Sattuuko epiduraali?!!!

  • Viestiketjun aloittaja Tuleva äippä
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole sattunut. Puuduttavat ensin, ehkä se vähän nippas, en kyllä enää muista kun siinä vaiheessa niin kipeä muuten. Mulla se puudutus ei ihan mennyt putkeen tällä toisella kerralla, toinen puoli puutui lähes tunnottomaksi mutta eipä se nyt niin haitannut. Ja lääkäri taisi tökätä piikin johonkin hermoon, koska tuikkasu tuntui vasemmassa jalassa. Onneksi ei sen kummempaa ja hyvin auttoi epiduraali.
 
piu
Ha haa, en huomannut laittamista laisinkaan, kun kipuilin niin supistuksia! :) Turha etukäteen pelätä, jos siinä tilanteessa epiduraalin laittaminen pelottaa kivun takia, pärjäät varmaan ilmankin ;)
 
Mamma
Minulla ei tuntunut yhtään mitään ja vei synnytyskivut kertakaikkiaan pois! Mutta olen kuullut joillakin laiton sattuvan ja ikävä kyllä myös tapauksista, joissa epiduraali ei ole tuonut helpotusta.
 
jep..
SATTUI. Piti olla saatanmoisten supistusten aikana ihan paikallaan sikiöasennossa.
Ja tää anestesialääkäri vaan jankutti että pysy paikallaan, pysy paikallaan.
Joo mikäs siinä, mutten todellakaan tarkotuksella liikkunu, vaan supistuksen voimasta.

Ja laitto sen väärään kohtaan, pisti/vihlasi paljon, ja hiukan sen jälkeen jalat ihan puutuneet ja kutiavat.
Ja supistukset edelleen voimakkaat.
 

Yhteistyössä