Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nääh...Anankin mieli puuttuu kun saa käteensä lämpimän kanelipullan ja lasin kylmää maitoa/kuumaa kahvia/kuumaa teetä...menee suu miehelläkin vehnäselle(y)
Nii ja samaan aikaan vaatii kansalta pullat ja herkut suista pois, että elettäis pidempään...eli hmm, se vaatiikin Echon pullat ja munkit itelleen!:alien:

No taas toisaalta kyll se mulle sopii, emmä niitä söis muutenkaan:sneaky:
 
Aina se kehuu itseään. :sick:
Kuules, ei ole huono asia tuo ollenkaan:)
Joskus on hyvä kehua itteään ja sanoa oikein ääneen että hittolainen kun oon paras! Kun ihan liian harvoin ja vähän oikeesti saadaan päivän aikana sitä kiitosta, niin jos ei muut osaa/ymmärrä mainita niin tekee sen itse(y)

Eikä se ole pois keneltäkään.
Ei sultakaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Aqela
Aina se kehuu itseään. :sick:
Turha vaatimattomuus ei kaunista, muistuttaa tällä viikolla vietetty Minä olen hyvä -teemaviikko. Idean takana on Yllätetään yhteiskunta -ryhmä, joka muistuttaa, että terve itsetunto ja oman osaamisen arvostus ovat eri asia kuin ylimielisyys tai kopeus.

Psyykkisesti terve ihminen pystyy näkemään itsensä positiivisessa valossa, mutta kasvatus vaikuttaa siihen, mitä sanotaan ulospäin. ”Ylimääräinen” kehuminen tuntuu vaikealta.

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/45004
 
Nii ja samaan aikaan vaatii kansalta pullat ja herkut suista pois, että elettäis pidempään...eli hmm, se vaatiikin Echon pullat ja munkit itelleen!:alien:

No taas toisaalta kyll se mulle sopii, emmä niitä söis muutenkaan:sneaky:
Tommoset kieltämiset vaan synnyttää kapinointia...kohtuus kaikessa, tasapainon saavuttaminen syömiseenkin.

Ja ihminen elää just niin kauan ja pitkään kuin on "tarkotettu", sille ei Ana voi mitään kieltojensa kanssa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa!

Sekä tuloksekkaan että raskaan työpäivän jälkeen päätin palkita itseni parilla Brooklynin Bela Air Sour-oluella sekä saunalla.

Mites muiden päivät?
Ihan kivasti meni, mennä tohotin ja opiskelin ja kotiin päästyäni simahin melko nopeasti päiväunille...huomenna meno jatkuu ja olen innostunut ahnehtimaan taas vähän liikaa asioita ittelleni mitä opiskella ja ne kaikki on tälle jaksolle(y)
 
vierailija
Kuules, ei ole huono asia tuo ollenkaan:)
Joskus on hyvä kehua itteään ja sanoa oikein ääneen että hittolainen kun oon paras! Kun ihan liian harvoin ja vähän oikeesti saadaan päivän aikana sitä kiitosta, niin jos ei muut osaa/ymmärrä mainita niin tekee sen itse(y)

Eikä se ole pois keneltäkään.
Ei sultakaan:)
Se on rumaa. Mulle on opetettu niin pienenäm
 

Yhteistyössä