Siin on nyt tuoreimmat kuvat:

Ihan hienoja kuvia, ja nätti tuo neilikka. Mutta kaikenkaikkiaan liian räikeitä ja yhteensopimattomia mun silmissä. Mutta toki varmasti kantajalleen tärkeitä ja sopivia. Itse vain pidän tatuoinneissa hillitymmästä ja värittömämmästä linjasta.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Ihan hienoja kuvia, ja nätti tuo neilikka. Mutta kaikenkaikkiaan liian räikeitä ja yhteensopimattomia mun silmissä. Mutta toki varmasti kantajalleen tärkeitä ja sopivia. Itse vain pidän tatuoinneissa hillitymmästä ja värittömämmästä linjasta.
Peesaan, vaikka se taitaa mennä herkimpien mielestä haukkumisen puolelle. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Ihan hienoja kuvia, ja nätti tuo neilikka. Mutta kaikenkaikkiaan liian räikeitä ja yhteensopimattomia mun silmissä. Mutta toki varmasti kantajalleen tärkeitä ja sopivia. Itse vain pidän tatuoinneissa hillitymmästä ja värittömämmästä linjasta.
Peesaan, vaikka se taitaa mennä herkimpien mielestä haukkumisen puolelle. :wave:
Tuolla oli kyllä ihan selviä haukkuja. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Ihan hienoja kuvia, ja nätti tuo neilikka. Mutta kaikenkaikkiaan liian räikeitä ja yhteensopimattomia mun silmissä. Mutta toki varmasti kantajalleen tärkeitä ja sopivia. Itse vain pidän tatuoinneissa hillitymmästä ja värittömämmästä linjasta.
Jos nyt ajatellaan, ni tuo superpappa-merkki, eli timantti ja p-kirjain sekä ylimpänä osittain näkyvä kuva on molemmat samaa old school-tyyliä, joten neilikka ois ainut, joka ei tyylillisesti sovi joukkoon joka tuossa näkyy...mut kun on muutenkin paljon erilaisia, ni sinne ne kaikki mahtuu =)
 
s
Miksi esitellä netissä tatuointejaan, jos ei kestä kommentointia niistä? Tämä kommentti ei siis ole ap:lle (joka ottaa kritiikinkin ihan hyvin), vaan tolle yhdelle "vaahtoajalle"....
 
Miä
Minkä helkkarin takia tatuointien pitäisi sopia yhteen? :eek: Vaatteet voi sopia yhteen, sen miä ymmärrän. Mutta jos jotain otetaan ihoon sen takia että sillä on merkitystä, se koristaa sinua loppuelämäsi ajan. Niin ei kai siinä mietitä mätsääkö sen värit nyt sen edellisen kuvan kanssa. Sori, purkaus :ashamed:
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miksi esitellä netissä tatuointejaan, jos ei kestä kommentointia niistä? Tämä kommentti ei siis ole ap:lle (joka ottaa kritiikinkin ihan hyvin), vaan tolle yhdelle "vaahtoajalle"....
Voi snif. :'( :xmas:
miten helvetissä tää asia kuuluu scarletti sulle, täytyykö sun joka sanaan kommentoida jotain..hitto et oot :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miksi esitellä netissä tatuointejaan, jos ei kestä kommentointia niistä? Tämä kommentti ei siis ole ap:lle (joka ottaa kritiikinkin ihan hyvin), vaan tolle yhdelle "vaahtoajalle"....
Voi snif. :'( :xmas:
miten helvetissä tää asia kuuluu scarletti sulle, täytyykö sun joka sanaan kommentoida jotain..hitto et oot :headwall:
Jos sulla on oikeus kommentoida, niin mullako ei ole. :eek: :LOL:
 
Minttu
Kaikki vähän pienempänä, niin voisi olla ihan ok. Koska kukaan ei varmaankaan ehkä ymmärrä noiden superpappa-merkkien päälle eli ei ole kai niin tärkeetä että muut näkee ne, mutta sulle on tärkeetä että ne on siinä kädessä, joten olisin itse laittanut ihan itselle vähän pienemmäksi.

Mutta olen nähnyt rumempiakin vailla mitään ideaa tyyliin kaverin menninkäinen istumassa sienen päällä ja helvatun iso, se on vähän ******.
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miksi esitellä netissä tatuointejaan, jos ei kestä kommentointia niistä? Tämä kommentti ei siis ole ap:lle (joka ottaa kritiikinkin ihan hyvin), vaan tolle yhdelle "vaahtoajalle"....
Voi snif. :'( :xmas:
miten helvetissä tää asia kuuluu scarletti sulle, täytyykö sun joka sanaan kommentoida jotain..hitto et oot :headwall:
Jos sulla on oikeus kommentoida, niin mullako ei ole. :eek: :LOL:
joo..mutta miten nää kommentit sun päänsärkys on, jos joku ei tykkää niin ei..pitääkö sun käydä niistä jankkaamaan
 
Oon mäkin huomannu et näihin ketjuihin tulee aina (yleensä harmaat) päätään aukomaan ja haukkumaan. Sama se on ollu noissa mun lävistysketjuissa. Jokainen toki saa mielipiteensä sanoo mutta senki voi asiallisesti tehdä.

Ap:lle: Hienoja kuvia sulla ja ihana ajatus noissa tatskoissa :heart:

Mul on olkapäässä skorpioni jonka otin yli 10 vuotta sitten Uudessa Seelannissa, nyt ku on tuo skorpparityttö ni monesti oon aatellu että pitäs tytön nimi ja syntymäaika käydä lisään tatskaan :)

Muoks. Toi perhe-tatska on tosi hieno! Ja ton mikä sulla on tossa rintakehässä on ihan törkeen siisti, jossain aiemmassa kuvassa mitä oot täällä näyttäny ni oon sen nähny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miksi esitellä netissä tatuointejaan, jos ei kestä kommentointia niistä? Tämä kommentti ei siis ole ap:lle (joka ottaa kritiikinkin ihan hyvin), vaan tolle yhdelle "vaahtoajalle"....
Voi snif. :'( :xmas:
miten helvetissä tää asia kuuluu scarletti sulle, täytyykö sun joka sanaan kommentoida jotain..hitto et oot :headwall:
Jos sulla on oikeus kommentoida, niin mullako ei ole. :eek: :LOL:
joo..mutta miten nää kommentit sun päänsärkys on, jos joku ei tykkää niin ei..pitääkö sun käydä niistä jankkaamaan
No se nyt vain on niin, että joka himskatin tatskaketjussa on noita harmaita aukomassa päätään ja yökkimässä. :xmas:
 
jep
ei siinä mitään jos porvari on, mutta itse olen niin kaukana, että olisin mummon muistoksi keksinyt muun symboolin tai sitten pikkuisen pienemmällä vaikka nilkkaan.
Mutta kaunis ajatus, että koristat ihosi tärkeillä ihmisillä.
Itse en ihooni anna mitään lisätä, pois olen joutunut vähän ottamaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Ihan hienoja kuvia, ja nätti tuo neilikka. Mutta kaikenkaikkiaan liian räikeitä ja yhteensopimattomia mun silmissä. Mutta toki varmasti kantajalleen tärkeitä ja sopivia. Itse vain pidän tatuoinneissa hillitymmästä ja värittömämmästä linjasta.
Jos nyt ajatellaan, ni tuo superpappa-merkki, eli timantti ja p-kirjain sekä ylimpänä osittain näkyvä kuva on molemmat samaa old school-tyyliä, joten neilikka ois ainut, joka ei tyylillisesti sovi joukkoon joka tuossa näkyy...mut kun on muutenkin paljon erilaisia, ni sinne ne kaikki mahtuu =)
Juu, ja aivan varmasti tosiaan sopiikin sulle ja sä tiedät mitä omiin käsiis ja muualle haluat! Ja tosiaan, tatuoinnit on jokaisen yksilöllisiä koristuksia, ja makuasioista nyt ei voi kiistellä... Mulla vaan eri näkemys, miten haluaisin vaikkapa itselleni muutaman tatskan, jos siis ylipäätään uskaltaisin ottaa.... :D Ja pidän siis väreiltään hillitymmästä linjasta muutenkin, itsellä ja muilla.

 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miksi esitellä netissä tatuointejaan, jos ei kestä kommentointia niistä? Tämä kommentti ei siis ole ap:lle (joka ottaa kritiikinkin ihan hyvin), vaan tolle yhdelle "vaahtoajalle"....
Voi snif. :'( :xmas:
miten helvetissä tää asia kuuluu scarletti sulle, täytyykö sun joka sanaan kommentoida jotain..hitto et oot :headwall:
Jos sulla on oikeus kommentoida, niin mullako ei ole. :eek: :LOL:
joo..mutta miten nää kommentit sun päänsärkys on, jos joku ei tykkää niin ei..pitääkö sun käydä niistä jankkaamaan
No se nyt vain on niin, että joka himskatin tatskaketjussa on noita harmaita aukomassa päätään ja yökkimässä. :xmas:
vai niin. no empä ole ennen huomannut kun en ole ennen tatskaketjuihin mitään kommentoinut..
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Oon mäkin huomannu et näihin ketjuihin tulee aina (yleensä harmaat) päätään aukomaan ja haukkumaan. Jokainen toki saa mielipiteensä sanoo mutta senki voi asiallisesti tehdä.

Ap:lle: Hienoja kuvia sulla ja ihana ajatus noissa tatskoissa :heart:

Mul on olkapäässä skorpioni jonka otin yli 10 vuotta sitten Uudessa Seelannissa, nyt ku on tuo skorpparityttö ni monesti oon aatellu että pitäs tytön nimi ja syntymäaika käydä lisään tatskaan :)
Miten täällä voi esittää asiallisesti, ettei tykkää yhtään. Käykö: "Tatuointisi ovat kammottavia." Onko tämä asiallista? Ei siinä ainakaan haukuta ketään, kerrotaan vaan mielipide. Vai onko ainoa oikea asiallinen mielipide kehumista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Kaikki vähän pienempänä, niin voisi olla ihan ok. Koska kukaan ei varmaankaan ehkä ymmärrä noiden superpappa-merkkien päälle eli ei ole kai niin tärkeetä että muut näkee ne, mutta sulle on tärkeetä että ne on siinä kädessä, joten olisin itse laittanut ihan itselle vähän pienemmäksi.

Mutta olen nähnyt rumempiakin vailla mitään ideaa tyyliin kaverin menninkäinen istumassa sienen päällä ja helvatun iso, se on vähän ******.
Tarkoitus onkin, et kun tuohon vielä lisätään kissojen ja koirien tassut sekä enoni tatska ja taustat, ni koko käsi on täys olkapäästä ranteeseen. Joten pienempiä kuvia jos ois tehty, ni ois aikas paljon tyhjää tilaa taustalla ja niitä pitäisi sitten peitellä. ja mie tykkään, et kuvat on kunnollisen kokoisia, eikä mitään pieniä. Mut on kyllä itsellänikin pari pientä, kuten pinkki timantti oikean käden keskisormessa sekä nautical star navan vieressä ja A-kirjain vasemmassa nimettömässä...
 
diipadaapa
Tatskat on niin henkilökohtaisia, että ei niitä voi kukaan muu arvostella. Ihan jees noi musta on. Mutta mulle tuli kans mieleen että toi mamma on oikeesti viimosenpäälle kokoomuslainen kun on hakatuttanu habaansa kokoomuksen tunnuksen :) :)
 

Yhteistyössä