Seuraa Tampereelta

Heipsis,
Mekin voidaan tulla ellei tule esteitä eteen. Olisko mitään kivaa kahvilaa missä nähdä? Onkohan Laukontorilla vielä kahviloita, jos on hyvä ilma olisi kiva ulkonakin istua.

Tervetuloa Millukka! Eiköhän aina jonkinmoista seuraa löydy =) Minä olen itse vielä kesän vapaalla ja ihan kiva olisi vaikka kahvittelukaveria joskus saada.
 
Ilmoittaudunpa minäkin mukaan kahvittelemaan ensi keskiviikkona. Olen täältä taustalta lueskellut teidän kirjoituksia ja viimeksi Sokoksen kahvitteluun pääsimmekin pojan kanssa mukaan. Silloin jouduimme tosin aika pian jatkamaan matkaan kun poika väsähti kesken kaiken. Toivottavasti seuraavalla kerralla jaksetaan olla mukana pidempään. Eli minulla poika syntynyt 17.11.-07 ja Hyhkystä päin asumme.
 
Sx2
Soilikki76: Meillähän on saman ikäiset vauvat, tyttö syntynyt myös Marraskuussa 07. Kiva, että pääsette tulemaan.
Ilmeisesti alkuviikosta on luvattu sateista säätä, tai ainakin niin maikkarilla sanottiin, pitäisikö siis sopia treffit jonnekin sisätiloihin? Olisiko Linkosuo Koskarissa hyvä? Tai Waynes siellä yläkerrassa?
 
Linkosuon aukio klo 13 sopii hyvin! Meidän osallistuminen tosin pienellä varauksella, koska poika on olllut viikonlopun nuhassa ja kuumeessa. Nyt tosin voi jo paljon, paljon paremmin, eikä nenäkään enää vuoda. Sairasta lasta en tietystikään tuo teitä muita tartuttamaan, mutta jos kunnossa ollaan, saavumme mukaan kahvittelemaan.
Sx2: Kiva, että samanikäisiä vauvakavereita alkaa löytymään! Viime kerralla kahvittelemassa oli mukana pari muutakin marraskuussa syntynyttä.

Tänään oltaisiin menty myös MLL:n vauvakerhoon, jossa kävimme ensi kertaa viime maanantaina. Jäi nyt sitten väliin sekin tältä kertaa, mutta ensi maanantaina yritämme päästä jälleen sinnekin.
 
olipa kiva löytää teidät täältä..
jos muistatte nii oltiin joulumasuissa!
Oletteko käyneet yhdessä kahvittelemassa?? Vosin joku kerta liittyä seuraan jos sopii.. ???
meillä oli hiukan hankala alku nii jäi kirjoittelu, eikä nyt tunnu olevan yhtään enempää aikaa vaikka arki sujuu jo hyvin =) mut aina kahville kerkee..
:heart: :heart: :hug:
 
Heip!

Meillä on useimmiten päiväuniaika 11-13, mutta yritän tulla paikalle, jos siis ehditään.

Jä mnää olen se wanaha äiti, jolla nyt jo yli 10-kuukautinen poika. Toisinaan ollaan oltu mukana, aina ei. En-naan ja Marcukseen ollaan kyllä törmäilty sattumalta aika usein. Taidetaan olla cityluuhareita molemmat :)
 
Sx2
Huomenta kaikki!
Kiva, että moni on pääsemässä mukaan. Meillä pukkaa yllätysvieraita just tänään -ainoana päivänä viikosta kun on jotain kivaa tiedossa. Yritän puhua itseni vapaaksi ja mukaan.
 
Moikka,

missasin tämänpäiväisen tapaamisen, mutta josko ensi viikolla treffataan niin tulen taas mukaan. Mulla siis 4.5kk tyttö ja olen pari kertaa ollut tapaamisissa mukana.
Toivottavasti oli kiva kahvihetki, ainaskin Nostalgian pullat on hyviä!
 
Me ei sitten päästy mukaan poikajoukkoa vahvistamaan. Ipana päätti jättää päiväunet kokonaan nukkumatta. Eipä tehnyt mieli lähteä ylikierroksilla käyvän lapsen kanssa minnekään. Aamupäivällä oli hoitaja kun itse olin lääkärissä. Poika varmaan pelkäsi, että häivyn päiväunien aikaan taas. Nythän tuo putosi ihan kiltisti.

Sovitteko uudesta tapaamisesta?
 
Me ei taideta tällä kertaa päästä kahvittelemaan, kun ajateltiin lähteä tutustumaan tässä meidän lähellä olevaan kerhoon tuolloin keskiviikko iltapäivänä. Meidän olisi myös tarkoitus huomenna käväistä siellä MLL:n vauvakerhossa jos vaan mitenkään ehditään. Menen aamulla hierojalle, mutta jos pääsen sieltä ajoissa pois, suuntaamme kerholle. Ei kyllä ehditä ihan alkuun ja varmasti jää se leikkituokio meiltä väliin, mutta josko muuten piipahdettaisiin siellä.
 
Me päätettiin ihan ex-tempore lauantaina "vaihtaa vähän maisemaa" ja saatiin lennot tiistaiksi Portugaliin (Faro, Algarve ja Lissabon) eli jää tuo seuraava kahvittelu väliin. Takaisin tullaan viikon kuluttua tiistaina eli sen jälkeen... nähdään taas :wave: (Ihanaa, nyt mulla on "vauvakuume" ja matkakuume :) . Onneksi tuo eka kuumeilu vasta "tuikahtelee" alkutekijöissään :whistle: )
 
Mekin voitas tulla keskiviikkona kun viimeksi ei päästy, mutta tuo aika on vähän huono.. Voiko sitä siirtää tuntia aikasemmaksi? Mutta jos tuo käy kaikille muille niin ok, ajattelin vaan, että jos muillekin sopis niin ois voinu siirtää yhen aikaa..
 

Yhteistyössä