Salosta tai seudulta??

Siis mieletöntä! Salon seudun äidit! Arvatkaa, olenko etsinyt teitä! Asumme vanhassa Salossa aika keskustassa. Meille syntyy esikoinen heinäkuussa. Koska tuttavia ei ole paljon täällä, seura olisi todella, todella toivottua! (Muutimme noin neljä vuotta sitten tänne töiden perässä, ja kummallakaan, minulla ja miehellä ei ollut täällä yhtään tuttua).
 
Hei,

Olen vuosimallia 77, ja heinäkuussa syntyvä on esikoisemme. Oletteko puuhanneet missään vaiheessa Salon seudun mammojen tapaamisia? Käykö teistä kukaan avoimessa päiväkodissa Annankadulla? Minulle voi laittaa yksityisviestiä, jos kaipaa esim. lenkkeily-, vierailu-, kahvittelu- ja höpöttelyseuraa.
 
Wau..tänne on taas tullut lisää kirjoituksia :)

Niin mä olen 78-mallia ja seura kelpaisi kyllä kanssa. Itse vain hankin olemaan vähän syrjäytyväistä sorttia ja aika yksinäinen välillä. Tuntuu että kaverit on tällä hetkellä työelämässä ja päivät on pitkiä. Netti on aika pitkälti se joka seuraa pitää...

Harmittaa kun tämä raskaus ei ole tuonut mitään mielitekoja vielä ja eka kolmannes on jo takana. Masusta silti kovin tuppaa ulkonemaan kaikki 'läskit', mut kaipa se joskus pyöristyy vielä vauvasti.
 
Täällä "vanhasta" Salosta kohta 4 lapsen äiti. Vähissä on seura todellakin, kun en ole mitenkään muiden seuraan tuppautuva =( Olis kyllä todella kiva kahvitella ja käydä lenkillä jonkun muun, kuin oman äidin kanssa AINA... Netti toimii toisena seuralaisena, surkeeta. Saataisko aikaiseksi joku joukkotapaaminen jossain, mihin uskaltaisi jopa tulla??
Millon sulla Ninatus on LA? Voidaan törmätä vaikka synnärillä =)
 
Täällä kans yks Salolainen 4 lapsen äitykkä. Lapset tyttö 02/2000 ja pojat 02/2007, 09/2008 ja 08/2010. Kotosalla oon näiden pienten kanssa. Välillä ollaan tuolla avoimessa päiväkodissakin käyty. Mukava ois tutustua uusiin ihmisiin ja saada muksuille vaikka puistoiluseuraa.=)
 
Täältä löytyy kolmen pojan äiti. Isommat jo 9v kaksoset ja pikkuinen poika vasta reilu 2 kk.
asutaan n.30 km salon keskustasta. Ketju on jo vanha, mut toivottavasti tulis kirjottelijoita
vielä. Huomaan et ainakin mimmimami palstailee edelleen, kiva juttu=)
 
Hei arvatkaa mitä, mä aion olla siinä R- kioskin kulmalla klo 17.30 farkkuhame päällä ja vauva rintarepussa sininen pipo päässä, jos en pääsekään ei kannata kymmentä minuuttia kauempaa odottaa, mut parhaani yritän:)
 

Yhteistyössä