Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jaa mikä kärpäsansa?:eek:
Eikun katon jotain Slasher sarjaa ja täytyy kyllä myöntää etten ole aikoihin nähnyt näin typerää sarjaa...siis uhreilla ei ole minkäänlaista käsitystä maalaisjärjestä(n)
Kuulostaa hupaisalta, oikein aivot narikkaan sarjalta:D
Eiks joku höpissy jostai vettä ja etikkaa ja fairya ja banaania ansasta? Oon joskus itekkin tehny saman tyyppisen, litkut kulhoon/lautaselle ja kelmu kulhon päälle ja kelmuun reikiä, sit ne öttiäiset mönkii sinne ja hukkuuo_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kuulostaa hupaisalta, oikein aivot narikkaan sarjalta:D
Eiks joku höpissy jostai vettä ja etikkaa ja fairya ja banaania ansasta? Oon joskus itekkin tehny saman tyyppisen, litkut kulhoon/lautaselle ja kelmu kulhon päälle ja kelmuun reikiä, sit ne öttiäiset mönkii sinne ja hukkuuo_O
Joo mä taisin höpistä...:oops:
Mulla ollut jossain lasipurkissa vettä,hedelmänpaloja,tilkka etikkaa ja astianpesuainetta.kelmu päälle ja kelmuun pieniä reikiä. sinne ne mu-lkut menee ja jää. kuulema lime olisi kaikista houkuttelevin hedelmä, mutta itse käytän omenaa tai banaania kun niitä on yleisimmin kotona.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Joo mä taisin höpistä...:oops:
Mulla ollut jossain lasipurkissa vettä,hedelmänpaloja,tilkka etikkaa ja astianpesuainetta.kelmu päälle ja kelmuun pieniä reikiä. sinne ne mu-lkut menee ja jää. kuulema lime olisi kaikista houkuttelevin hedelmä, mutta itse käytän omenaa tai banaania kun niitä on yleisimmin kotona.(y)
Mä en tarkalleen muista et olisin hedelmiä laittanut mutta kutakuinkin muuten samalla lailla. Saattaapi olla et jotain sinne mössättiin. Meillä tosi harvoin on pikkukärpäsiä, en itseasiassa muista kuin tuon yhden vuoden milloin olivat "ongelma" ja tehtiin noita ansoja.
 
Kuulostaa hupaisalta, oikein aivot narikkaan sarjalta:D
Eiks joku höpissy jostai vettä ja etikkaa ja fairya ja banaania ansasta? Oon joskus itekkin tehny saman tyyppisen, litkut kulhoon/lautaselle ja kelmu kulhon päälle ja kelmuun reikiä, sit ne öttiäiset mönkii sinne ja hukkuuo_O
Huomenta:alien:
Voisin kuvitella, että kissa olis tossa ansassa ensimmäisemä kun tekisin tollasen ansan mutta kyllähän tota kannattaa koittaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
Vaatiiko työn tilaaja kurssin. 4 vuotta mulle on sitä yritetty pakottaa mut en ole jaksanut mennä. Joka päivä tietyömailla olen.
Sama on ensiapukurssin kanssa mikä on mulle kuulemma pakollinen. Olen yksin töissä. Kurssien pitäjiltähän ei mitään lakipykäliä näihin löydy. Puhutaan vaan käytännöistä ja yleisistä vaatimuksista.

Työmaakohtainenhan toi on. Joku mestari katsoo läpi sormien ja toinen ei edes päästä työmaalle ellei ole kaikkia vaadittavia lapuskoja.

On mulla toi kortti jo viisi vuotta ollutkin. Ehti vanheta viime kuussa. :cautious:
 
Huomenta! :)

Huomenta.
Onks Nalle Puh niin kamala? No, Nasun näkemisen sijasta mä voisin kyl viettää työpäivän vaikka laittamalla rekkakuorman p*skaa 1/2 litran Eskimo-pakastepusseihinn....
Nooo.... Ettei nyt ihan vähän ois ollut kärjistystä mukana?:D En mäkään noille otuksille kyllä lämpene.
Huomenta. Tää päivä meneekin kotona. Mitähän tekemistä sitä keksisi...
Kotipäivä myös kun on niin ankea sää. Synttärikakku pitäis täyttää/kuorruttaa tänään mut ehdoton kielto tuli et sitä ei saa tehdä koulupäivän aikana:) Lisäks pitäs muut synttäritarjottavat käydä ostamassa mutta sitäkään ei saa nyt tehdä:cautious:
Eli neljä tuntia tehokasta aikaa kitata ainakin kahvia:whistle: ...ehkä vähän pyykkiä vois nakata koneeseen:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais, Aqela ja Echo
Huomenta! :)


Nooo.... Ettei nyt ihan vähän ois ollut kärjistystä mukana?:D En mäkään noille otuksille kyllä lämpene.

Kotipäivä myös kun on niin ankea sää. Synttärikakku pitäis täyttää/kuorruttaa tänään mut ehdoton kielto tuli et sitä ei saa tehdä koulupäivän aikana:) Lisäks pitäs muut synttäritarjottavat käydä ostamassa mutta sitäkään ei saa nyt tehdä:cautious:
Eli neljä tuntia tehokasta aikaa kitata ainakin kahvia:whistle: ...ehkä vähän pyykkiä vois nakata koneeseen:)
Noo ehkä vähän kärjiistin. :rolleyes: Nalle Puh menettelee, mut ärsyttää kun sekin viipottaa ylipienessä paidassa -ja housut unohtanu kotia.
Mut Nasun ylikireä hiki/p*skajumpperi se vasta kamalin on.

Mukavia synttäreitä sinne! Elimistö kun on hyvin kofeiinitettu niin kyl sillä jaksaa päälle vetää vaikka 50-vuotisjuhlat ja Kotitalousnaisten syyskirmaukset...öö...liiottelinkohan taas. :oops:
 
Noo ehkä vähän kärjiistin. :rolleyes: Nalle Puh menettelee, mut ärsyttää kun sekin viipottaa ylipienessä paidassa -ja housut unohtanu kotia.
Mut Nasun ylikireä hiki/p*skajumpperi se vasta kamalin on.

Mukavia synttäreitä sinne! Elimistö kun on hyvin kofeiinitettu niin kyl sillä jaksaa päälle vetää vaikka 50-vuotisjuhlat ja Kotitalousnaisten syyskirmaukset...öö...liiottelinkohan taas. :oops:
Tankkaan kofeiinit nyt valmiiks huomista varten, 12kpl 7vuotiaita tyttösiä niin luulen että vauhtia piisaa:)
Mut mä olin nyt vähän ovelampi, vuokrasin tilan sekä synttäriohjaajan leikittään noita:D Eli mä lyön vaan herkut pöytään ja katselen kun ne katoo parempiin suihin:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo

Yhteistyössä