sarjassamme " ei kulta, ei äiti suinkaan ole vihainen.. punottelen muuten vain" eli, pistetäänkö rakkaiden riiviöiden koottuja te

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
meillä on ainakin kodista tehty lapsiturvallinen
Jos talosta haluaisi tehdä tuolle meidän muksulle turvallisen, pitäisi varmaan poistaa jokainen esine ja pehmustaa kaikki pinnat 20 cm vahvalla pehmusteella. Tosin senkin tuo repisi rikki, kun selkäni kääntäisin.

 
Eilen siivoilin kaakaojauheet sieltä sun täältä, kun taapero oli keksinyt paketin pöydältä. Itse olin ovella saattamassa isompia lapsia exän mukaan ja siinä muutama sana vaihdettiin. Lisäksi tuo samainen riiviö on käynyt levittämässä kissanhiekkaa, piirrellyt pitkin seiniä, tuhonnut leluja, sotkenut mun langat tuhannen solmuun jne. Nuo kaikki ehtii tehdä, kun vaan hetkeksi selkänsä kääntää |O Isommat ei ole koskaan ollu näin pahoja...
 
täh???
Kyllä nukun. Lapseni on puoltoista vuotiaasta heränny tunteja enne minua. Nukun sitten korvakuulolla. Tiedättekö edes miten sillee nukutaan? Nukut, mutta kuulet.
Ja kyllä, vessassakin käyn, korvakuulolla mennään sillonkin. Ja jos lapsi on sillä päällä että siihen ei voi luottaa ni sitte otetaan mukaan tai käydään ovi auki vessassa.

Voi haloo. Eli, en edelleenkään ymmärrä miten teidän lapset ehtii? Jos käy roskiksella mutustamassa jotain pullaa sillä välin ku äiti vessassa, ni kyllä sää hemmetti kuulet että se roskiksen luona on!!! Ja jos ei kuulu mitään, ni kyllä äidillä hälytyskellot soi että on tihuloimassa!!
 
likka silloin 5 vuotta leikkasi siskonsa 3 v tukan!!!kynsisaksilla oli vie nirhennyt sitä,hetken ihmettelin miksi tuli niin hiljaista..
poika väritti kissaa tuseilla onneks oli pois lähtevät=)
likka 4 vee kokeili uutta kynää seinään ja paljastui kun luki oma nimi perässä=)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade:
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin? Ainoa joka tuossa kuulostaa normielämältä on toi että maidot kaatu seinän vierustalle.
Noi kaikki muut (no verhotki lentää aika äkkiä ikkunasta jos on ottanu just tukea siitä) on kyl sellasia että minä ihmettelen pahasti että missä te olette? Koneella, kaksplussa päällä?

Ku jos lapsella on sakset (mitä niin pieni tekee saksilla) ni ei se niilllä vaella pesuhuoneessa leikkelemässä johtoja! Jos tussit on lapsella, ni ei niilläkään vaelleta missä sattuu.. Ei taivas sentään!!
et sitten varmaan käy vessassa ? etkä tee ruokaa/leivo? etkä ikinä nuku hiukan pitempään kuin lapsesi ..
meillä on ainakin kodista tehty lapsiturvallinen
Eli vain pehmoleluja.. ei teillä varmaan haarukoitakaan käytetä, ei korkokenkiä, ei nauhoja jotka voi kieputtaa vaikka kaulan ympäri, kyllä lapset keksii! Vaikka tavarat ois ylhäällä/kaapissa. Ottakaa ihmiset taas se ketjun henki mieleen eikä pelkkä kritisointi. >/
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin?
Ai sä olet niitä äitejä jotka ei käy vessassakaan jos on lapsen kanssa kaksin kotona? Meillä esikoinen kerkes mainiosti konttaamaan bioroskikselle mutustamaan homeista pullaa sillä välin kun mä kävin vessassa...
Mutta miten se pääsi sinne roskikselle, eikö se ole kaapissa/pöydällä?
Mitä h-tin väliä? Jotkut tyypit vain pilaa kaikki ketjut.
No kyllä nyt konttausikäisen vanhempien kuuluisi katsoa ettei lapsen ulottuvilla ole mitään haitallista.. kyllähän se saa sen bioroskiksen räiskittyä pitkin lattioitakin, aikamoinen vaiva siivoilla sitten tuollaisia perässä.. minusta tämä oli siis ihan aiheellinen kysymys.
 
Emilii
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
meillä on ainakin kodista tehty lapsiturvallinen
Jos talosta haluaisi tehdä tuolle meidän muksulle turvallisen, pitäisi varmaan poistaa jokainen esine ja pehmustaa kaikki pinnat 20 cm vahvalla pehmusteella. Tosin senkin tuo repisi rikki, kun selkäni kääntäisin.
Sillä tavallahan sitä tehdäänkin fiksuja muksuja, kaikki vaan piiloon! Eivätpä vahingossakaan opi mitä saa tehdä ja mitä ei!
 
ÄHH!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin?
Ai sä olet niitä äitejä jotka ei käy vessassakaan jos on lapsen kanssa kaksin kotona? Meillä esikoinen kerkes mainiosti konttaamaan bioroskikselle mutustamaan homeista pullaa sillä välin kun mä kävin vessassa...
Mutta miten se pääsi sinne roskikselle, eikö se ole kaapissa/pöydällä?
Mitä h-tin väliä? Jotkut tyypit vain pilaa kaikki ketjut.
Nyt olet täysin tahditon viesteissäsi, annatko itse lapsen mennä roskikseen tonkimaan ja syömään, aloittaja antoi.
TÄN PITI OLLA LASTEN SATTUMUKSIA EIKÄ ÄITIEN KINASTELUA JA SYYLLISTÄMISTÄ!!!
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin?
Ai sä olet niitä äitejä jotka ei käy vessassakaan jos on lapsen kanssa kaksin kotona? Meillä esikoinen kerkes mainiosti konttaamaan bioroskikselle mutustamaan homeista pullaa sillä välin kun mä kävin vessassa...
Mutta miten se pääsi sinne roskikselle, eikö se ole kaapissa/pöydällä?
Mitä h-tin väliä? Jotkut tyypit vain pilaa kaikki ketjut.
Nyt olet täysin tahditon viesteissäsi, annatko itse lapsen mennä roskikseen tonkimaan ja syömään, aloittaja antoi.

Niin, jopa väkisin syöttää lapselleen homeista ruokaa. Tämän piti olla hauska ketju, jossa muistellaan kommelluksia, mutta aina on yksi jeesustelija mukana.

 
Noh, olen aika huono ostelemaan itselleni meikkejä ja kerran sitten repäisin kun kaikki meikit oli loppu että ostin kaikki uusiksi. Oltiin mun äidillä kun 3-vuotias ja puoltoista vuotias menivät makuuhuoneeseen leikkimään...äidin meikeillä. :( Siinä meni kaikki ostamani meikit mutta olipas nättejä tyttöjä. :D
Kerran 3-vuotias meni vessaan potalle ja pikkusisko perässä, aikansa siellä oltua menin katsomaan että mitähän oli tekeillä niin koko wc-paperi pakkaus oli auki ja kaikki rullat avonaisina enemmän tai vähemmän pöntössä. Selitys oli kyllä hyvä, eli ilkeä angostura-lihansyöjäkasvi (vessapaperi) oli hyökännyt pikkusiskon kimppuun ja se piti pelastaa. Nämä nyt tuli alkuun mieleen.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin?
Ai sä olet niitä äitejä jotka ei käy vessassakaan jos on lapsen kanssa kaksin kotona? Meillä esikoinen kerkes mainiosti konttaamaan bioroskikselle mutustamaan homeista pullaa sillä välin kun mä kävin vessassa...
Mutta miten se pääsi sinne roskikselle, eikö se ole kaapissa/pöydällä?
Mitä h-tin väliä? Jotkut tyypit vain pilaa kaikki ketjut.
Nyt olet täysin tahditon viesteissäsi, annatko itse lapsen mennä roskikseen tonkimaan ja syömään, aloittaja antoi.
No voinhan olla jesse, mutta ei näiden lukeminen ole hauskaa, koska tajuaa että lapset on noin turvattomasti.. ja joo.. toki voin jättää lukemattakin. ;)

Niin, jopa väkisin syöttää lapselleen homeista ruokaa. Tämän piti olla hauska ketju, jossa muistellaan kommelluksia, mutta aina on yksi jeesustelija mukana.
 
2v7kk heittelee lelujaan ja kaikkea mahdollista huoneensa ikkunasta aina kun silmä välttää. Repii tapettia olohuoneessa kohdasta missä kissa on tehnyt tuhojaan.
Ryöstää kyniä jos niitä ei ole muistanut pistää kaapin päälle ja piirtelee seinille.
Tutkii laukut ja taskut ja piilottaa tavaroita, tyhjentää lompakot.
Ottaa korkokengät ja joskus muutkin kengät joilla kävelee ympäri asuntoa ja sitten piilottaa johonkin.
Heittelee kissanhiekat pois laatikosta.

muoks. Ja lukitsee itsensä kylpyhuoneesen vähän väliä, tarkoituksena siivota siellä mopillaan. On huomannut että äiti tai isä ei pääse niin nopeasti paikalle kun oven pistää perässä lukkoon ;P
 
nyt kaikki, joilla on tuolit pöydässä ketjuilla kiinni, dvd:t kassakaapissa, lapsi pissalla mukana käsiraudoin äitiin kytkettynä ja munalukko roskiskaapin ovessa.. HUS POIS MIUN KETJUSTANI |O |O |O
tästä piti tulla hauskaa, niin eikös joku " täydellinen äiti" tunge pätemään.. :headwall:
 
näinpä
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade:
nyt kaikki, joilla on tuolit pöydässä ketjuilla kiinni, dvd:t kassakaapissa, lapsi pissalla mukana käsiraudoin äitiin kytkettynä ja munalukko roskiskaapin ovessa.. HUS POIS MIUN KETJUSTANI |O |O |O
tästä piti tulla hauskaa, niin eikös joku " täydellinen äiti" tunge pätemään.. :headwall:
Pikkasen ehti jo hauskuus karista, mutta jotkut pääs pätemään. 3 kertaa hurraa-huuto heille!
 
Niin juu ja meikit ryöstää aina kun mahdollista, rakastaa luomivärejä...
Tulostin on myös entinen koska on tunkenut sinne kaikkea mahdollista ymmärrettyään mitä tulostin tekee. Harmi vain että tulostin ei hirveästi siedä muuta kuin paperia sisuksissaan :xmas:
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade:
nyt kaikki, joilla on tuolit pöydässä ketjuilla kiinni, dvd:t kassakaapissa, lapsi pissalla mukana käsiraudoin äitiin kytkettynä ja munalukko roskiskaapin ovessa.. HUS POIS MIUN KETJUSTANI |O |O |O
tästä piti tulla hauskaa, niin eikös joku " täydellinen äiti" tunge pätemään.. :headwall:
Pikkasen ehti jo hauskuus karista, mutta jotkut pääs pätemään. 3 kertaa hurraa-huuto heille!
Kiitos ;)
 
tuttua
Kuulostaa niiiiin tutulta... Meidän herra 3v3kk elämänsä aikana kanssa tehnty vaikka ja mitä.. mm Omasta huoneestaan ja olohuoneesta saanu äärettömän hienot kangastapetit kyytiä ja sama homma pph:lla että tapetit veks :D Seinille ja oviin piirrelty samoin pöytä täynnä taideteoksia. hammastahnat ollu pitkin vessanseiniä, vhs-soittimen kasettipesään tungettu kasa dvd-levyjä, lelulautasia, pikkuautoja, lelueläimiä, leipiä, maissinaksuja.... auton maalipintaa (ei oman) naarmutettu kivillä... kotioven lukkoihin tungettu ohuita oksia joita ei saanu millään pois... jajajaj näitähän riittää :D mutta elämää se vaan on :D jospa tuo herra 8kk ois rauhallisempi sitten :D
 
emilii
No jos ei välitetä, jatketaan vaan. Ei niille pidä antaa sellaista arvoa että kommetoitas ja heitettäs juttua takas, sitähän ne haluaa, kinastelua ja keskustua miten paljon parempi perhe heillä on...
 

Yhteistyössä