Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Otin nokoset, ja näin unta että olin jonkun lapsen kanssa kerrostaloasunnossa, ja joku terminaattori/kyborgi piti meitä vankinaan.

Pääsin sen muksun kans pakenemaan sieltä, kun ensin valehtelin sille kyborgille että käväisen vaan nopsaan asioilla.

Se jäi kattomaan telkkaria ja sain sen muksun kans 15 min.etumatkaa, ennen kuin se älys lähteä jahtaamaan meitä. (y)
 
Nonni. Mun oli pakko ostaa paprikaa, kesäkurpitsaa ja lisää sipulia, kun täällä on pari palstalaista hauduttanu niitä hiljattain pannulla.
Mitähän siihen vielä laittas mikä sopis noihi makuihin?
Tarjoan lihan kans...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Otin nokoset, ja näin unta että olin jonkun lapsen kanssa kerrostaloasunnossa, ja joku terminaattori/kyborgi piti meitä vankinaan.

Pääsin sen muksun kans pakenemaan sieltä, kun ensin valehtelin sille kyborgille että käväisen vaan nopsaan asioilla.

Se jäi kattomaan telkkaria ja sain sen muksun kans 15 min.etumatkaa, ennen kuin se älys lähteä jahtaamaan meitä. (y)
Sun unet vaikuttaa ihan yhtä häröiltä kuin mulla:D:D
 
Nonni. Mun oli pakko ostaa paprikaa, kesäkurpitsaa ja lisää sipulia, kun täällä on pari palstalaista hauduttanu niitä hiljattain pannulla.
Mitähän siihen vielä laittas mikä sopis noihi makuihin?
Tarjoan lihan kans...
Mä olen laittanut kaalia (kukka tai parsa tai tavallista)...mutta taas toisaalta syön ihan sellasenaan.
Niin ja herkkusieniä laitan myös, jos vaan on.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Nonni. Mun oli pakko ostaa paprikaa, kesäkurpitsaa ja lisää sipulia, kun täällä on pari palstalaista hauduttanu niitä hiljattain pannulla.
Mitähän siihen vielä laittas mikä sopis noihi makuihin?
Tarjoan lihan kans...
Tomaattia! (y)
Ensin pehmität sipulia ja paprikaa..sitten heität kesäkurpitsaa hautumaan ja lopuksi tomaattia.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
vierailija
Kiitos, tomaattia löytyy. :) Ootko laittanu mausteita:?
Joskus jotain yrttimausteseosta.. tai pieni ripsaus valkosipulijauhetta:oops:. mutta viimeksi en laittanut mitään. vettä laitan pannulle vähän etteivät pala pohjaan vaan hautuvat pehmeiksi kannen alla. minä tykkään hauduttaa ne aika pehmeiksi.

ei se kaipaa välttämättä mitään maustetta, kasviksista tulee makoisia, tomaatistakin tulee kypsyessään niin makea. toki voit laittaa itse mitä mausteita tykkäät. (y) ja lisää jotain kasviksia makusi mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä