Sain 5min sitten käynnistys tabletin.. Nyt pelotta

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25906111:
ja mulle laitettiin kaksi ja eivät saaneet synnytysät käynistymään|O
Mulle laitettiin neljäsosatabletti rv 42 tasan ja siitä kahden tunnin päästä alkoi supistukset. Oliko sulla paljon yli ajan, vai miksi käynnistettiin?
 
[QUOTE="vieras";25906177]Täh? Onks sulla joku kaksisuuntainen mielialahäiriö? :D :LOL:
Kirjoitustavan mukaan on.
Ihan olen satunnainen kävijä, joka kyllä mielenkiinnolla lukee milannen avaukset aina samalla huvittavuudella.[/QUOTE]Joo on, kiitos kysymästä. :) Niinhän se menee, harmaan ilkeilijät ovat aina satunnaisia kävijöitä, tms. Hassua sinänsä. :)
 
"viisikko"
Onnea matkaan! Ompa sulla jänäät ajat :) Onko esikoinen vai onko isoja sisaruksia kotona odottamassa?

Mulla 5 käynnistettyä synnytystä, cytotec suun kautta. Hyvin menneet kaikki :)
 
Venakko Milanna
Hei muuten mä jäätin eilen auton Tyksin vieressä. Ei varma saa pitää. Kun tulin itte ja yksin, mies lasten kaa, lapset kipeitä. Mies pääse vast klo 12 tänne kun hoitajan saa. Eikö haita jos auto on muutama päivää alhalla? En nyt vitti mennä hoitaijilla kysyä
 
autosta
Autossa voi olla sakkolappu, mutta ei sitä Turussa hinata varikolle mikäli se ei tuki liikennettä tai seiso päiväkausia invapaikalla. Sakot sitten maksetaan... mutta sou, pääasia että lapsi tulee ulos.

(Joskus tietty taksi voi tulla halvemmaksi kuin oman auton parkkisakot.)

Onnea synnytykseen, unohda auto toistaiseksi. Mille ei mitään voi, sitä ei kannata surra.
 
Hei muuten mä jäätin eilen auton Tyksin vieressä. Ei varma saa pitää. Kun tulin itte ja yksin, mies lasten kaa, lapset kipeitä. Mies pääse vast klo 12 tänne kun hoitajan saa. Eikö haita jos auto on muutama päivää alhalla? En nyt vitti mennä hoitaijilla kysyä
jos on todella väärässä paikassa ( haittaa eism. hälytysajoneuvoja ) niin se on hinattu jo pois.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;25906208:
Joo on, kiitos kysymästä. :) Niinhän se menee, harmaan ilkeilijät ovat aina satunnaisia kävijöitä, tms. Hassua sinänsä. :)
Siis todella hassua :)
Ja todella hassua on myös se,ettei jotkut vissiin ymmärrä että täällä palstailee moni ihan ilman nikkiä.
Hassua joo.
 
"veera"
Jännä etteivät puhkaisseet kalvoja ja siitä sit oksitosiinitippaan,kun eikös sinullakin ollu useamman sentin jo kohdun suu auki.
Meinaan et nämä käytännöt niin vaihtelee, itsellä rv 42+2 puhkaistiin kalvot ja siitä tunninpäästä laitettiin tippa ja siitä neljä tuntia niin syntyi meidän kuopus. :)
 
"vieras"
[QUOTE="veera";25906299]Jännä etteivät puhkaisseet kalvoja ja siitä sit oksitosiinitippaan,kun eikös sinullakin ollu useamman sentin jo kohdun suu auki.
Meinaan et nämä käytännöt niin vaihtelee, itsellä rv 42+2 puhkaistiin kalvot ja siitä tunninpäästä laitettiin tippa ja siitä neljä tuntia niin syntyi meidän kuopus. :)[/QUOTE]

Joo käytäntö kai valitaan kulloisenkin "potilaan" tilanteen mukaan yksilöllisesti.
 

Yhteistyössä