessa...
 

Yhteistyössä