Sain 5min sitten käynnistys tabletin.. Nyt pelotta

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
kökköliini
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25906090:
Toivottavasti käynnistyis nopsaan. :)
Mulla,kun laitettiin se murunen kohdunsuulle niin puoli tuntia siitä oli supparit alkaneet ja sit parin tunnin päästä vauva sylissä. :)
ja mulle laitettiin kaksi ja eivät saaneet synnytysät käynistymään|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25906090:
Toivottavasti käynnistyis nopsaan. :)
Mulla,kun laitettiin se murunen kohdunsuulle niin puoli tuntia siitä oli supparit alkaneet ja sit parin tunnin päästä vauva sylissä. :)
minulle laitettiin murusia 4 päivää eikä tapahtunut mitään :D Toivon todella, että Venakolla tapahtuu. On tosi tuskallista kun niitä vaan laitetaan ja laitetaan ja mitään ei tapahdu.
 
jee!
Onnea matkaan! Luulis että syntyy aika reippaalla tahdilla kun noin pitkään ollut jo supistuksia ja kohdunsuukin ilmeisesti joitain senttejä auki. Hyvin se menee, muistat vaan raportoida meille riittävän usein tilannetiedotusta :)! Täällä pidetään peukkuja ainakin :D!
 
minulle laitettiin murusia 4 päivää eikä tapahtunut mitään :D Toivon todella, että Venakolla tapahtuu. On tosi tuskallista kun niitä vaan laitetaan ja laitetaan ja mitään ei tapahdu.
Mä muistan vaan,että siellä oli samaan aikaan mun kanssa nainen jolla käynnisteltiin kanssa..jo toista viikkoa.:D
Kaikkea oli kokeiltu ja hän oli käynyt pariin otteeseen jo kotonakin.
Se nainen leikkisästi uhkas kuristaa mut jos synnytän ennen sitä.:D
 
[QUOTE="vieras";25906129]:LOL: samaa täällä mietin.
Siis kelle tulee mieleen tulla raportoimaan tänne tälläistä??[/QUOTE]Voit sä ihan nimimerkilläsikin kommentoida, ettei tartte kirjautua ulos sen takia että pääsee ilkeileen. :) Eikun ai niin, eihän sulla tietenkään oo nikkiä tänne.:xmas:

Tsemppiä Milannalle, toivottavasti vauva on kohta kainalossa.:heart:
 
Yksss
[QUOTE="vieras";25906129]:LOL: samaa täällä mietin.
Siis kelle tulee mieleen tulla raportoimaan tänne tälläistä??[/QUOTE]

Onhan se aikamoista odottelua tuolla sairaalassa ja jos täällä on aiemminkin kaikesta kertonut niin miksi ei... ? Ja let's face it, te haluatte tietää ;)
 
Just mietin, että pitäisi saada Venakkon synnytys livenä Kaksplussan sivuille. Tai vähintäänkin joku dokumentti televisoon! Tiedän, että se homma olisi niin kiinnostavaa seurattavaa, että vaikka eduskuntatalo palaisi maan tasalle niin kaksplussan mammat vaan tuijottaisivat silmät pyöreinä Venakkon synnytystä!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;25906158:
Voit sä ihan nimimerkilläsikin kommentoida, ettei tartte kirjautua ulos sen takia että pääsee ilkeileen. :) Eikun ai niin, eihän sulla tietenkään oo nikkiä tänne.:xmas:

Tsemppiä Milannalle, toivottavasti vauva on kohta kainalossa.:heart:
Täh? Onks sulla joku kaksisuuntainen mielialahäiriö? :D :LOL:
Kirjoitustavan mukaan on.
Ihan olen satunnainen kävijä, joka kyllä mielenkiinnolla lukee milannen avaukset aina samalla huvittavuudella.
 

Yhteistyössä