Satakunta!

  • Viestiketjun aloittaja neidin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Eufrosiina
Ja minä voin lähtee messiin jos mennään Raumalle (ja ajankohta sopii) mut Poriin en.. ja tää oli aivan fiilispohjalta lähtösin oleva mielipide.. ei jaksa Porissa bilettää..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 17:03 Eufrosiina kirjoitti:
Ja minä voin lähtee messiin jos mennään Raumalle (ja ajankohta sopii) mut Poriin en.. ja tää oli aivan fiilispohjalta lähtösin oleva mielipide.. ei jaksa Porissa bilettää..
Jassoo, tässä onkin kyse biletyksestä.
Mulle ei sitten varmaan sovi tuo Pori, kun matkaa on ihan liikaa, ja ei tuo bilestys oikein taida onnistua kun kotiakin pitäis sitten päästä!
 
Eufrosiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 22:50 Lilja04 kirjoitti:
Onko siis kyse biletyksestä???? Ku ei oo missään mainittu???
No jos mä lähden tapaamiseen niin oletan et se on biletys.. mihinkään lapset ja äidit hommeliin en jaksa (sori vaan) kun mä en vaan oo sellasta äitityyppiä joka jaksais istuskella mammapiireissä sen enempiä ja mä olen töissäkin nykyään ja mun lapsi on iso ja sillä omat juttunsa.. Sori jos oletin omiani ja ajattelitte jotakin muunlaista.. mä ajattelin vaan heti omasta lähtökohdastani vapaailtaa biletyksen merkeissä!!

 
Lilja04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 00:04 Eufrosiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 22:50 Lilja04 kirjoitti:
Onko siis kyse biletyksestä???? Ku ei oo missään mainittu???
No jos mä lähden tapaamiseen niin oletan et se on biletys.. mihinkään lapset ja äidit hommeliin en jaksa (sori vaan) kun mä en vaan oo sellasta äitityyppiä joka jaksais istuskella mammapiireissä sen enempiä ja mä olen töissäkin nykyään ja mun lapsi on iso ja sillä omat juttunsa.. Sori jos oletin omiani ja ajattelitte jotakin muunlaista.. mä ajattelin vaan heti omasta lähtökohdastani vapaailtaa biletyksen merkeissä!!
Mä niinku aattelin että nähtäis alkuillasta, syötäis jossain rauhassa ja tutustuttais ja sitten bilettämään ne jotka haluaa :D
En siis mitenkään vastaan ole pikku bilettämistä :kieh:
Ajattelin vaan kysyä kun ei ole mitään mainintaa ohjelmasta, jos eka mentäis syömään niin sellaisetkin varmaan tulis jotka eivät sitten enään bilettään mene....
Mitä mieltä väki on???????
 
Eufrosiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 10:49 Lilja04 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 00:04 Eufrosiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 22:50 Lilja04 kirjoitti:
Onko siis kyse biletyksestä???? Ku ei oo missään mainittu???
No jos mä lähden tapaamiseen niin oletan et se on biletys.. mihinkään lapset ja äidit hommeliin en jaksa (sori vaan) kun mä en vaan oo sellasta äitityyppiä joka jaksais istuskella mammapiireissä sen enempiä ja mä olen töissäkin nykyään ja mun lapsi on iso ja sillä omat juttunsa.. Sori jos oletin omiani ja ajattelitte jotakin muunlaista.. mä ajattelin vaan heti omasta lähtökohdastani vapaailtaa biletyksen merkeissä!!
Mä niinku aattelin että nähtäis alkuillasta, syötäis jossain rauhassa ja tutustuttais ja sitten bilettämään ne jotka haluaa :D
En siis mitenkään vastaan ole pikku bilettämistä :kieh:
Ajattelin vaan kysyä kun ei ole mitään mainintaa ohjelmasta, jos eka mentäis syömään niin sellaisetkin varmaan tulis jotka eivät sitten enään bilettään mene....
Mitä mieltä väki on???????
Minusta se syöminen on osa bilettämistä, sen jälkeen pubikierros ja lopuksi yökerho.. tällanen on yleensä se mun bileilta silloin kun harvoin mihinkään pääsen! Mä tykkään olla menossa kunnolla sit kun kerran naamani maalaan ja kampauksen väsään..
 
Lilja04
Jos joku aatteli että mennään suoraa vaan raflaan....
Minä itse kun taasen käyn usei ystävien kanssa vain syömässä, oon oikee nautiskelia. Nyt varsinkin tuo syömispuoli ollut voitolla kun on vielä vauva masussa. :)
 
neidin äiti



Mä niinku aattelin että nähtäis alkuillasta, syötäis jossain rauhassa ja tutustuttais ja sitten bilettämään ne jotka haluaa :D
En siis mitenkään vastaan ole pikku bilettämistä :kieh:
Ajattelin vaan kysyä kun ei ole mitään mainintaa ohjelmasta, jos eka mentäis syömään niin sellaisetkin varmaan tulis jotka eivät sitten enään bilettään mene....
Mitä mieltä väki on???????

Tällaista mäkin kyl ajattelin... B)
 
Oliko joku jo keksinyt paikan? Huomasin tämän nyt vasta ?Onko joku järjestämässä? Itse tulen jos Raumalla? ja voin auttaa järjestelyissä! Oliko päivä määrää selvillä tai ehdotuksia? Meinasitteko tämän vuoden puolella?Siinnä vois yhdistää pikkujoulut samalla?
 
Eufrosiina
Mulla on sit muuten hirmuisesti nyt viikonloppuduunia eli josko sit ois mahdollista olla parit vaihtoehdot joista katsois sit paljonko tulijoita- tyyliin.. Mä tulen mielelläni bileiltaan (lyhyeen tai pitkään) jos en vaan oo töissä.. niin ja nyt en tiedä kuin marraskuun työvuorot eli joulukuun tiedän vasta marraskuun lopussa.. (jos siis tänä vuonna meinasitte..)
 

Yhteistyössä