Siiiiis Voi TSIIIIIIISUS!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
meillä nimittäin harrastaa tuota että ensin tahtojen taisto mitä puetaan, pukee sit mitä käsketään mut auta armias kun selän kääntää niin ei uskos kuinka nopeesti se ehtii vaihtaa vaatteet ja tempasta ulkovaatteet, sit saa kylässä hävetä silmät päästään kun on mitä ihmeellisimpiä virityksiä päällä.. niinku se lempi t-paita villapaidan _päällä_ collegehousut ja hame jne. :snotty:
Olipas kerran tempassu äiskän punasen pitsibodyn eskariin sisävaateiden PÄÄLLE.. sillon hiukan hävetti kun neiti tuli kotiin ja luin reissuvihkon..
anteeks mut :LOL: :LOL:
ei saa nauraa. on sielä mahtanu täteillä olla vallan hauskaa ku neiti on riisunu toppiksen.. Luojan kiitos tuo kulkee taksilla oisin hävenny silmät päästäni jos oisin ite hakenu..

Oih, anteeks. Yritän pysyä ihan vakavana :D Voin vaan kuvitella mikä nolouden määrä olis ollu jos oma olis tommosen tempauksen tehnyt.
 
mie
täällä sama homma 4v pojan kans,mut ei vaan suostu pukemaan mitään. Olisi aivan tyytyväisenä yövaatteilla koko päivän ja vielä sisällä, ulkona kun on kuulemma niin tylsää(vaikka viihtyykin siellä oikei hyvin kunhan on ensin kaks tuntia tapeltu niitä vaatteita päälle). Nyt on alaknut itse pukemaan hieman paremmin kun on kiristetty et lastenohjelmia ei saa kattoo ennen ku on pukenu.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Buahahaa :D :
Onneks mun vanhin on vasta kolme. Voin VIELÄ nauraa teille ;)
Meillä on neljä vuotias poika joka kovasti jo tappelee minkä paidan haluaa päälle. Aina pitäis olla supermies, batman, turtles, jne. Tavalliset paidat ei meinaa enään kelvata. Kyllä se vaihe teillekkin on tulossa, kovalla vauhdilla. =)
 
vieras
meillä sama homma. Olen ostanu trikoo mekkoja,mitkä on joustavia ja hyviä haalarin alla. Saa mun puolesta pitää vaan mekkoja,koska se on nyt niin tärkeää. Housut vain kauppareissulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
meill tyttö2v sanoo jos paita kastuu tai ihan vähän likainen.. " Uusi paita, laitetaa uusi paita" ja saa raivarit jos ei vaihdeta puhdasta paitaa |O :D :heart:
Meillä tuo reilu 2v on tosi tarkka varpaistaan/kintuistaan... jos housunpuntti on sentinkin liian pitkä, se vaivaa ja sukkien pitää olla PRESIIS KOHILLAAN. jos vähänkin vinossa, kuuluu valitus... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
meill tyttö2v sanoo jos paita kastuu tai ihan vähän likainen.. " Uusi paita, laitetaa uusi paita" ja saa raivarit jos ei vaihdeta puhdasta paitaa |O :D :heart:
Meillä tuo reilu 2v on tosi tarkka varpaistaan/kintuistaan... jos housunpuntti on sentinkin liian pitkä, se vaivaa ja sukkien pitää olla PRESIIS KOHILLAAN. jos vähänkin vinossa, kuuluu valitus... :whistle:
joo.. sukat ei saa "roikkua", ne korjataa heti.. samoin sukkikset.. housut ei saa olla vinossa tms.. ja hiuksissa pitää olla joko pinni tai ponnari MIELUITEN panta...

Kuka mun tyttäreni on vieny ja tuonu tuollasen vaativan natsin tilalle?? :'( |O :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
meill tyttö2v sanoo jos paita kastuu tai ihan vähän likainen.. " Uusi paita, laitetaa uusi paita" ja saa raivarit jos ei vaihdeta puhdasta paitaa |O :D :heart:
Meillä tuo reilu 2v on tosi tarkka varpaistaan/kintuistaan... jos housunpuntti on sentinkin liian pitkä, se vaivaa ja sukkien pitää olla PRESIIS KOHILLAAN. jos vähänkin vinossa, kuuluu valitus... :whistle:
Eikä voi edes ulkopukua kokeilla ilman että on viimeisen päälle laitettu lahkeet :D Sen sai tätikin huomata :LOL:

Jäi lenksu "väärälle" puolelle jalkaa.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Eikä voi edes ulkopukua kokeilla ilman että on viimeisen päälle laitettu lahkeet :D Sen sai tätikin huomata :LOL:

Jäi lenksu "väärälle" puolelle jalkaa.....
ei oo helppoo... kolmasosa kummiinsa.... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
joo.. sukat ei saa "roikkua", ne korjataa heti.. samoin sukkikset.. housut ei saa olla vinossa tms.. ja hiuksissa pitää olla joko pinni tai ponnari MIELUITEN panta...

Kuka mun tyttäreni on vieny ja tuonu tuollasen vaativan natsin tilalle?? :'( |O :D :heart:
Meillä taas hiuksissa ei saa missään tapauksessa olla mitään! Pipoja kyllä pitäis sisällä...hmph,nykynuoret :kieh: :D :xmas:
 
Likka:"mä en halua mekkoooooaaaa"!!!
Likka: "mä en halua housuuujjaaaaa"!!!
minä: " no mitä sä sit haluut pukee"
likka : " en mä tiedä"
Minä: "No sun tulee kylmä jos et mitää laita päälle"
Likka: "eikä tuu"
Minä: "no tuleepas kun ilman vaatteita joudut menemään kun ei mikää kelpaa"
Likka: "mä en haluuuuu et mulle tulee kylmääääää" Byyyääääää!!! :headwall: :headwall:
Mä: " no laita sit päälle jommat kummat"
likla: "no ku en mä haluuuuuu"
Mä : "ALA PUKEE JO PÄÄLLE TAI MUUTEN LÄHET ALASTI"
Likka: *itkupotkuraivari*
mä: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O :kieh: :kieh:
Mä: "pue päälle tai mä tuun ja puen sut jos ei mitään ala pikkuhiljaa tapahtumaan"
Likka: *huutaen pukee päälle*

ulkovaate-episodi

likka: " nää lahkeeeett eiiii ooo hyviiin" *samalla huutaa*
Mä "no anna mä autan"
Likka " no et auta"
mä: :headwall: |O
saa kuin saakin puvun päälle...
Likka " mä en laita tota pipoooo"
Mä: "no se on joko tää tai tää"
likka: "en kumpaakaan"
mä : "no sit meet ilman pipoo"
Likka " no sit mun tulee korviin kylmääääääääää" *yhyyyyyyy*
mä " no nii-i et kannattais laittaa vaan se pipo"
Likka: " mä haluan ne punaset rukkaset"
mä: *ettii kuumeisesti paria*
mä: "en mä löydä sitä toista"
likka: kun mä haluuun just ne punaset
mä: *savu nousee korvista*
mä: " sä laitat nyt nämä tai sit oot ilman ja oot sisällä koko päivän kun tädit ei päästä sua ulos ollenkaan ku ei ole hanskoja"
Likka: *hirvee mumina ja jupina*
Likka: "NO OKEI!!! anna sit ne hanskat*

Mitä tytötkö vaikeita?! ei suinkaan... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Likka:"mä en halua mekkoooooaaaa"!!!
Likka: "mä en halua housuuujjaaaaa"!!!
minä: " no mitä sä sit haluut pukee"
likka : " en mä tiedä"
Minä: "No sun tulee kylmä jos et mitää laita päälle"
Likka: "eikä tuu"
Minä: "no tuleepas kun ilman vaatteita joudut menemään kun ei mikää kelpaa"
Likka: "mä en haluuuuu et mulle tulee kylmääääää" Byyyääääää!!! :headwall: :headwall:
Mä: " no laita sit päälle jommat kummat"
likla: "no ku en mä haluuuuuu"
Mä : "ALA PUKEE JO PÄÄLLE TAI MUUTEN LÄHET ALASTI"
Likka: *itkupotkuraivari*
mä: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O :kieh: :kieh:
Mä: "pue päälle tai mä tuun ja puen sut jos ei mitään ala pikkuhiljaa tapahtumaan"
Likka: *huutaen pukee päälle*

ulkovaate-episodi

likka: " nää lahkeeeett eiiii ooo hyviiin" *samalla huutaa*
Mä "no anna mä autan"
Likka " no et auta"
mä: :headwall: |O
saa kuin saakin puvun päälle...
Likka " mä en laita tota pipoooo"
Mä: "no se on joko tää tai tää"
likka: "en kumpaakaan"
mä : "no sit meet ilman pipoo"
Likka " no sit mun tulee korviin kylmääääääääää" *yhyyyyyyy*
mä " no nii-i et kannattais laittaa vaan se pipo"
Likka: " mä haluan ne punaset rukkaset"
mä: *ettii kuumeisesti paria*
mä: "en mä löydä sitä toista"
likka: kun mä haluuun just ne punaset
mä: *savu nousee korvista*
mä: " sä laitat nyt nämä tai sit oot ilman ja oot sisällä koko päivän kun tädit ei päästä sua ulos ollenkaan ku ei ole hanskoja"
Likka: *hirvee mumina ja jupina*
Likka: "NO OKEI!!! anna sit ne hanskat*

Mitä tytötkö vaikeita?! ei suinkaan... :whistle:
:D Aivan loistavasti kirjoitettu.
Voisi olla kuvaus meidänkin aamuista, silloin kun oli vielä päiväkodissa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Chrissy, tuttua, tuttua :whistle:
noina aamuina mun tekis mieli räjähtää kuin atomipommi, ja sekään ei helpota et niinä aamuina kun isänsä vie nii pukee mumisematta just ne vaatteet mitkä on eteen laitettu.. :kieh:
Minä räjähdänkin, noin joka toinen aamu :saint:

Sorry vain, naapurit :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Chrissy, tuttua, tuttua :whistle:
noina aamuina mun tekis mieli räjähtää kuin atomipommi, ja sekään ei helpota et niinä aamuina kun isänsä vie nii pukee mumisematta just ne vaatteet mitkä on eteen laitettu.. :kieh:
Minä räjähdänkin, noin joka toinen aamu :saint:

Sorry vain, naapurit :D
joo kyl meilläki desibelit nousee ihan mukavasti ja oonki miettiny et mahtaa naapurit tykätä:D
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukiitäjä:
Eikö olekin mahtavaa! :D
Meillä päätti sitten loppujenlopuksi jäädä kokonaan eskarista pois... :kieh:
Joko se lintsaus alkaa eskarista? Eiköhän kuulu vanhempien hommaan laitta lapsi eskariin ja aikanaan myös kouluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Chrissy, tuttua, tuttua :whistle:
noina aamuina mun tekis mieli räjähtää kuin atomipommi, ja sekään ei helpota et niinä aamuina kun isänsä vie nii pukee mumisematta just ne vaatteet mitkä on eteen laitettu.. :kieh:
Minä räjähdänkin, noin joka toinen aamu :saint:

Sorry vain, naapurit :D
joo kyl meilläki desibelit nousee ihan mukavasti ja oonki miettiny et mahtaa naapurit tykätä:D
niinpä, mutta kun periksi ei pidä antaa :/ Sittenhän pississä olen tuon tenavan kanssa muutman vuoden päästä jos jo nyt annan periksi. Kokeiluahan tuo on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Chrissy, tuttua, tuttua :whistle:
noina aamuina mun tekis mieli räjähtää kuin atomipommi, ja sekään ei helpota et niinä aamuina kun isänsä vie nii pukee mumisematta just ne vaatteet mitkä on eteen laitettu.. :kieh:
Minä räjähdänkin, noin joka toinen aamu :saint:

Sorry vain, naapurit :D
joo kyl meilläki desibelit nousee ihan mukavasti ja oonki miettiny et mahtaa naapurit tykätä:D
niinpä, mutta kun periksi ei pidä antaa :/ Sittenhän pississä olen tuon tenavan kanssa muutman vuoden päästä jos jo nyt annan periksi. Kokeiluahan tuo on.

juu ja jos vähääkään muhun tulee murkkuiässä niin ohhoh... :eek:



 

Yhteistyössä