Siiiiis Voi TSIIIIIIISUS!!!

mää
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
meillä nimittäin harrastaa tuota että ensin tahtojen taisto mitä puetaan, pukee sit mitä käsketään mut auta armias kun selän kääntää niin ei uskos kuinka nopeesti se ehtii vaihtaa vaatteet ja tempasta ulkovaatteet, sit saa kylässä hävetä silmät päästään kun on mitä ihmeellisimpiä virityksiä päällä.. niinku se lempi t-paita villapaidan _päällä_ collegehousut ja hame jne. :snotty:
Olipas kerran tempassu äiskän punasen pitsibodyn eskariin sisävaateiden PÄÄLLE.. sillon hiukan hävetti kun neiti tuli kotiin ja luin reissuvihkon..
: ) Mikäköhän pieni Madonnan alku sulla siellä kasvaa!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
juu ja jos vähääkään muhun tulee murkkuiässä niin ohhoh... :eek:
Minä kans säälin itseäni jo nyt..... :ashamed:
Mua on käytetty perheneuvolassa ja uhkailtu koulukodilla jos en rupee olemaan ihmisten lailla..

hyi mua ja säälin mua :snotty: :ashamed:

mut silloin kun mun veli kuoli kun olin 15v niin rauhotuin täysin.
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Chrissy, tuttua, tuttua :whistle:
noina aamuina mun tekis mieli räjähtää kuin atomipommi, ja sekään ei helpota et niinä aamuina kun isänsä vie nii pukee mumisematta just ne vaatteet mitkä on eteen laitettu.. :kieh:
Minä räjähdänkin, noin joka toinen aamu :saint:

Sorry vain, naapurit :D
joo kyl meilläki desibelit nousee ihan mukavasti ja oonki miettiny et mahtaa naapurit tykätä:D
niinpä, mutta kun periksi ei pidä antaa :/ Sittenhän pississä olen tuon tenavan kanssa muutman vuoden päästä jos jo nyt annan periksi. Kokeiluahan tuo on.

Ja se huutaminenko on johdonmukaista kasvatusta? eipä ihme että on moista touhua ja naapuriin kuuluu.
 
Meillä kans tyttö ei suostu laittamaan muita vaatteita kuin mekon tai hameen... No, silläpä onkin sitten 25 mekkoa ja hameita lisäksi. Muutamat farkut pölyttyy käyttämättöminä kaappiin, trikoohousuja käytetään joskus haalarin alla sentään. Villadamaskit olivat talven pelastus, niiden avulla pysyivät sääret lämpiminä mekon, takin ja saappaiden kanssa.

Ja tästä asiasta en ole alkanut lapseni kanssa tappelemaan, kun hän kuitenkin osaa valita ne vaatteensa ihan kivasti, housuja ei vain tykkää pitää. On monta tärkeämpääkin asiaa, joista joutuu pitämään kiinni, saapahan tyttö edes jotain päättää itse. :)
 

Yhteistyössä