Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se on mun lähettävä alottamaan talon iltawilleilyjä:)
Pyykkikonetta tässä sais ootella valmistuvaksi, sitä ennen laitan liikennepoliisihuitomiset kohdilleen suihkuunkomennuksille ja viimeistelen valmiiksi tämän syksyn ekat villasukat:love:...rimprenssa saa toivomansa perhossukat kinttusiinsa:)

Hiljattain sain itelleni valmiiksi ihunan villatakkisen:love: mistä nyt vahingossa ja yllättäen tulikin vähänpaljon ylisuuri mutta se ei haittaa niin mitn kun siihen on kiva kääriytyä kokonaan lämmitteleen vastaanottaessa hiljaksiin viilentyviä samettisia loppukesän/alkusyksyn iltoja/öitä:):love:...

Mutta hei, kiitos ja kumarrus aina niin laadukkaasta höpötysseurasta:)
Mukavat iltamat ja kauniit unikuvat jokaiselle:)
 
Mies sanoi tässä yks päivä että esitin, puhuessani jollekin tutulle.

Hö. Emmä muista esittäneeni.(n) Ehkä mä joskus reipastan mun puhetyyliä ja en kuulosta samalta kuin mun kooma-lahnasävy aamukahvilla.

On mulla makuuhuone-sävy. Semmonen vetelä Marlene Dietrich/RBF-ilme ja sävy "ai sää pöllähdit siihe, noooo voitha sä vaikka vyönremmiä vähä höllätä..."
Tai reippaina päivinä mä puhun makkarissa semmosella hoivavietti-äänellä.

Mut emmä nyt Marlene-makuuhuonetyylillä puhu vaikka töissä tai muksun koulun opettajalle. :eek:
 
Viimeksi muokattu:
Sit se on sanonu että kun juttelen jollekin kaverilleni, että esitän. "Kulta sä oot parhaimmillas kun et esitä"

Höh, ei, vaan jos naapurin emäntä kälättää mulle niin en mä nyt ihan koomassa siinä kuuntele. Siinä saattaa äänenkorkeuskin vähän nousta kun puhutaan korvatulehduskierteet halki. :coffee:

Eikö koskaan saa puhua kiihtyneemmin?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mies sanoi tässä yks päivä että esitin, puhuessani jollekin tutulle.

Hö. Emmä muista esittäneeni.(n) Ehkä mä joskus reipastan mun puhetyyliä ja en kuulosta samalta kuin mun kooma-lahnasävy aamukahvilla.

On mulla makuuhuone-sävy. Semmonen vetelä Marlene Dietrich/RBF-ilme ja sävy "ai sää pöllähdit siihe, noooo voitha sä vaikka vyönremmiä vähä höllätä..."
Tai reippaina päivinä mä puhun makkarissa semmosella hoivavietti-äänellä.

Mut emmä nyt Marlene-makuuhuonetyylillä puhu vaikka töissä tai muksun koulun opettajalle. :eek:
Kyllä mullakin äänenpaino ja puhetyyli vaihtelee riippuen siitä kenen kans juttelen. Mut mulla vaikuttaa myös tunteet, eli jollen mä oikein pidä jostain tyypistä niin kyl se puhe tapa on ihan muuta kun jonkun jonka kans lentää läppä ja ajatukset lyö yhteen, eikä se mitään esittämistä ole..
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja KalaMies
Kyllä mullakin äänenpaino ja puhetyyli vaihtelee riippuen siitä kenen kans juttelen. Mut mulla vaikuttaa myös tunteet, eli jollen mä oikein pidä jostain tyypistä niin kyl se puhe tapa on ihan muuta kun jonkun jonka kans lentää läppä ja ajatukset lyö yhteen, eikä se mitään esittämistä ole..
Olen havainnut, että jotkut tykkää lässyttää koirille ja lapsille
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä