Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ne semmoset verkossa olevat aplarit on kamalia. Kitkeriä ja tiukkakuorisia, usein vanhojakin (en puhu nyt itsestäni).:cautious:
Just ne. Ja mä kun oon sanonu ettei osta niitä mut ei, aina hän menee halpaan. Viimeks lakkas ostamasta kun sanoin et jatkossa kuorii itte ne mukuloille, mut lyön vetoo et sit kun ne on taas tarjouksessa ni varmasti taas ilmestyy meidän pöydälleo_O
 
vierailija
Puristin marketissa itselleni mehustimessa pullollisen appelsiinimehua.

Mulle oli yllätys että se maistui...vastapuristetulta appelsiinilta. Tylsää. :rolleyes:

Tykkään enemmän Tropicanan appelsiinimehusta, hedelmälihan kans. Siinä on raikkaampi maku.
Mä kammoan niitä kaupan puristimia. Aina ovat töhnää täynnä edellisen jäljiltä, kuinka usein niitä ylipäätään puhdistetaan? Sitten kaupassa pörrää kärpänen ja taatusti siinä hedelmäjätteen ja puristimen luona. Yök.
 
vierailija
Mun mielestä oli ihan helkutin hyvä.
Oli taas vähän erityylinen kuin perusleffat joten uskon et on sellanen leffa mikä ei varmasti aukene/toimi kaikille, ja vaatii ehdottomasti vielä toisen, ehkä kolmannenkin katselukerran jotta siitä saa kaiken irti. Tarantinon tyyliin se on täynnä pieniä yksityiskohtia mitkä jää yhdellä kerralla varmasti huomaamatta. Jos 60-luku ja elokuvateollisuus kiinnostaa niin varmasti saa enemmän irti kuin jollei ole yhtään tietämystä/kiinnostusta.
Ok. Kyllä mä olen aina pitänyt Tarantinon elokuvista ja odotan innolla että näen tämänkin. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Noi on muuten pirulaisia nuo viistokatot. Hukkatilaa kun siihen kohtaan ei oikein sovi mitään laittaa ja jos nukkuu siinä kohdassa niin on vaarana lyödä vaikka päänsä sitten siihen kattoon. Ehkä lapsille sopiva tila.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä