SEKTIO-vinkkejä

niin
Vraudu henkisesti paljon kivualiaampaan juttuun, kuin alatiesynytys. Meillä oli näin ja tuli järkytyksenä koko homma. Ja osta sellaset "mummopikkarit" jotka tosi löysät. Itse s-kokoinen ostin L-kokoiset ja oli hyvät :D
 
tuossa
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja jennik:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Tee pakakseen valmiiksi ruokia sekä vierastarjottavia.. (sieltä on sit helppo isän tai sinun lämmitellä).

Nostorajoitus on se huomattavin ero varmasti mitä tulee alatiesynnytykseen..
:ashamed: juuh, eniten huolettaa se kun 2v esikoinen haluu varmaan äidin syliin...
voit ottaa sen syliin, istu ensin itse alas ja pyydä lasta kiipeämään syliin..
Mua pelottais se et lapsi painasee mahaa/tikkejä
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuossa:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja jennik:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Tee pakakseen valmiiksi ruokia sekä vierastarjottavia.. (sieltä on sit helppo isän tai sinun lämmitellä).

Nostorajoitus on se huomattavin ero varmasti mitä tulee alatiesynnytykseen..
:ashamed: juuh, eniten huolettaa se kun 2v esikoinen haluu varmaan äidin syliin...
voit ottaa sen syliin, istu ensin itse alas ja pyydä lasta kiipeämään syliin..
Mua pelottais se et lapsi painasee mahaa/tikkejä
sama, toi vilpertti on ainakin niin vilkas, et ei se istu sillain kiltisti sylissä kovinkaan usein :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Ei lakkaa kynsiin.
Jotain verenkierron seuraamisesta puhuivat samalla kun poistivat lakkoja kynsistäni.
Mulla oli ranskalaiset manikyyrit kun sektioon kärrättiin. Ei niitä ainakaan poistettu.
En sit tiedä jos olisi jotain tumman punaista tms ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Ei lakkaa kynsiin.
Jotain verenkierron seuraamisesta puhuivat samalla kun poistivat lakkoja kynsistäni.
Mulla oli ranskalaiset manikyyrit kun sektioon kärrättiin. Ei niitä ainakaan poistettu.
En sit tiedä jos olisi jotain tumman punaista tms ollut.
ehkä mä kestän hetken olla ilman mun punaisia varpaan kynsiä.. tiukkaa tekee, mut ehkä jätän suosiolla lakan pois :kieh:
 

Yhteistyössä