Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minä kun luulin että sinä algoma haluat minut mutta sinä vain leikittelit kanssani. Etkö sinä ymmärrä että aqela ei sinua tahdo. Sinä olet ollut my darling mutta huomaan nyt että minä en ole ollut sinun. Sydämeni itkee verta:cry:
Minä olisin se oikea Algoma, älä usko noita vannabe alkomoita.
Ja ihan varmasti haluan juuri sinut. Vakuutan sen mahani pohjasta.
 
Mä oon palellu koko päivän töitten jälkeen, nyt jo ihan hytinät päällä niin että selkälihaksiin jo sattuu ja päätäkin rupes särkeen ihan älyttömästi:unsure:
mutta nytpä menen saunaan josko siellä helpottais, buranankin nappasin äsken jos sais taltutettua samoin tein tuon särynkin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Mä oon palellu koko päivän töitten jälkeen, nyt jo ihan hytinät päällä niin että selkälihaksiin jo sattuu ja päätäkin rupes särkeen ihan älyttömästi:unsure:
mutta nytpä menen saunaan josko siellä helpottais, buranankin nappasin äsken jos sais taltutettua samoin tein tuon särynkin:)
Älä mee saunaan. Kuume vain nousee kovemmaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Oliko niin että siemenet itää huonosti alakuun lopulla ja että illalla pitäisi tehdä työt.Yläkuussa taas aamulla tai aamupäivällä ?
Niin taisi olla, mutta tuulen suunnalla on merkitys myös. Mulla on uusissa potuissa yli metrisen varret nyt, kun laitoin vääränä päivänä multaan kasvamaan: 2 pottua 1 juuressa, ei ole paljon, mutta täytyy tuo viherhuone raivata potturuukuista tyhjäksi. Siis jos potuista syötäisiin varret, olisi nyt mahtava sato - mut kun ei syödä:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä