sairaanhoitajan peruspalkka

  • Viestiketjun aloittaja tiihonen
  • Ensimmäinen viesti
Sh
Mä oon keikkaillu viimeisen vuoden, Tk sairaalassa palkka 2340€, vanhainkodeissa ja palvelutalossa noin 2000€, erikoissairaanhoidossa 2200€ (koska en oo jaksanu tehdä sinne iv-lupia kun siellä ei oo juuri töitä ollu), kotisairaanhoidossa 2340€... Jyväskylän tienoilla olen ollut ja lähikunnissa. Mietin koko ajan alan vaihtamista. Palkka on surkea ja koko elämänsä pitäisi myydä työlle, vaihdella vuoroja, tehdä tuplavuoroa jne. Ei vaan jaksa olla pompoteltavana!
 
tiihonen
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27813827:
Aika pieni ero siis lähäreiden ja sairaanhoitajien välillä. Tehtävissä lienee kuitenkin jonkin verran eroa?
Riippuu aika paljon kyllä paikasta. Joissain paikoissa tehtävissä on hurjat erot, joissain ei juuri mitään. Suurimmat erot tehtävissä on sairaalassa, mutta sairaaloihin ei enää palkatakkaan uusia lähihoitajia, vaan eläkkeelle jäävän lähärin tilalle palkataan sh.
 
Hassua että mulla joka olen lähihoitaja, oli nyt ainakin viimeksi monta sataa euroa suurempi palkka kun ystävälläni joka on sairaanhoitaja. Peruspalkka hänellä taitaa olla jotain vajaa 200 euroa isompi mutta mulla paremmat lisät. Saman verran ollaan oltu töissä.

muok. Ja samalla paikkakunnalla ollaan töissä. Mulla peruspalkka 2044e/kk.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27813710:
no jos yritetään lakkoilla niin töihin voidaan viedä vaikka poliisivoimin. Ihan lain mukaan...
tarkotin, että kun on se ainoa hakija sinne paikkaan x, että neuvottelee palkan. sairaanhoitajan paikkoja on auki tuhansia, siitä vaan valitsemaan.. paha se on työnantajan alkaa vinkua jos on ainoa hakija..
 

Yhteistyössä