Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Saahan sitä tuntea itsensä seksuaaliseksi, ihminen on seksuaalinen olento lapsesta asti ja saattaahan jo 3-vuotias hiffata itsetyydytyksen, mut se ei tarkoita että
a) sitä seksuaalisuutta pitäis lapsen tai esiteinin näyttää muille
b) aikuisen tulis mitenkään sallia tai innostaa lasta seksuaalisuuden näyttämiseen.
Se on sarjaa "omassa huoneessa ja yksin".

Onko sua itteäs suojattu tuonikäisenä? Usein se oikein-väärin ja normaali/epänormaali tulee lapsuudesta. Pojat on keskenään poikia joo ja toilailevat mitä toilailevat, mutta ei 13-vuotiaan tartte esim.aikuiselta isältään kuulla vielä saunanlauteilla esim.panotarinoita.
Yrität vieläkin olla pikku terapeutti o_O

Ehkä meidän täytyy joskus tavata irl ja keskustella aiheesta lapsuus ja seksuaalisuus. Luulen, että sinun kaapistasi löytyisi niitä mörköjä, ei minun.
Voisitkin itse vastata noihin kysymyksiin, jotka minulle olet tänä iltana esittänyt :sneaky:
 
Yrität vieläkin olla pikku terapeutti o_O

Ehkä meidän täytyy joskus tavata irl ja keskustella aiheesta lapsuus ja seksuaalisuus. Luulen, että sinun kaapistasi löytyisi niitä mörköjä, ei minun.
Voisitkin itse vastata noihin kysymyksiin, jotka minulle olet tänä iltana esittänyt :sneaky:
Hohhoijjaa, käännät tän muhun.
Juu, voin vastata noihin kysymyksiini rehellisesti, että itse olen ollut koulussa poikia kohtaan seksuaalisesti hyvin provosoiva 12-13- vuotiaana (ja ihan muihin ja keskiarvoon verrattuna), vaikkakin se ei onneks johtanu tekoihin kenenkään kanssa. Mutta jälkikäteen olen tajunnut että se oli isän huomion kaipuuta (ei seksuaalisessa mielessä), joka juonsi juurensa kauas lapsuuteen. Isä oli paljon poissa.

Jos isällä ja tytöllä on terveet ja lämpimät välit keskenään, 13-vuotiaan tyttären ei tartte pojilta ja aikuisilta miehiltä hakea seksikkyydellä huomiota.
 
Viimeksi muokattu:
Hohhoijjaa, käännät tän muhun.
Juu, voin vastata noihin kysymyksiini rehellisesti, että itse olen ollut koulussa seksuaalisesti hyvin provosoiva 12-13- vuotiaana (ja ihan muihin ja keskiarvoon verrattuna), vaikkakin se ei onneks johtanu tekoihin kenenkään kanssa. Mutta jälkikäteen olen tajunnut että se oli isän huomion kaipuuta (ei seksuaalisessa mielessä), joka juonsi juurensa kauas lapsuuteen.

Jos isällä ja tytöllä on terveet ja lämpimät välit keskenään, tyttären ei tartte pojilta ja aikuisilta miehiltä hakea seksikkyydellä huomiota.
Kiitos rehellisestä ja suorasta vastauksesta (y)

Hyvää yötä, toivottavasti en tule uniisi...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Hohhoijjaa, käännät tän muhun.
Juu, voin vastata noihin kysymyksiini rehellisesti, että itse olen ollut koulussa seksuaalisesti hyvin provosoiva 12-13- vuotiaana (ja ihan muihin ja keskiarvoon verrattuna), vaikkakin se ei onneks johtanu tekoihin kenenkään kanssa. Mutta jälkikäteen olen tajunnut että se oli isän huomion kaipuuta (ei seksuaalisessa mielessä), joka juonsi juurensa kauas lapsuuteen. Isä oli paljon poissa.

Jos isällä ja tytöllä on terveet ja lämpimät välit keskenään, 13-vuotiaan tyttären ei tartte pojilta ja aikuisilta miehiltä hakea seksikkyydellä huomiota.
huh
 
Ja siis täällä on vaikka Ruutis joka heittää autopilottina navanalus-läppää. Mut vaikken kaikkeen sen juttuihin reagoi ja ne sen jutut tulee yllättäen ja pyytämättä, niin ei Ruutis silti sairas ole. Se menee sarjaan ööö "vähän perwo mut hauska", mutta ei siitä sen läpästä tuu epäterve olo.
oon näemmä saanut pahimmat puoleni piiloteltua
 
Mä nukuin huonosti kun piti nousta ylös 2-3 krt veskiin ja vaihtamaan sidettä :sneaky:(n)
Nousin ylös sitten vähän ennen puolta kaheksaa kun Minttu kävi peittoo raapimassa.

Kahvit hörpitty :coffee: Paulig Presidentti Tanzania,paahto 3
Ja ny kauramannapuuroa voilla ja hillolla.:p
 
Viimeksi muokattu:
r0s
Jos olisin moderaattori, olisi tämä viesti lähempänä bannausta - keskustelijan asiatonta nimittelyä.

Jos olisin moderaattoriniin ois muuten mennytkin poistoon ja bannia napsahtanut.

Mutta myös sä itse olisi saanut jokusen kerran viestisi poistoon ja ehkä jopa banniakin siitä että linkität ketjuihin asiaankuulumattomia kuvia toistuvasti.

Ja joo, olisin joutunut itsenikin joskus bannaamaan.

Joskus se, että pääsee sanomaan, on bannin arvoista!
 
Huomenta

Vihdoinkin hyvin nukuttu yö takana!
Tohinat alkaakin tänään myöhemmin ja vain yhdellä tuplatunnilla, eli tästä päivästä tulee kivasti lyhkänen(y)
Hyvä kun nukuit, viime yönä pelattiin pokeria Mantasta, mä voitin. Voit laittaa Matkahuollon kautta mirrin tulemaan. (y)

Ekan päivän tavoite Mantalle: 1 hiiri ja 1 päästäinen. Huomenna riittää, kun tuo rotan.
Tein sille lukujärjestyksen.
 
vierailija
Jos olisin moderaattoriniin ois muuten mennytkin poistoon ja bannia napsahtanut.

Mutta myös sä itse olisi saanut jokusen kerran viestisi poistoon ja ehkä jopa banniakin siitä että linkität ketjuihin asiaankuulumattomia kuvia toistuvasti.

Ja joo, olisin joutunut itsenikin joskus bannaamaan.

Joskus se, että pääsee sanomaan, on bannin arvoista!
Semmonen sanavapaus meillä:ROFLMAO:
 
Ekan päivän tavoite Mantalle: 1 hiiri ja 1 päästäinen. Huomenna riittää, kun tuo rotan.
Ei sisäkissa osaa pyydystää, vanhempi kissaKIN on sisäkissa ja hiirikissan jälkeläinen ja sillä on verissä ne taidot...eli osasi tappaa kun vanhalle talolle pääsi hiiri:p
Mutta tää nuorempi luultavasti ihmettelis ja tökkis tassuilla hiirulaista hetken ja pyytäis = vaatis sua tappamaan ne puolestaan:X3:

Sitä paitsi mun mirriä et saa, vaikka tekisit rynnäkön tänne ja koittaisit saada sen väkisin!:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Katopa nyt onko sun hillossa askorbiinihappoa - tai jauhoissa, mitä käytät. Se lisää vuotoa valtavasti, vaikkei sitä sulle kukaan koskaan olisi sanonutkaan.
Hillo on itetehtyä ja askorbiinihappoa en lisänyt. Hillosokerissa ei muistaakseni ole tuota. Jauhojakin oon syönny vain pinaattiletuissa eilen,eikä niissä pitäis olla askorbiinihappoa.
C-vitamiinia käytän harvoin.
 
Viimeksi muokattu:
Ei sisäkissa osaa pyydystää, vanhempi kissaKIN on sisäkissa ja hiirikissan jälkeläinen ja sillä on verissä ne taidot...eli osasi tappaa kun vanhalle talolle pääsi hiiri:p
Mutta tää nuorempi luultavasti ihmettelis ja tökkis tassuilla hiirulaista hetken ja pyytäis = vaatis sua tappamaan ne puolestaan:X3:

Sitä paitsi mun mirriä et saa, vaikka tekisit rynnäkön tänne ja koittaisit saada sen väkisin!:eek:
Noo, Manta ois täällä uudelleenkoulutuksessa. :whistle:
 

Yhteistyössä