Sairaan huonoa palvelua S-Marketissa! *Mitä sinä olisit tehnyt asiakaspalvelijana?*

  • Viestiketjun aloittaja Raskaana oleva PissaLiisa
  • Ensimmäinen viesti
äitee
Mulla oli sama tilanne raskaana erään leipomon tehtäänmyymälässä käydessä. Ystävällinen myyjä neuvoi mulle reitin henkilökunnan wc:hen. Kuljin jonkun hallin kautta kellarikerrokseen. Olisin ymmärtänyt jos hän olisi sanonut ettei valitettavasti voi päästää minua sinne, varsinkin kun tuo paikka oli monen mutkan takana, mutta kiitollisena otin avun vastaan!
 
Aikoinani asiakaspalvelussa päästin kyllä pari tuskaisen näköistä lasta henkilökunnan vessaan. Toinen vielä oksensi sinne, joten sittenpä kaivattiin siivoojakin paikalle. Kaikki oltiin tyytyväisiä, että lapsi oksensi vessaan eikä ruokakaupan käytävälle :D :D Meilläkin oli sääntö, ettei asiakkaat käytä henkilökunnan vessaa. Lisäksi oli oikeus käyttää omaa harkintaa yllättävissä tilanteissa.
 
Lissu
Mun kassaneitiaikoinani se henkilökunnan vessa oli varaston puolella joten asiakasta ei voinut sinne yksin päästää, tavaraa olisi saattanut lähteä mukaan. Olisi pitänyt olla ihan vieressä vahtimassa mikä olisi ollut aika kiusallista. Joten pakko oli sanoa pyyntöihin "ei", tosin itse selitin asian aina ystävällisesti. Lasten annoin vessaan mennä koska silloin pystyi kyllä vieressä seisomaan... olettaen että joku tuli tuuraamaan kassalle.
 
vieras
No meillä jotkut asiakkaat alkoivat liian tuttavallisiksi, kun heidän lapsensa kerran päästettiin henkilökunnan vessaan. Menivät sinne sitten seuraavilla kerroilla lupaa kysymättä ja sen jälkeen on annettu tiukat säännöt, ettei sinne päästetä KETÄÄN. Itselleni ei ainakaan tulisi mieleenikään loukkaantua tai edes kysyä pääseekö henkilökunnan vessaan jos ei asiakasvessaa ole.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
mun mies oli tänään meidän 2v:n kans käymässä halpahallissa.. 2v oli menny hukkaan ja mies oli sitä aikansa ettiny. Oli sit kysyny 1:ltä myyjältä onko näkyny 2v:tä tyttöä, vastaus "ei ole näkyny", oli kysyny toiselta myyjältä joka oli täyttäny hyllyjä ,ei ollu edes vilkaissu miheeni päin ja vastaus "enpä ole nähny".. oli kysyny kolmannelta myyjältä ja se oli sit sanonu, et "sitähän pitää lähteä ettimään".. oli tyttö ollu rämppäämässä jotain ulko-ovea.. ihmettelen vain et myyjiä ei kiinnosta jos isossa kaupassa pikku lapsi hukassa ja isä jo jonku aikaa ettiny
No eihän ne myyjät välttämättä tiedä, miten kauan tyttö on ollut kadoksissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:
S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:
S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!
Ai se on kauppakeskuksessa?

Miksei sitten voi mennä vessaan muualle!
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:
S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!
Tuossa kerran jo vastasin tähän viestiin... Yhä edelleen en ollut Koskikarassa vaan Lempääläntien S-Marketissa, sen kerroin jo aloitusviestissä!!! Siinä ei ole mitään muuta paikkaa missä käydä vessassa....

 
x
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:
S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!
Tuossa kerran jo vastasin tähän viestiin... Yhä edelleen en ollut Koskikarassa vaan Lempääläntien S-Marketissa, sen kerroin jo aloitusviestissä!!! Siinä ei ole mitään muuta paikkaa missä käydä vessassa....
Kaupan takana pusikossa? Oliko siinä mitään pusikkoa?
 
vieras
Henkilökunnan vessa on henkilökunnan vessa, ei asiakkaitten. Olit sitten vaikka kuinka raskaana. Varmaan henkilökunnalla muutakin tekemistä kun ohjailla asiakkaita toisensa perään vessaan. Suotta tuosta suivaannuit.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:
S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!
Tuossa kerran jo vastasin tähän viestiin... Yhä edelleen en ollut Koskikarassa vaan Lempääläntien S-Marketissa, sen kerroin jo aloitusviestissä!!! Siinä ei ole mitään muuta paikkaa missä käydä vessassa....

missä kohdin se sun viestissä lukee??
mut oli kyl mustakin aika tökeröä, ilmeisesti ei myyjä ole itse ollut raskaana niin ei osannu aavistaa et kun raskaana olevalle tulee pissahätä niin se kans sit tulee...tökerö myyjä...
 
vieras
Me päästiin joskus (en muista missä ) S-marketissa jopa suihkuun. Lapsi oksensi kesken automatkan ja kävin kaupassa kysymässä, päästäiskös vessaan siistiytymään. Kaupan täti ohjasi meidät henkilökunnan suihkuun. Se oli asiakaspalvelua, jos mikä. :)
 
gv
Alkuperäinen kirjoittaja Raskaana oleva PissaLiisa:
Kävimme kaupassa juuri äsken S-Marketissa. Olimme liikeellä pyörillä (hieman kuntoilua). Puolessa matkassa tuli hirveä pissa hätä (raskaana kun olen se yllättää liian usein ja silloin on OIKEASTI pakko päästä) No, sinnittelin kauppaan asti ja menin sitten myyjältä kysymään jos hän mitenkään voisi minut päästää vessaan vaikka kaupassa ei ole yleisiä asiakasvessoja. Vastaus oli tyly " EI ONNISTU". Olen siis silmin nähden raksaana, ei tuosta vatsasta voi erehtyä. Olin ihan ällikällä lyöty, en uskonut saavani sellaista vastausta. Hämilläni vain sanoin selvä, enkä jäänyt jankkaamaan. Olipa tuskanen kotimatka!!!!
Itsekkin asiakaspalvelu tehtävissä olleena, en voi kun kummastella, ettei edes hätätilanteessa raskaana olevaa naista voi päästää henkilökunnan vessaan. Vai olenko liian vaativa, mitä sinä olisit tehnyt myyjän tilalla????

P.S. Kyllä harkitsen tarkkaan menenkö enää siihen kauppaan, sen verran paha maku jäi suuhun palvelusta.


Moderaattori muokkasi tekstiä.
siiis asiakaspalvelun puutetta?? voi jee, tiiätkö kun sinne takatilaan ei saa päästää ketään. ei ketään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Henkilökunnan vessa on henkilökunnan vessa, ei asiakkaitten. Olit sitten vaikka kuinka raskaana. Varmaan henkilökunnalla muutakin tekemistä kun ohjailla asiakkaita toisensa perään vessaan. Suotta tuosta suivaannuit.
Näin minunkin mielestäni. En ymmärrä miksi juuri sut olisi pitänyt pissalle päästää, ei kai se et olet raskaana tarkoita että pitää saada jotain erityisoikeuksia.. kai. Kyllä, olen itsekin ollut raskaana jolloin pissattanut tavallista useammin, mutta eipä olisi tullut mieleen käydä kaupan henkilökunan vessassa.
 
mammaliii harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me päästiin joskus (en muista missä ) S-marketissa jopa suihkuun. Lapsi oksensi kesken automatkan ja kävin kaupassa kysymässä, päästäiskös vessaan siistiytymään. Kaupan täti ohjasi meidät henkilökunnan suihkuun. Se oli asiakaspalvelua, jos mikä. :)
Tää on sitte taas ehkä vähän eri asia.

Mä olisin ehkä pienen lapsen päästäny vessaan, mutta aikuista en, koska jos päästää yhden niin tarvii päästää muutkin, raskaus ei musta oo syy päästää henkuvessaan. Olihan ap kuitenkin päässy kotiin pissahädän kera, ettei se nyt niiiin välttämätöntä ollut päästä vessaan.
 
ex-myyjä
Meillä ei todellakaan saanut ketään asiakasta päästää henkilökunnan vessaan kun kaupassa olin töissä. Vessa on kuitenkin henkilökunnan tiloissa ja niistä on pääsy toimistotiloihin yms.. Siellähän kuka vaan voisi käydä kyttäämässä mitä vaan valvontakameroista henkilökunnan kasseihin, tai viedä varastosta tavaraa nehän ei ole edes hälytettyjä. Siinä on pakko olla selvät säännöt kaikkien kesken ettei vaan tule epäselvyyksiä ja erehdyksiä. On niitä ammattirosvoja raskaissakin --
 
jepjep
miksi raskaana oleva olisi jotenkin eri asemassa, kuin esimerkiksi minä, joka en ole raskaana ja kova pissihätä yllättää kesken pyörälenkin? pissahätä on pissahätä olit sitten vauva,vaari,raskaana yms. kaikille se kova pissahätä tuntuu ihan samalta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
miksi raskaana oleva olisi jotenkin eri asemassa, kuin esimerkiksi minä, joka en ole raskaana ja kova pissihätä yllättää kesken pyörälenkin? pissahätä on pissahätä olit sitten vauva,vaari,raskaana yms. kaikille se kova pissahätä tuntuu ihan samalta.
Juuri näin!
 

Yhteistyössä