Seuraa Tampereelta

zoa
Täällä myös on jotakin kurjaa ilmassa.. joko tehdään hampaita tai sitten (toivottavasti ei) on joku tauti iskemässä. Joka tapauksessa, jätämme kahvittelun väliin tänään ja toivomme, että seuraava kerta olisi onnekkaampi :attn:
 
Olikos teillä kiva vohvelikahvilareissu?? :)

Mä oon ollu ahkerana ja oon tiskannu,pessy pyykkiä ja imuroinu! Nyt aloin tekeen kääretorttua. :p Tuli tässä sellanen hullu ajatus mieleen että haluisko joku nuoremmista äideistä lapsineen tulla huomenna meille kahville ja tortulle?? :) Meillä on neuvola klo:11.00 mutta sen jälkeen vaan ollaan kotona. Meillä on kaks koiraa joista isompi on arka ja ei anna koskee, mutta eihän se haittaa kun jättää vaan koirat rauhaan,ei ne kumpikaan mitään tee,kunhan niitä ei väkisin ala koskemaan,pienempi on sellanen sylikoira, että se melkeen on laitettava häkkiin jos liiaks tunkee vieraiden syliin... :) Leikki-ikäselle meidän koti ei vielä ole kovin lapsi-ystävällinen,että mieluiten näitä nuorempia lapsia,jotka ei pahemmin viä liiku ja koske jokapaikkaan... Mutta jos jollain on tylsää niin tosiaan tänne raholaan saa tulla kyläileen! Bussi kulkee ihan talon viereen.
 
en-na: Muuten joo, mutta tuntuu turhalta perustaa nuorten tamperelaisten ketju, kun tamperelaisten ketju on jo... Kyllähän me kaikki täällä voidaan sovussa olla, mutta jos halusin tutustua joihinkin, niin kai mä nyt sillon saan pyytää jotain nuorempaa seurakseni,kun sellaisia joista tiedän että juttu ei tule luistamaan...

E-07: Meille käy kyllä joku toinenkin päivä, ensviikollekkaan ei oo mitään kummempaa sovittuna. :)
 
Moikka,

olin tänään siellä tapaamisessa Vohvelikahvilassa, oli oikein mukavaa nähdä (vaikka me taidettiin tuota vanhempaa sorttia ollakin =) . Ja vohveli oli herkullinen, jos vohveliraudan omistaisin niin olisin varmaan myös minä tehnyt niitä tässä iltasella...

Toivottavasti ensi viikollakin olisi tapaaminen, alkuviikolla varmaankin tuon pääsiäisen takia.
 
Moro!

Sain väsättyä itselleni tunnarit. Olen se iäkkäämmänpuoleinen poikalapsen äiti, joka on pariin otteeseen ollut mukana tapaamisissa. Tänään ei ehditty paikalle, kun mentiin ystävän kanssa Ideaparkiin.

Tapaamispaikoista: tällaisen jo jonkin verran liikkeelle kaipaavan mustekalan ja kärpäspaperin risteytystä muistuttavan lapsen kanssa en mielelläni kovin ahtaisiin paikkoihin lähde. Aina on joku kuppi/kippo/pöytäliina lattialla. Vohvelikahvila on kyllä ihana, mutta nauttisin vohvelini siellä mieluummin ilman tuota meidän Mouhoa :) Ja isompaan tilaan mahtuu enemmän ääntäkin.

Oliko seuraavasta tapaamisesta jo puhetta? Olis kiva tavata. Sokos? Stocka? Tiedän, on tylsiä, mutta toimivia...

 
Moikkelis,
Täytyy sanoa että positiivinen ylläri oli Vohvelikahvila, ihania vohveleita. Pitää käydä uudestaankin.

Ensi viikolle on jo tapaaminen työn alla tuolla Plussalaisten puolella. On ehdotettu maanantaita 11-12 ja Sokoksen alakerran kahviossa. Eli Spice Ice olis tarjolla :p

Nähdään!
 
Kai mekin sinne päästään tulemaan. Jos vaan löydän sieltä järkevältä etäisyydeltä parkkipaikan, toi kaukalo painaa jo niin hurjasti ettei jaksa kauempaa kantaa. Sokoksen parkkitaloa vältän viimeiseen saakka. Tai jos onnistuis tulee bussilla, olis helpointa.

Nupsuliina Kun olet kulkenut bussilla Hallilasta niin onko vaunupaikat yleensä täyttyneet heti alkuunsa? Riippuu tietty päivästa ja ajasta mut noin yleensä. Kun siellä asuttiin ja kuljin bussilla niin usein vaunupaikat täynnä jo Hallilassa ja tässä meidän kohdalla oli enää turha pyrkiä vaunujen kanssa kyytiin. Mut siitä on jo monta vuotta aikaa, ehkä siellä on nykyään enemmän isompia lapsia.
 
Mää nyt sit taidan uskaltautua tulemaan kans eka kertaa noiden kaksos poikien kans :snotty: (vähän kyllä jänskättää, kuinka pojat viihtyy)

Mistä teitä muita tunnistaa? Etten ala höpöttämään jollekkin joka ei tapaamistesta tiedä mitään :whistle: Meillä on siis emmaljungan musta-ruskiat tuplat ja itellä lyhyt tukka, rillit, vaaleet farkut ja beige takki. Muilla?
 
Tänään näyttää jo siltä, että Marcus alkaa parantumaan joten varmaan huomenna päästään tulemaan. Mulla on päällä musta takki+punainen huivi. Marcus istuu sinivalko ruudullisissa Chicco Cortina rattaissa.
 

Yhteistyössä