sanokaa joku tosi hyvä meikkivoide?

  • Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti
jepu
kuiva-nahkaisena käytän Kanebon liquid Finish-meikkivoidetta ihan loistava tuote!!! on kevyt mutta peittävä!!

kuulin juuri että cliniquelta on tullut uusi kosteuttava meikkivoide meille kuiviksille... sitä saatan kokeilla...

molempien hinnat 30-40e

tuota vaahtoa ei ainakaan mun tuttu kosmetologi suositellut kuivalla iholle, mulla kun hilseilee talvella niin sanoi että tuo jotenkin "tarttuisi" siihen kuivaan ja korostaisi niitä kuivia kohtia
 
Marjut
Kuivaihoiselle aivan ehdoton oriflamen Giordani meikkivoide. Sitä kun laittaa kerran, niin ei tee mieli edes muuta enää kokeilla! Enkä ole mikään jälleenmyyjä (en siis sillä kehu)
 
canislupus harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Marjut:
Kuivaihoiselle aivan ehdoton oriflamen Giordani meikkivoide. Sitä kun laittaa kerran, niin ei tee mieli edes muuta enää kokeilla! Enkä ole mikään jälleenmyyjä (en siis sillä kehu)
peesi tähän, itsellä ei ole kuiva iho, mutta olen käyttänyt kyseistä tuotetta n. 4 vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Mulle paras on Grimas. On peittävä ja muistaakseni noin 10?. En tarkkaan muista, koska on niin riittoisaa, ettei tarvii olla kokoajan ostamassa.
Mulla sellanen sekaiho/rasvainen. Ja mikä parasta lopputulos on luonnollinen, eikä sellainen, et 10kg pakkelii naamassa. Aivan loistava.
mistä saat tuota grimasia?olisko nettikauppaa?
http://www.punanaamio.fi/product_catalog.php?c=146

Tässä olis, olehyvä!
Mulla on tota nestemäistä G4. 11,00? (valkonen tuubi).

Myös karnevaalikauppa aprilli (Kaisaniemen metro-asema) myy Grimasia.
 

Yhteistyössä