Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä söit tänään?
Leivoksista tuli todella hyviä, mutta mun mitat on suurinpiirtein vaan:
--kaikkiin vuokiin 1 luomumansikka keskelle
--kulhoon vähän luomuisia mustaherukoita, jotka kieritellään pölyseoksessa: luomuperunajauhoa ja vaniljasokeripölyä 1tl ja lisätään mansikan ympärille pari ruokalusikallista ainakin
--Vatkataan tetrallinen (ei koskaan muovipullosta, koska on karrageenia siinä) luomukermaa löysäksi vaahdoksi ja sekoitetaan siihen luomutahinia 1 rkl (proteiinia paljon!)
--vatkataan 6kpl luomukananmunia + 1dl sokeria vaahdoksi
--mantelijauhetta 6 rkl ja 1 rkl luomukaakaojauhetta sekoitetaan hyvin ettei jää paakkuja (siivilöi ne, jos ei onnistu ja sekoita sitten)
--yhdistä kaikki ainekset ja nostele taikina silikonivuokiin, marjojen päälle.
Paista uunissa 150-175 asteessa, huomioi vuokien maxlämpötila.

Saa pistää paremmaksi(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Joo kattelen toisella silmällä tässä samalla game of thronesia..
Mä värjään hiuksia, värillä jota en osta enää ikinä.... ei toi p*ska meinannu tulla tuolta törpöstä pihalle ja vaikee levittää hiuksiin:cautious:

Mä sain "vapaa" vuorokauden kun mies lähti nappuloitten kans pikku reissuun, tulevat huomenna takas. Ite en pystyny lähteen mukaan kun töissä on niin kiire etten voinu vapaata ottaa. Ja tähän mä vapaani käytän, värjään yöllä hiuksia:ROFLMAO:
 
Leivoksista tuli todella hyviä, mutta mun mitat on suurinpiirtein vaan:
--kaikkiin vuokiin 1 luomumansikka keskelle
--kulhoon vähän luomuisia mustaherukoita, jotka kieritellään pölyseoksessa: luomuperunajauhoa ja vaniljasokeripölyä 1tl ja lisätään mansikan ympärille pari ruokalusikallista ainakin
--Vatkataan tetrallinen (ei koskaan muovipullosta, koska on karrageenia siinä) luomukermaa löysäksi vaahdoksi ja sekoitetaan siihen luomutahinia 1 rkl (proteiinia paljon!)
--vatkataan 6kpl luomukananmunia + 1dl sokeria vaahdoksi
--mantelijauhetta 6 rkl ja 1 rkl luomukaakaojauhetta sekoitetaan hyvin ettei jää paakkuja (siivilöi ne, jos ei onnistu ja sekoita sitten)
--yhdistä kaikki ainekset ja nostele taikina silikonivuokiin, marjojen päälle.
Paista uunissa 150-175 asteessa, huomioi vuokien maxlämpötila.

Saa pistää paremmaksi(y)
Kuulostaa kyllä tosi hyviltä:)
 
vierailija
Mä värjään hiuksia, värillä jota en osta enää ikinä.... ei toi p*ska meinannu tulla tuolta törpöstä pihalle ja vaikee levittää hiuksiin:cautious:

Mä sain "vapaa" vuorokauden kun mies lähti nappuloitten kans pikku reissuun, tulevat huomenna takas. Ite en pystyny lähteen mukaan kun töissä on niin kiire etten voinu vapaata ottaa. Ja tähän mä vapaani käytän, värjään yöllä hiuksia:ROFLMAO:
Sähän kävit saunassa jo aikoja sitten... ja pesulla. miksi nyt rupesit hiuksia värjäämään keskellä yötä?
 
vierailija
Mä värjään hiuksia, värillä jota en osta enää ikinä.... ei toi p*ska meinannu tulla tuolta törpöstä pihalle ja vaikee levittää hiuksiin:cautious:

---Ja tähän mä vapaani käytän, värjään yöllä hiuksia:ROFLMAO:
Saakai sen käyttää miten haluaa, mutta...
"allerginen reaktio hiusväristä" - pistäpä hakuun:geek:.
Mulla jäi muutama pakkaus käyttämättä ja piti antaa pois ne tökötit. Tykkään tästä lehtopöllön väristä kauheesti nykyään:love:
 
Sähän kävit saunassa jo aikoja sitten... ja pesulla. miksi nyt rupesit hiuksia värjäämään keskellä yötä?
Mä en pessy siellä hiuksia kun aattelin et värjään ne sen jälkeen, sit tajusin et väri pitää laittaa kuiviin hiuksiin, enkä jaksanu föönäillä sen takia joten piti oottaa et hiukset kuivuu:oops: oli nää pikkusen kosteet mut ei enää paljo:notworthy:
 
Mä värjään hiuksia, värillä jota en osta enää ikinä.... ei toi p*ska meinannu tulla tuolta törpöstä pihalle ja vaikee levittää hiuksiin:cautious:

Mä sain "vapaa" vuorokauden kun mies lähti nappuloitten kans pikku reissuun, tulevat huomenna takas. Ite en pystyny lähteen mukaan kun töissä on niin kiire etten voinu vapaata ottaa. Ja tähän mä vapaani käytän, värjään yöllä hiuksia:ROFLMAO:
Mä olen miettinyt kanssa, että pitäiskö värjätä hiukset...mulla oli joskus mustat ja ne kyllä sopi tosi hyvin...toisaalta ois hauska leikkiä välillä blondia, koska tohotan jo valmiiks niinkun aito blondi:oops:

Mullekin maistuu.Kaverille tosta puolet kuuluu mut siirrän sen verran maalitolppia et se saa puolet siitä mitä aamulla on jäljellä.
Mä tuun yöllä pölliin ne sulta, kun nukut haukun kanssa...ja jos haukku herää, lahjon sen peuran lihalla:sneaky:
 

Yhteistyössä