satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti
johanna
Ihanat häät, söötti pari, en ole itse saman pystynyt kuin he, mutta kunnioitan suuresti heidän päätöstään!!!!

Ja evoluutioteoriasta sen verran, että tiedepiireissä odotetaan koko ajan sitä viimeistä niittiä, jonka avulla vedetään koko teoria vessanpöntöstä alas. Hei haloo, se on 1800-luvun höpinöitä.
 
Myönnän olevani ehkä hieman kateellinen mutta ainoastaan siitä naiviudesta joka molemmista paistoi klometrin päähän. Itse en ole säästynyt noin pitkään lapsen uskon ja sinisilmäisyyden kanssa :whistle:

Hulppeat häät oli mutta samanlaisiin asioihin kiinnitin huomion kuin moni muukin.
 
mä en ymmärrä mitä vikaa siinä on jos jonkun vanhemmat haluaa maksaa.
tie kuka maksoi ja mitä väliä vaikka joku maksoikin.
hienot häät oli.

ja toki se että molemmilla samanlaiset elämänarvot auttaa aina.

itse en siis uskaltaisi mennä naimisiin ilman seksiä ja yhdessä asumista,mutta onhan toi romanttista
 
Alkuperäinen kirjoittaja äepä88:
mut jos selität ton evoluution ja sit mitä raamatus sanotaan ni sopiiko evoluutio jotenki raamattuun? jos raamatussa kaikki on muka oikein?
vaikka ei tähän ketjuun mitenkään kuulu niin jos mä vastaan omia ajatuksia.

jumalahan loi ensin veden. sitten maan. siten eläimet ja ihmisen.
uskon evoluutioon mutta olen uskovainen.

ensinhän oli veden elävät joista tuli maassa olevia. lopuksi ihminen.

lajeja kuolee koko ajan sukupuuttoon,muttei ihminen.
me olemme jumalan kuva.
 
Mua ihmetytti se, miten jakso oli tehty. Hääjuhlaa näytettiin ensiksi, sitten kerrottiin pitkät pätkät missä on tavattu jne. Sitten vasta kirkko-osio :eek: Ja loppu oli ihan tökerö... miksi ohjelman piti loppua niin huonosti?
 
Ihana pari oli kyllä, tosin se poika tuntu olevan aika hukassa väliin ja ei kyllä nauttinut pussailusta. Oiskohan olleet kamerat sitten häiriönä vai mikä, mutta tuli vaan sellanen olo kuitenkin, että sulhanen oli peloissaan. Mie kyllä nostan hattua tollaisille nuorille jotka pitäytyy, mutta ettei suudellakaan -- se ihmetytti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Ihanat häät, söötti pari, en ole itse saman pystynyt kuin he, mutta kunnioitan suuresti heidän päätöstään!!!!

Ja evoluutioteoriasta sen verran, että tiedepiireissä odotetaan koko ajan sitä viimeistä niittiä, jonka avulla vedetään koko teoria vessanpöntöstä alas. Hei haloo, se on 1800-luvun höpinöitä.
Jaa missähän tiedepiireissä? Kysyy evoluutiobiologi
 
no eipä noi vastaukset ainakaan kertoneet kysymykseeni yhtään mitään. koska eipä sitä kukaan osaa perustella. ohan se nyt järjelläki selvää et lajit on kehittyny jostain muusta ku miten raamatussa se kerrotaan.
 

Yhteistyössä