Siis oikeasti!! Munankeitin?!?

Katselin tuota Lidlin mainoslehteä, oli näky myynnissä sellainen kapistus kuin munankeitin? Eli siis kapistuksen ainoa fuktio oli, että saa munan keitettyä ja pidettyä lämpimänä. Siis oikeasti mitä tekoa tollaisella on? Ostaako jotkut oikeasti tollaisia?

Jokunen viikko sitten näytti samaisen firman mainoksessa olleen riisinkeitin!!! |O

Siis meinaavatko ne tosissaan että ihmiset eivät osaa ottaa kattilaa kauniiseen käteen ja laskea sinne vettä ja laittaa sitten hellalle munineen tai riisineen? Tai no, tyhmä ei ole se joka myy vaan se joka ostaa.. mutta saa kyllä olla tosi tyhmä! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
mamma
Joo, noita munankeittimiä on tosiaan ollut jo 90-luvulla. Joku joskus kehui sitä,että kun saa just sellaset munat kun tahtoo vahtimatta, haluuko nyt sitten 3min tai 10min. Mutta todellakin, aivan turha vekotin, en kyllä kaappiini ottaisi tilaa viemään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Juu-u. Ja mun silmissä samaan turhuus-kastiin menee myös limpparikone, leipäkone, jäätelökone ja se pizzanpaistolaite sekä popcornkone :D
Juu en mä ymmärrä noitakaan, tai no etenkin tuo pizzanpaistolaite ja popcornkone. Jäätelökone voi olla hyvä jos on vaikka allergioita tms ja omatekemä jäätelö on pirun hyvää. Ja toi limpparikone.. en mä semmosellakaan kyllä mitään tekisi, mutta ennen nyt vaikka semmonen kuin joku munankeitin. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Yks turha kapistus on myös se millä voi tehdä poppareita. :headwall:
Poppareitten suurena ystävä en ole samaa mieltä. saa paljon parempia popcorneja ja vähemmällä rasvamäärällä.
Limpparikoneella teen itelleni soodaa. huomattavasti halvemmaksi tulee kuin ostaa vissyä ja säästyy luontoa.
Riisinkeittimellä tulee sikahyvää riisiä, paljon parepaa kuin keittämällä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Juu-u. Ja mun silmissä samaan turhuus-kastiin menee myös limpparikone, leipäkone, jäätelökone ja se pizzanpaistolaite sekä popcornkone :D
Mulla on tai siis oli leipäkone, ja kyllä käytinkin sitä. Olihan se ihan näppärä vehje, mittasin vaan aineet kuppiin ja laitoin leivän tulemaan. Mutta kyllästyin siihen masiinaan kun vei niin paljon tilaa, ja annoin sen isälle, joka nyt sitä sitten käyttää.
Mutta nuo muut sun luettelemat laitteet on myös mun mielstä ihan jonnin joutavia.
 
Munankeittimen vein kirpparille, ihan turha kapistus ( saatu jostain lahjaksi ).Sen sijaan leipäkone on oikein hyvä ja samoin popparikone.Mä en voi syödä poppareita,mitkä on esim kattilassa tehtyjä,mutta popparikoneella tulee rasvattomampia ja mun masu kestää siis koneella tehdyt.Valmiita mikropoppareita en enää osta, koska yks sellanen pamautti mikron lasilevyn rikki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Yks turha kapistus on myös se millä voi tehdä poppareita. :headwall:
No niimpä. Normaalisti paat pussin mikroon ja avot...Et helpottaako sevielä muka entisestään tätä?? :whistle: Eriasia tietty jos ei vaik oo sitä mikroo...Mut tuleekohan niistä yhtä pahoja kun kattilassa tehdyistä? :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Yks turha kapistus on myös se millä voi tehdä poppareita. :headwall:
No niimpä. Normaalisti paat pussin mikroon ja avot...Et helpottaako sevielä muka entisestään tätä?? :whistle: Eriasia tietty jos ei vaik oo sitä mikroo...Mut tuleekohan niistä yhtä pahoja kun kattilassa tehdyistä? :x
eikun parempia kun eivät oo niin rasvaisia kuin kattilassa tai mikrossa tehdyt :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Yks turha kapistus on myös se millä voi tehdä poppareita. :headwall:
No niimpä. Normaalisti paat pussin mikroon ja avot...Et helpottaako sevielä muka entisestään tätä?? :whistle: Eriasia tietty jos ei vaik oo sitä mikroo...Mut tuleekohan niistä yhtä pahoja kun kattilassa tehdyistä? :x
popparikoneella tehdyt ovat maultaan parempia kuin kattilassa tehdyt ja rasvattomampiakin ja minäkin siis voin syödä, kun masu ei mene koneella tehdyistä sekaisin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Yks turha kapistus on myös se millä voi tehdä poppareita. :headwall:
No niimpä. Normaalisti paat pussin mikroon ja avot...Et helpottaako sevielä muka entisestään tätä?? :whistle: Eriasia tietty jos ei vaik oo sitä mikroo...Mut tuleekohan niistä yhtä pahoja kun kattilassa tehdyistä? :x
eikun parempia kun eivät oo niin rasvaisia kuin kattilassa tai mikrossa tehdyt :x
Ääh..rasvasia ja suolasia niitten kuuluu ollakkin... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Juu-u. Ja mun silmissä samaan turhuus-kastiin menee myös limpparikone, leipäkone, jäätelökone ja se pizzanpaistolaite sekä popcornkone :D
emmä nyt leipäkonetta laskis ihan tohon samaan kastiin... meillä ainakin käytössä viikottain leipäkone!!

muita ei kyllä löydy.... mutta popparikone vois olla ihan hauska!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Yks turha kapistus on myös se millä voi tehdä poppareita. :headwall:
Poppareitten suurena ystävä en ole samaa mieltä. saa paljon parempia popcorneja ja vähemmällä rasvamäärällä.
En ole koskaan maistanut sellaisella koneella tehtyjä popcorneja. Mun mielestä popcorneista tulee kaikkein parhaimpia kun laittaa kattilaan rasvaksi margariinia, meidän tapauksessa flooraa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Juu-u. Ja mun silmissä samaan turhuus-kastiin menee myös limpparikone, leipäkone, jäätelökone ja se pizzanpaistolaite sekä popcornkone :D
emmä nyt leipäkonetta laskis ihan tohon samaan kastiin... meillä ainakin käytössä viikottain leipäkone!!

muita ei kyllä löydy.... mutta popparikone vois olla ihan hauska!! :)
En mä tiedä tartteeko sitä poppari konetta, mutta mulla on pienoskoossa sellainen samanlainen kun mitä leffateattereissa on. Muksut tykkää ja lastenkutsullakin on kuin yksi ohjelma numero :)
Mä ostin se vaan siksi kun se on niin hieno

 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Yks turha kapistus on myös se millä voi tehdä poppareita. :headwall:
No niimpä. Normaalisti paat pussin mikroon ja avot...Et helpottaako sevielä muka entisestään tätä?? :whistle: Eriasia tietty jos ei vaik oo sitä mikroo...Mut tuleekohan niistä yhtä pahoja kun kattilassa tehdyistä? :x
eikun parempia kun eivät oo niin rasvaisia kuin kattilassa tai mikrossa tehdyt :x
Ääh..rasvasia ja suolasia niitten kuuluu ollakkin... :D
Mä ainakin tukin poppareihin niin paljon suolaa et huulet rutussa saan niitä syödä. :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Juu-u. Ja mun silmissä samaan turhuus-kastiin menee myös limpparikone, leipäkone, jäätelökone ja se pizzanpaistolaite sekä popcornkone :D
emmä nyt leipäkonetta laskis ihan tohon samaan kastiin... meillä ainakin käytössä viikottain leipäkone!!

muita ei kyllä löydy.... mutta popparikone vois olla ihan hauska!! :)
En mä tiedä tartteeko sitä poppari konetta, mutta mulla on pienoskoossa sellainen samanlainen kun mitä leffateattereissa on. Muksut tykkää ja lastenkutsullakin on kuin yksi ohjelma numero :)
Mä ostin se vaan siksi kun se on niin hieno
Pakko linkittää kuva kun semmosen kerran löysin :)
http://www.familyrecroom.com/images/popcorn.JPG

 
meillä on leipäkone ja jumalattomasti tulee tehtyä sillä leipää. varsinki ku en ehi ite vääntämään ja kääntämään sitä taikinaa ku on tuo muksu. ja joka toinen päivä se pyörii, joten on meille tarpeellinen :D

munankeitintä ei ole. koska sille ei oo tarvetta, se on miunki mielestä aivan täys turhake =)

ja sitte se riisikeitin. jestas, semmosen mie oikeesti haluan!!!! sillä tulee niiiiiiiin paljon parempi riisi ku normaalitavalla keittämällä! B) :p
 
päätön ratsumies
voi kamalaa , paholaisen keksintöjä kaikki tommoset .
ajatelkaas että joku saattaa laitteita tarvita oikeesti , ei kaikki osaa edes kananmunia keittää :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Jokunen viikko sitten näytti samaisen firman mainoksessa olleen riisinkeitin!!! |O

Siis meinaavatko ne tosissaan että ihmiset eivät osaa ottaa kattilaa kauniiseen käteen ja laskea sinne vettä ja laittaa sitten hellalle munineen tai riisineen?
Riisinkeittimessä tehdyllä riisillä ja kattilassa & vedessä keitetyllä riisillä on muuten eroa, aika paljonkin...
 

Yhteistyössä