siis eikö kaikki laita leivän päälle kasviksia??

  • Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti
ohhoh
meillä on aina, siis ihan aina leivän päällä jotain kasvista (kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaattiia ym ). on tietysti myös leikkeleitä, ei kuitenkaan aina.

ihmettelin tuossa vaan kun aika moni lapsivieras on meillä nurissut että miksi ihmeessä leivän päällä on jotain kasviksia ja nyppivät ne pois. luulin oikeasti että kaikki laittavat. :ashamed:
 
"vieras"
Ei todellakaan. Mistä on lihavat äidit tehty? Mistä on lihavat lapset tehty? :D Ei tietenkään kaikki liho vaikkei kasviksia syökkään, mutta peruselintavat.........
 
"vieras"
En todellakaan laita! Inhoan kasvisten kastelemaa leipää ja juustoa, ja voisia kasviksia. Kasviksia meillä kyllä syödään paljon, usein pelkkiä kasviksia välipalana ilman sitä leipää. Mutta ei leivän päällä.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";23614548]Ei todellakaan. Mistä on lihavat äidit tehty? Mistä on lihavat lapset tehty? :D Ei tietenkään kaikki liho vaikkei kasviksia syökkään, mutta peruselintavat.........[/QUOTE]

öö... täh? ei kai tässä ollut kyse laihuudesta tai lihavuudesta vaan kasviksista??
 
"hmm"
itse laitan vain juustosiivun syödessäni leipää, mikä on ainoastaan hyvin satunnainen graham-paahto. mutta jos voileivistä puhutaan, niin mauttomiahan nuo olisivat pelkällä lihalla? on koko leipä kumminkin aika epäterveellinen ruoka, oli sen päällä kasviksia tai ei..
 
tittelintuure-
Minunkaan parikymppinen(!) ystävä ei syö lainkaan juureksia,marjoja,hedelmiä tai mitään muutakaan "pupuruokaa". Edes mansikat eivät tälle nirsolle maistu! Ja on muuten nainen.Olin hieman hämmentynyt.. Onneksi hänellä ei ainakaan vielä ole lapsia...
 
Kasvisfani
[QUOTE="vieras";23614548]Ei todellakaan. Mistä on lihavat äidit tehty? Mistä on lihavat lapset tehty? :D Ei tietenkään kaikki liho vaikkei kasviksia syökkään, mutta peruselintavat.........[/QUOTE]

Tässä välissä voinen kertoa, että painan reilusti yli 100 kiloa ja syön joka ikisen leivän päällä kasviksia, ruuan kanssa ja pelkästään... Miksi siis olen lihava :D :D
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";23614570]Läskit ei syö kasviksia!!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

jahans. :D nämä meidän lasten nirsoilevat kaverit ovat kyllä olleet ihan laidasta laitaan kaiken kokoisia. ja itseltänikin löytyy jokunen ylikilo vaikka meillä niitä kasviksia hölvätäänkin joka väliin.
 
Poikkeusko :D
Minunkaan parikymppinen(!) ystävä ei syö lainkaan juureksia,marjoja,hedelmiä tai mitään muutakaan "pupuruokaa". Edes mansikat eivät tälle nirsolle maistu! Ja on muuten nainen.Olin hieman hämmentynyt.. Onneksi hänellä ei ainakaan vielä ole lapsia...
Minä en syö mitään kasviksia, vihanneksia, hedelmiä, marjoja... Ja minullapa on lapsia :) He kyllä syövät :)
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";23614590]jahans. :D nämä meidän lasten nirsoilevat kaverit ovat kyllä olleet ihan laidasta laitaan kaiken kokoisia. ja itseltänikin löytyy jokunen ylikilo vaikka meillä niitä kasviksia hölvätäänkin joka väliin.[/QUOTE]

Se on sitten siitä ihan omasta perseestä kiinni, että missä sen ajan kuluttaa :p
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";23614563]itse laitan vain juustosiivun syödessäni leipää, mikä on ainoastaan hyvin satunnainen graham-paahto. mutta jos voileivistä puhutaan, niin mauttomiahan nuo olisivat pelkällä lihalla? on koko leipä kumminkin aika epäterveellinen ruoka, oli sen päällä kasviksia tai ei..[/QUOTE]

Perustele viimeinen lauseesi?
 
Poikkeusko
[QUOTE="aapee";23614604]suo anteeksi mutta pakko kysyä: syötkö jotain vitamiinipillereitä sitten?[/QUOTE]

Syön. Ja vastaus kysymykseen, miksi niin... En yksinkertaisesti pidä em. eväistä :)
 
Foortti harmaana
[QUOTE="vieras";23614552]En todellakaan laita! Inhoan kasvisten kastelemaa leipää ja juustoa, ja voisia kasviksia. Kasviksia meillä kyllä syödään paljon, usein pelkkiä kasviksia välipalana ilman sitä leipää. Mutta ei leivän päällä.[/QUOTE]

Mä taas en syö leivän päällä "voita".

Ja kasvikset saa pesun jälkeen aika kuivaksi + en mä sitä leipää kauaa "kostuta", parempi syödä heti pois.

Siis JOS syön leipää. Joskus jos on oikeen tuoretta.
 
..
mä aina ihmettelen näitä aloituksia.

En tajua joidenkin ajattelutapaa että kun itse tekee jotain tietyllä tavalla niin ei osata kuvitellakaan että joku voisi tehdä toisin.
 

Yhteistyössä