Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuntuuko sun mielestä jätesäkit jotenkin hirveen öljysiltä?
Musta ne tuntuu ja jopa haisee ihan selkeesti öljylle:sick:
Onneks muovin käyttämistä on alettu rajoittamaan voimakkaammin. tosin suurin hyöty siihen saadaan vasta kun Kiina, Venäjä, Intia ja USA avaavat myös silmänsä!
Jätesäkit haisee kamalalle. Luultavasti muovi tullaan korvaamaan biokomposiitilla, mikä on kierrätettävää materiaalia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hei samikset, minäkin heräsin neljältä tai pikkusen jälkeen...
Onks noi nukahtamislääkkeet jotain ihan vahvempia vai melatoniinia?
Mietin että mä tarvittisin niitä kanssa, nukahtamislääkkeissä vaan pelottaa se, että jääkö niihin koukkuun ja kaupasta ostetut melatoniinit ei auta mulla ees sen vertaa, että tulis haukotuksia.
Melatoniinejahan on erilaisia, on nopeavaikutteisia jotka auttaa vain alkuun, sit on pitkävaikutteisia. Jotkut käyttää yhdessä molempia.
Mulla on Orionin 1,9 mg joka auttaa siinä alkuvaiheessa yötä, tosin kevyesti. Muista ei oo ollu mulle apua.
Melatoniinihan pitää ottaa 20-22 välillä että se auttaa, vaik kyl toi Orion vähän tehoaa klo 23 otettuna myös.

Sit on varsinainen voimakas nukahtamislääke eli yks bentso, sillä sammun kuin saunalyhty...kesto 5-6 h, mut ei aiheuta aamulla pöpperöisyyttä. Aivan ihana, mut sitä saa käyttää vain harvoin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Melatoniinejahan on erilaisia, on nopeavaikutteisia jotka auttaa vain alkuun, sit on pitkävaikutteisia. Jotkut käyttää yhdessä molempia.
Mulla on Orionin 1,9 mg joka auttaa siinä alkuvaiheessa yötä, tosin kevyesti. Muista ei oo ollu mulle apua.
Melatoniinihan pitää ottaa 20-22 välillä että se auttaa, vaik kyl toi Orion vähän tehoaa klo 23 otettuna myös.

Sit on varsinainen voimakas nukahtamislääke eli yks bentso, sillä sammun kuin saunalyhty...kesto 5-6 h, mut ei aiheuta aamulla pöpperöisyyttä. Aivan ihana, mut sitä saa käyttää vain harvoin.
Mulla on nukahtamislääke zopinox. Hyvin toimii. Sitä otan tarvittaessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä