Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen miettinyt kanssa, että pitäiskö värjätä hiukset...mulla oli joskus mustat ja ne kyllä sopi tosi hyvin...toisaalta ois hauska leikkiä välillä blondia, koska tohotan jo valmiiks niinkun aito blondi:oops:


Mä tuun yöllä pölliin ne sulta, kun nukut haukun kanssa...ja jos haukku herää, lahjon sen peuran lihalla:sneaky:
Älä sit riko ikkunoita. mul on vara-avain ikkunalaudalla oven vieressä.
 
Eli siis vaalennat (y)

nyt kun siellä päänsäryssä ja särkylääkkeessä/kuumeessa puolitolkuissasi keskellä yötä värjäilet niin älä säikähdä aamulla jos pää onkin laikukas:LOL:
No luultavasti on kun tuo hemmetin tökkö mikä ei meinannu tulla purkista ei meinannu myöskään levitä mun hiuksiin(n) No onneks erilaisuus on muotia:D
Echo varmaan sais hepulin:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
En tietenkään, mutt hei ei aito peuran(pylly)liha varas voi kertoa suunnitelmistaan liikaa:barefoot:

Mulla on luonnostaan tällaset tylsän kastanjanruskeet:notworthy:
Nyt näyttää vähän siltä näin märillä hiuksilla katsoen että taidankin haluta värjätä nää toffeen sävyllä.... että joo... ehkä siihen googlaan jotain suosituksia ettei tule vastaavanlaista ostettua enää:whistle:
 
Saakai sen käyttää miten haluaa, mutta...
"allerginen reaktio hiusväristä" - pistäpä hakuun:geek:.
Mulla jäi muutama pakkaus käyttämättä ja piti antaa pois ne tökötit. Tykkään tästä lehtopöllön väristä kauheesti nykyään:love:
Nyt näyttää vähän siltä näin märillä hiuksilla katsoen että taidankin haluta värjätä nää toffeen sävyllä.... että joo... ehkä siihen googlaan jotain suosituksia ettei tule vastaavanlaista ostettua enää:whistle:
Nyt on pakko antaa paulakommentti - mitä riskiä nainen ei ottaisi näyttääkseen muulta kuin itseltään? Nainen, joka syö "terveyssyistä" luomua mutta värjää hiuksiaan, on elävä paradoksi.

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/tutkimus-hiusten-varjaaminen-voi-lisata-rintasyopaan-sairastumisen-riskia/

Lehtopöllö on hieno lintu - itsensä värisenä.
 
vierailija
Missäs niin sanotaan.
Älä ole ökömökö, ota ihan rennosti vaan.
no sepä kuule sanotaan heti tuossa ketjun nimessä. mussiikki ketjujen nimissä lukkeepi että: perjantain tiskoteekki... erilaisten perjantaibiisienketju, musaa musaa enemmän musaa... niistä pittäis selvitä se mitäpä se ketju pittääpi sisällään. ohjatkaahan jatkossa nämä kappalevalinnat sinne taikkapa perustakkaa iha oma ketju.
 
no sepä kuule sanotaan heti tuossa ketjun nimessä. mussiikki ketjujen nimissä lukkeepi että: perjantain tiskoteekki... erilaisten perjantaibiisienketju, musaa musaa enemmän musaa... niistä pittäis selvitä se mitäpä se ketju pittääpi sisällään. ohjatkaahan jatkossa nämä kappalevalinnat sinne taikkapa perustakkaa iha oma ketju.
Saakos tänne laittaa kuvia tai uutislinkkejä.
Teidän korkeutenne nyt kertoo mitä tähän ketjuun saa laittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä