Säälin poikien äitejä. :(

  • Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti
"noh"
Tämä nyt on säälittävä provon yritys, enkä tiedä onko aloittaja lapseton, tytön vai pojan vai molempien äiti, joka yrittää ehkä pelkkien tyttöjen äitejä kohtaan lanseerata inhoa tai vihaa.

Mutta itsestä kyllä näyttää, että jotkut poikien äidit muuttuvat pojan saatuaan ilkeiksi. En tiedä miksi, kasvatuksestahan se on kiinni millainen ihminen siitä tulee.
 
"huhuu"
[QUOTE="Nina";29589896]Pojat on vastenmielisiä otuksia. :x Väkivaltaisia, tyhmiä ja meluisia. Ja lopulta niistä tulee sairaita, vielä väkivaltaisempia, naisten ja lasten elämän tuhoajia = miehiä. :'([/QUOTE]

sulla taitaa olla traumaattinen menneisyys tai sitten tää on huono provo.
Mieti nyt,mihin tää maailma joutuis jos olis vaan pelkkiä tyttöjä?
 
  • Tykkää
Reactions: Maisie
"Hömelö"
Onkos ap miettiny asiaa niin päin, että useammin esimerkiks raiskauksen tai parisuhteessa tapahtuvan väkivallan uhri on nainen? Että jos nyt lähdetään kauhistelulinjalle niin vähemmän pojan vanhemmat joutuu pelkäämään oman lapsen puolesta vaikka raiskatuksi tulemista. Ja nyt jos olisin ap, säälisin ihan älyttömästi kaikkia tyttöjen vanhempia. Ihan kauheeta odottaa, että mikä päivä omalle lapselle tehdään jotain ihan hirveetä.

Tais olla älyttömän huono provo.
 
"Lol"
[QUOTE="Hömelö";29590266]Onkos ap miettiny asiaa niin päin, että useammin esimerkiks raiskauksen tai parisuhteessa tapahtuvan väkivallan uhri on nainen? Että jos nyt lähdetään kauhistelulinjalle niin vähemmän pojan vanhemmat joutuu pelkäämään oman lapsen puolesta vaikka raiskatuksi tulemista. Ja nyt jos olisin ap, säälisin ihan älyttömästi kaikkia tyttöjen vanhempia. Ihan kauheeta odottaa, että mikä päivä omalle lapselle tehdään jotain ihan hirveetä.

Tais olla älyttömän huono provo.[/QUOTE]

Niin ja pahantekijänä on 99% tapauksissa mies. Miehet murhaa, miehet raiskaa, miehet ahdistelee, pahoinpitelee, sotii, käyttää enemmän päihteitä, saastuttaa jne.
Tavallaan siis voisi sääliä tyttöjä/heidän vanhempiansa ja halveksia poikia.
 
"..."
Itse inhoan tyttölapsia, narisevia ja kiljuvia pikkudiivoja oksettavine prinsessafiksaatioineen. Ilkeitä jo lapsesta lähtien, kouluiässä supistaan ja puhutaan paskaa. 5 vuotias tyttö osaa olla oikea bitch. Tyttöjen murrosikä on kamala, meikataan silmät mustiksi, juodaan sidukkaa amisten kanssa ja jaetaan tavaraa kaikille kylän jätkille. 13 vuotiaana nuorisokotiin kun on niin vaikea nuoruus. Poltetaan röökiä ja viillellään itseään. "Yhyy kukaan ei rakasta mua, oon tällanen prinsessa, saanu kaiken mut gugaa ei ragasta mua"

Poikien kanssa on erittäin leppoisaa elämää :) Ei narinaa ja nirinää ja diivailua, ei bitch meininkiä, paskanpuhumista, riitoja toisten lasten kanssa, nenäkkyyttä... huh huh <3 pojat <3
 
  • Tykkää
Reactions: Nanemone
kass
[QUOTE="...";29590440]Itse inhoan tyttölapsia, narisevia ja kiljuvia pikkudiivoja oksettavine prinsessafiksaatioineen. Ilkeitä jo lapsesta lähtien, kouluiässä supistaan ja puhutaan paskaa. 5 vuotias tyttö osaa olla oikea bitch. Tyttöjen murrosikä on kamala, meikataan silmät mustiksi, juodaan sidukkaa amisten kanssa ja jaetaan tavaraa kaikille kylän jätkille. 13 vuotiaana nuorisokotiin kun on niin vaikea nuoruus. Poltetaan röökiä ja viillellään itseään. "Yhyy kukaan ei rakasta mua, oon tällanen prinsessa, saanu kaiken mut gugaa ei ragasta mua"

Poikien kanssa on erittäin leppoisaa elämää :) Ei narinaa ja nirinää ja diivailua, ei bitch meininkiä, paskanpuhumista, riitoja toisten lasten kanssa, nenäkkyyttä... huh huh <3 pojat <3[/QUOTE]

Tuohan on vanhempien vika, ei niinkään lapsen sukupuolesta kiinni.
 
"Mona"
Noh, aloittajan kielenkäyttö nyt on aivan ala-arvoista ja kertoo tietty vähän ap:stä. Mutta ymmärrän ajatuksen siinä mielessä et jos ap:llä on vain tyttöjä, poikalapset tuntuvat vieraalta. Itsekin toivoin esikoisesta tyttöä, mutta poika tuli. Toisesta jo toivottiinkin poikaa, samoin tästä kolmannesta. Omasta mielestä tuntemani tytöt ovat aika rasittavia, nämä meidän pojat taas jotenkin niin mutkattomia.
 
  • Tykkää
Reactions: Nanemone
niih niih
[QUOTE="Nina";29589896]Pojat on vastenmielisiä otuksia. :x Väkivaltaisia, tyhmiä ja meluisia. Ja lopulta niistä tulee sairaita, vielä väkivaltaisempia, naisten ja lasten elämän tuhoajia = miehiä. :'([/QUOTE]

Eli joku säälittävä otus (ettet olis sinä) on onnistunut tekaseen sellaisen tytön joka ottaa miehekseen vastenmielisen miesotuksen ja sitten ne saa lapsia - vastenmielisiä tyttöjä ja poikia? No onneks sä olet kuollut silloin nin säästyt siltäkin häpeältä.
 
........
Mun mielestä on todella erikoista, että näinkin moni täällä on kirjoittanut negatiivista toisesta sukupuolesta!!!??! Joku inhiaa poikalapsia ja toinen tyttölapsia. Kuullostaa kaamealta lukea, että joku aikuinen INHOAA toisen sukupuolen edustavia lapsia. Toivottavasti en koskaan joudu olemaan kanssanne tekemisissä ja toivottavasti ei lapsenikaan. Todella toivon myös ettei kukaan teistä työskentele lasten parissa. Molemmat sukupuolet ovat aivan ihania ja paljon riippuu kasvatuksesta millaisia niistä lapsista tulee...
 
"Hmm"
[QUOTE="Nina";29589896]Pojat on vastenmielisiä otuksia. :x Väkivaltaisia, tyhmiä ja meluisia. Ja lopulta niistä tulee sairaita, vielä väkivaltaisempia, naisten ja lasten elämän tuhoajia = miehiä. :'([/QUOTE]

Ja silti olet sellaisen vastenmielisen otuksen kanssa seukannut kun sinulla on lapsia? Vähän ristiriitaista.
Onneksi et pääse kasvattamaan poikia jos niistä tuollaisia tekisit :( Ja toivottavasti ei myöskän tyttäristäsi tule tuolaisia, aijaa mutta ne onkin sun tyttäriä, voi harmitus, niistä teet sitten vastenmielisiä otuksia.
Todella ikävää että sinulla on lapsia :(
 
N.O
Elä nyt ainakaan lisää lapsia enää hanki :D Jos tulee poika niin jäävät reppanat ilman äiti viellä.

Mää oon niin onnellinen 2 pojan äiti, meinaan välillä oikein pakahtua tähän onnen tunteeseen. Varmasti samanlaisia tunteita olisi myös tyttö lapsiakin kohtaan :)
 
"Vierailija"
Tää ehkä maailman huonoin provo on ollut täällä ennenkin.

Joka saakin miettimään, että ap:n kannattaisi hankkia elämä, kenellä oikeasti on aikaa, jaksamista ja intressejä provoilla kaksplussan mammapalstalla, eikö sinulla parempaa ja mielekkäämpää tekemistä ole?
 
"tjaa"
Mä aina mietin, missä palstalaiset tapaa niitä kauheita inhottavia sikoja miehiksi. Olen kuitenkin 32-vuotisen elämäni aikana tavannut epäilemättä satoja miehiä: töissä, koulussa, kavereina, ja seurustellutkin monen kanssa. Yhden kanssa päädyin jopa naimisiin.

Näistä sadoista miehistä vain yksi oli sellainen, josta en pitänyt. Sekään ei varsinaisesti liittynyt hänen sukupuoleensa, olipa vain epämiellyttävä tyyppi.
 
"äipppä"
Mua ehkä vähän "säälittää" monet tyttölasten äidit, jotka kuvittelee että pojissa on jotain kamalaa, outoa tai vaikeaa. Kun itse pojan(kin) äitinä sen huomaa, mistä he omalta osaltaan on jääneet paitsi. He elää vain niissä ennakkoluuloissaan, eikä ymmärrä kuinka ihana se oma pieni poika on, josta kasvaa pikkuhiljaa komea nuori miehenalku.
 
[QUOTE="äipppä";29591659]Mua ehkä vähän "säälittää" monet tyttölasten äidit, jotka kuvittelee että pojissa on jotain kamalaa, outoa tai vaikeaa. Kun itse pojan(kin) äitinä sen huomaa, mistä he omalta osaltaan on jääneet paitsi. He elää vain niissä ennakkoluuloissaan, eikä ymmärrä kuinka ihana se oma pieni poika on, josta kasvaa pikkuhiljaa komea nuori miehenalku.[/QUOTE]

Niimpä. Mun ipana on mun puolella ainoa poika, me ollaan siskokset ja siskoilla tyttöjä. Oli tää aika kummajainen alkuun etenkin äidilleni mutta nopeasti valloitti mummin ja tädit omalla persoonallaan. Nyt on mummin ja vaarin silmäterä eikä mitää puheita sukupuolesta. Että ihan ihminen vain tää olikin eikä mikää outous vaikka jalkovälissä muuta onkin kun omilla lapsilla ja muilla lastenlapsilla. Anoppi taas kolme poikaa kasvattaneena heti otti omakseen tulokkaan.
 
ällöttävää
Lapsettomuudesta kärsivänä voin sanoa että, ette ansaitsisi kumpaakaan sukupuolta edustavaa lasta. Olette inhottavia ihmisiä ja luultavasti kasvatatte omat lapsenne pilaamaan sen vähän hyvän mitä maailmasta on jäljellä.
 
"Mary"
Pojat on niin ihanan suoraviivaisia toiminnan tyyppejä. Niiden kanssa ei tarvi kuunnella sitä kitinää ja kiukuttelua, kun mikään ei ole hyvin, niinkuin tyttöjen usein kuulee kiukuttelevan. Jos ne riitelee kavereiden kanssa, niin asiat sanotaan suoraan, niinkuin se on (ok, joskus vähän turhan herkästi tapellaan myös). Mutta se on sellaista rehellistä meininkiä, eikä mitään kieroilua ja juonittelua ja pikkumaista pilkkaa, mitä tytöt harrastavat.

Tää on toki vaan kärjistystä, molemmista sukupuolista löytyy omat ihanat puolensa. Mutta pakko puolustaa niitä poikien asioita, kun kerran tullaan haukkumaan.
 

Yhteistyössä