SIIS Vit*tu!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
todella hieno mä puhuin tai yritin puhua hänen kanssa hän sanoi että mä saan vain 5sentia |O Mun hermot ei enää kestää tommosta ilkeystä,olen muutenkin aivan loppu
Oikeesti, hän ei voi tehdä sulle noin! Haet sen sohvan pois ja näytät tän keskustelun hälle!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
todella hieno mä puhuin tai yritin puhua hänen kanssa hän sanoi että mä saan vain 5sentia |O Mun hermot ei enää kestää tommosta ilkeystä,olen muutenkin aivan loppu
Oikeesti, hän ei voi tehdä sulle noin! Haet sen sohvan pois ja näytät tän keskustelun hälle!!!!!!!
mä nyt jotain keksin miehen kanssa miten me saadan sen pois tai mies soita vielä hänelle,mutta jos ei onnistu hän voi otta sen sohvan enkä mä enää ikinä edes otan rahoja koska tälläiset ihmiset muutenkin saavat takaisin elämää oppi :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
Ja 'kaverilla' oli ikää?
25v :ashamed:
oisit sanonut että; joo joo, mees ny kotiis ottaan isältäs selkään! :kieh:
Ei sanonu että aikois kuitenkin maksaa siitä?

Kauhee muuten mitä kello on! nyt vasta huomasin...
Olet kyllä oikeassa, anna olla vaan jos ei maksa, karmaan voi aina luottaa. Ennemmin tai myöhemmin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:
argh...tulin ihan vihaiseksi kun luin sun aloituksen.
Hitto mitä kakkapäitä jotkut osaa olla!Ei tommonen ole mitään ystävyyttä.Sä olet kiltti ihminen ja löydät taatusti parempia ystäviä itselles :hug:
Koita jaksaa =)
kiitoksia paljon,yritän jaksata,en ymmärrä ei,miten ihmiset niin ilkeitä voivat olla ja vielä hän sanoi että miks sulla aina joku kuolee :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
Ja 'kaverilla' oli ikää?
25v :ashamed:
oisit sanonut että; joo joo, mees ny kotiis ottaan isältäs selkään! :kieh:
Ei sanonu että aikois kuitenkin maksaa siitä?
kun mä toin hänelle sohva hän sanoi että maksaa lähi aikoina,mutta nyt hän puhuu etten mä saan enemmän kuin 5 centia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Ei hitto mikä ihminen! Hakekaa se sohva pois siltä, kohta se varmaan pilaa sen vaan kiusatakseen.
voi olla mistä tiedä,ihme että olin ennen eri mieltä ihmisestä ajatelin vaan että hän on vaan semmonen joka rakasta itseä,eikä se haitanut minulle,mutta ne sanat mitä mä sain tänään ,ei varma voi olla mitään pahempi kun on muutenkin suru kaksi kuolema melkein heti :'(

 
:hug: Onpas sulla typerä "kaveri"! Käyttäytyy kuin 14-vuotias.
Jos mulle kävisi noin, niin luultavasti laittaisin mieheni ja miehen kaverit hakemaan sen sohvan samantien pois. Ilman ennakkovaroitusta, ilman neuvotteluja.
 
VITTU ,HAUKUIN nyt hänen kanssa vielä eikä hän halua toistaseksi maksaa,huomenna me soitellaan vaikka hänen vanhemmille tai mennään hänen luo ja sit ,en tiedä mitä sitten,mutta nyt en sietä enää tollaisia tai vaikka polisiille soitellaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Onko sillä tyypillä joku alkoholiongelma tms. vai miten ihmeessä voi käyttäytyä noin? Aika käsittämätöntä.
Ei ole alkon kanssa ongelmia,tuntu että koko maailma on nykyään ihan sekaisin,kaikki ovat pihejä rahan takia voivat jopa tapa toista :headwall: :( en jaksa enää kestää tollaisa ihmisia nyt minäkin teen edes jotain vaikka polisiille soitan jos kuulen vielä kerran ettei hän maksa

 

Yhteistyössä