Siis onko kellään muulla näin p*ska suuntavaisto?! :O

Meillä on jo toista kesää vuokramökki ja tuli oltua melko paljon mökillä viime kesänä ja syksynä ja tänä kesänä olen käynyt muutaman kerran. Serkku otti mut tänään kyytiin ja mun piti neuvoa reitti mökille, mutten VIELÄKÄÄN osannut reittiä. :LOL: Ohjasin meidät yhdessä kohdassa oikealle, kun piti mennä vasemmalle ja piiitkän matkan ajettuamme tajusin, että ei nyt kyllä ole tuttua seutua. :confused::rolleyes: En vissiin kauheasti keskity reitteihin auton kyydissä...

En ole kyllä tässä asiassa loistanut aiemminkaan. Soitin mm. kerran jollekin ja kysyin, missä eräs baari sijaitsee...noh, se baari oli mun selän takana vastakkaisella kadulla. :xmas: Tämän takia en kovin mielelläni aja autoakaan. Pitäisiköhän huolestua tän onnettoman suuntavaiston takia? :D
 
Viimeksi muokattu:
Hra Majuri
Meillä on jo toista kesää vuokramökki ja tuli oltua melko paljon mökillä viime kesänä ja syksynä ja tänä kesänä olen käynyt muutaman kerran. Serkku otti mut tänään kyytiin ja mun piti neuvoa reitti mökille, mutten VIELÄKÄÄN osannut reittiä. :LOL: Ohjasin meidät yhdessä kohdassa oikealle, kun piti mennä vasemmalle ja piiitkän matkan ajettuamme tajusin, että ei nyt kyllä ole tuttua seutua. :confused::rolleyes: En vissiin kauheasti keskity reitteihin auton kyydissä...

En ole kyllä tässä asiassa loistanut aiemminkaan. Soitin mm. kerran jollekin ja kysyin, missä eräs baari sijaitsee...noh, se baari oli mun selän takana vastakkaisella kadulla. :xmas: Tämän takia en kovin mielelläni aja autoakaan. Pitäisiköhän huolestua tän onnettoman suuntavaiston takia? :D
Niinpä niin, oliskohan syytä sun hankkia navigaattori :headwall:
 
Jaaaa.... no, mun piti kerran ala-asteikäisenä(?) käydä kaverin luona kylässä. Olin siis käyny tällä kaverilla jo monta kertaa aikasemminkin, ja matkaa oli varmaan 700m (?), mutta pakko oli kääntyä takasin kysymään äitiltä, kun en ollu varma että oliko se talo sittenkään se mikä luulin (enkä tietenkään uskaltanu koittaa)... :D:D

Ja näitä on sattunu paljon vielä myöhemminki. Oikeasti mua ei kannattais päästää mihinkään ilman navigaattoria (siis ainakaan mihinkään uuteen paikkaan).
 
Mulla on varmasti ainakin yhtä huono tai jopa huonompi suuntavaisto kuin sulla.. Mä hukkaan itseni jopa tässä kotikaupungissani jossa olen kuitenkin asunut 90% elämästäni. En osaa neuvoa ketään mihinkään vaikka olisin käynyt sielä 100 kertaa ja en osaa lukea karttaa, joten on ihan hukassa jossain uudessa kaupungissa, metsästä puhumattakaan..
 
:O
Kyl Tytsi tarttee ny kyllä sun apua. Eti sille mies, joka opettaa sen suunnistamaan, ajamaan autoa ja käyttämään kännykkää.
Mä uskon vahvasti siihen, että jokaisen naisen tulisi oppia huolehtimaan itsestään, ajaa itse autoa, suunnistaa itse ja käyttää kännykkää itse. Muuten on niin sanotusti in deep shit jos sattuu tekemään väärän valinnan ja ottamaan kumppanikseen miehen tai naisen johon ei voikaan luottaa hädän hetkellä. :D Eli.... en etsi. :rolleyes:
 
IhanaValo
Mulla on varmasti ainakin yhtä huono tai jopa huonompi suuntavaisto kuin sulla.. Mä hukkaan itseni jopa tässä kotikaupungissani jossa olen kuitenkin asunut 90% elämästäni. En osaa neuvoa ketään mihinkään vaikka olisin käynyt sielä 100 kertaa ja en osaa lukea karttaa, joten on ihan hukassa jossain uudessa kaupungissa, metsästä puhumattakaan..
Ihan ku ois omaa tekstiään lukenut...yhtä "hyvä" tilanne siis miullakin.
Välillä hävettää kun keskustaan rakensivat vasta ison kauppakeskuksen, enkä osaa sielläkään suunnistaa...:ashamed:
 
Mä olen kerran eksynyt kiertäessäni korttelia. :whistle: Ei ollut parkkipaikkaa, ja mies sanoi että kierrä kortteli. No, mä lähdin kiertämään. Käännyin oikeaan, oikeaan ja oikeaan,,, sitten kysyin, että mihin seuraavaksi. :D Mies katsoi hiukan hitaasti. :whistle: No, mies meni menojaan,ja sitten mä opin suunnistamaan itse. :) Sen oikeesti oppii kun vaan harjoittelee ja oikeesti miettii niitä suuntia ja maamerkkejä.
 

Yhteistyössä