Sainpas nopeesti lääkäriajan!!

Julkiselle puolelle toi on nopeesti, yksityiselle ei. Tuonne meidän käyttämälle lääkäriasemalle ainakin saa samalle päivälle aina ajan, jos ei välttämättä halua just tietylle lekurille, joka ei oo töissä sinä päivänä :).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Julkiselle puolelle toi on nopeesti, yksityiselle ei. Tuonne meidän käyttämälle lääkäriasemalle ainakin saa samalle päivälle aina ajan, jos ei välttämättä halua just tietylle lekurille, joka ei oo töissä sinä päivänä :).
Mulla on mennyt yksityisellä puolella ajat yleensä parin viikon päähän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Minkämoista allergiaa havaittu?
keväällä oli siitepölystä oireita ja nyt aina ku käydään kylässä missä on koira alkaa kauhee yskä.
Nyt pakkasellaki alko poikaa yskittään heti.

Ja sit kaikenlisäks pojan pph on ottanu koiran... :whistle:

Ei kiva, meikäläisellä on A4 kokoinen paperi mille oon allerginen, ja toi koirajuttu ei oo mikään kiva :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Minkämoista allergiaa havaittu?
keväällä oli siitepölystä oireita ja nyt aina ku käydään kylässä missä on koira alkaa kauhee yskä.
Nyt pakkasellaki alko poikaa yskittään heti.

Ja sit kaikenlisäks pojan pph on ottanu koiran... :whistle:

Ei kiva, meikäläisellä on A4 kokoinen paperi mille oon allerginen, ja toi koirajuttu ei oo mikään kiva :/
tuo koirajuttu ei tosiaankaan oo kiva. Pph vielä tiesi siitä että poika reagoi koiraan, eikä ilmottanu ees etukäteen koiran otosta. Nyt saadaan ainaki lääkärintodistus ja paikka vaihdettua nopeempaa. Harmittaa vaan niin pirusti ku hyvä hoitaja muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Minkämoista allergiaa havaittu?
keväällä oli siitepölystä oireita ja nyt aina ku käydään kylässä missä on koira alkaa kauhee yskä.
Nyt pakkasellaki alko poikaa yskittään heti.

Ja sit kaikenlisäks pojan pph on ottanu koiran... :whistle:

Ei kiva, meikäläisellä on A4 kokoinen paperi mille oon allerginen, ja toi koirajuttu ei oo mikään kiva :/
tuo koirajuttu ei tosiaankaan oo kiva. Pph vielä tiesi siitä että poika reagoi koiraan, eikä ilmottanu ees etukäteen koiran otosta. Nyt saadaan ainaki lääkärintodistus ja paikka vaihdettua nopeempaa. Harmittaa vaan niin pirusti ku hyvä hoitaja muuten.

Aika kelju temppu hoitajalta, mutta parempi nyt vaihtaa ku sitten allergia o pahana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Julkiselle puolelle toi on nopeesti, yksityiselle ei. Tuonne meidän käyttämälle lääkäriasemalle ainakin saa samalle päivälle aina ajan, jos ei välttämättä halua just tietylle lekurille, joka ei oo töissä sinä päivänä :).
Mulla on mennyt yksityisellä puolella ajat yleensä parin viikon päähän.
Mä oon saanut viikon sisällä soitosta
 
Viime keväänä ku menin pojan kans terveyskeskukseen et olis saanu allergialääkettä, hoitaja katto mua siihen malliin että ootko ihan tyhmä ku luulet saavas pojan lääkäriin... Ja olisitte nähny sen ilmeen ku sanoin pojalla olevan siitepölyallergiaa... "No oletpas diagnoosin tehny, maallikko pahanen" ilme... :whistle:
Pojalla silmät turvonneena, kauhee yskä ja nenä vuoti jatkuvasti... Kuukauden päähän tarjos aikaa... :| sanoin että poika tukehtuu siihen mennessä.
 

Yhteistyössä