Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olet ihan entiselläsi. Tytär on noissa kuvissa 19-vuotias, eli 41-vuotias äiti on saanut lapsensa 22-vuotiaana.
Sen ensimmäisen kuvan tarkoitus oli esitellä sopivaa tissikokoa, muut olivat sinun ilahduttamiseesi tarkoitettuja.
Meikkien käytössä olet oikeassa, kolmas kuva vähemmillä meikeillä on paras.

Sitä Echon äiti-tytä-kuvaa odotellessa...
Tosipuheissa olen kyllä Echon kanssa sanoilla linjoilla. Et voi usein edes nähdä onko kuvassa isä vai äiti lapsensa kanssa, niin hyvin maskeerattuja nuo ”oravat” ovat!😁
 
Olet ihan entiselläsi. Tytär on noissa kuvissa 19-vuotias, eli 41-vuotias äiti on saanut lapsensa 22-vuotiaana.
Sen ensimmäisen kuvan tarkoitus oli esitellä sopivaa tissikokoa, muut olivat sinun ilahduttamiseesi tarkoitettuja.
Meikkien käytössä olet oikeassa, kolmas kuva vähemmillä meikeillä on paras.

Sitä Echon äiti-tytä-kuvaa odotellessa...
Tietysti olen entiselläni. Kannattaa valita sellaiset mielipiteet, joita ei tartte muuttaa joka toinen päivä. (y)

Ja mielipiteeni on, että suren että 1/3 ihmiskuntaa näyttää pesukoneessa kutistuneelta ja valkaisuaineen pesemiltä & aneemisilta jyrsijöiltä.
No, ei voi mitään, vahingollinen mutaatio on kauan sitten tapahtunut ja se monistuu, kuten wuhanilainen pöpö.
 
Ja kun niitä pommejanne lauotte, mustakaa, että jotkut eläimet ei pidä paukkeesta ja äkkinäisistä valonvälähdyksistä.
Suurensin pikkusen kun ei näkynynnä kunnolla...mä olen ollut siinä mielessä onnekas ettei yksikään elukka ole pelännyt meillä raketteja, ei koirat eikä kissat.
Pentuina meinasivat ensimmäisinä uuveinä pelätä, joten olin heijjen kanssa nenät kiinni ikkunassa kattelemassa sylitysten raketteja ja rauhottelin samalla. Myöhemmin koirista tuli sellasia, että oli pakko pitää paukuttelujen aikaan sisällä etteivät yrittäneet saada raketteja kiinni ja nykysen kissankin kanssa kattelen aina parvekkeelta vieretysten kun jossain paukutellaan.(y)

Mutta olet oikeassa, ihmiset saisivat aatella enemmän pelkääviä eläimiä Uutena vuotena.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Boobis

Yhteistyössä