Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

"vieras"
mää olin varmaan neljä vuotias, ku tuumasin, että mun mies ei metsästä. Ja eipä tuo metsästäkkään. Jäi kammo, ku isä ja sedät toi niitä jäniksen "raatoja".
 
"just"
[QUOTE="pinni";23323451]Tietämöttömyyteenhän onkin hyvä aina vedota, kun tulee tehtyä tyhmyyksiä! Jokainen aikuinen ihminen tietänee, että metsästys on luvanvaraista hommaa ja eläimillä on tietyt rauhotusajat. Silloin on hyvä tarkistaa nuo asiat ennenkuin lähtee räiskimään.[/QUOTE]

Todellakin on hyvä tarkistaa! En tässä sitä sanokaan, mielestäni räiskimisen vois jättää kokonaisuudessaan väliin. Mutta mielestäni aloituksesta paistaa tietynlainen ajattelemattomuus ja ihan varmaan ap nyt on alkanut miettimään tätä asiaa, ja miehensä ilmeisesti jo jäniksen ammuttuaan alkanut miettimään kun ei aikonut enää ampua.

Että silleen vois vähän miettiä että voisko tämän jutun nyt jotenkin muuten selvittää ku heti rynnätä joku saamarin ilmoitus tekemään intopiukkana.
 
Jaa ihan tutkintapyyntökö tästä piti tehdä ja minkä vuoksi? Netissä voi sanoa yhtä sun toista, mun mies oli jo pari viikkoa sitten metsässä kävelemässä, en vain halunnut sanoa että vanhoja juttuja täällä kerron joten siksi muutin aikaa. Noh, jos haluatte poliisien aikaa hukata, yhtä tyhjän kanssa tällainen ilmoitus. Meille ei tästä tule seurauksia.
 
"vieras"
Jaa ihan tutkintapyyntökö tästä piti tehdä ja minkä vuoksi? Netissä voi sanoa yhtä sun toista, mun mies oli jo pari viikkoa sitten metsässä kävelemässä, en vain halunnut sanoa että vanhoja juttuja täällä kerron joten siksi muutin aikaa. Noh, jos haluatte poliisien aikaa hukata, yhtä tyhjän kanssa tällainen ilmoitus. Meille ei tästä tule seurauksia.
Tais tulla sulla kusi sukkaan ;)
 
IhaNainen
[QUOTE="minä";23322875]Kuka niitä söpösiä jäniksiä raskii ampua muutenkaan... no ei vais.
Jänis ketun kynsissä pitää kyllä niin kauheaa ääntä että...[/QUOTE]

Jänis huutaa vain kerran elämässään, silloin kun se kuolee.
 
meilä syähään melkein pelkästään mettästä tuotua lihaa. sorsaa,jänistä,mettäkanalintuja ja hirveä jota tänä (viime) vuonna tuli vähän. hyvä harrastus ja tietää mit äsyö ku itte laittaa lihat. nylkemiset, lihan palottelut yms. jäniksestä tullee tosi hyvä käristys, kannattaa kokkeilla :)

jänis pittää pahhaa ääntä ku kuolee. entinen ajuri sain jussan kiinni ja voi elämä sitä ääntä! hengen otti kyllä pois ja jemmas jussan.. eikä siitä ois ennää ihmis ruuaksi ollu.
 
"vieras"
miksi sitten aloitusviestissä puhut eilisestä jos siitä nyt onkin jo pari viikkoa? :D tais tosiaan tulla kuset housuun, hahhaa. kannattas miettiä mitä kirjottelee :) toivottavasti asia tutkitaan.
 
[QUOTE="ihaa";23331902]Että nopeasti vaan nirri pois jänöiltä, etteivät ehdi surra ja itkeä? Entä miltä mahtaa tuntua sen jänöjussin kumppanista? Lapset jäivät ilman isää tai äitiä. Kyllä niitäkin nyt itkettää.[/QUOTE]

kumppani :D eikä pikkupupujen aika ole viellä...
 

Yhteistyössä