Siis voiko oikeesti ikävöidä toista niin että tulee ihan fyysisesti paha olo?

voi... todellakin... onkos sun sydän särkynyt koskaan? mä ainakin oksennan aina sydänsuruissa ja seläs menee pahanolon kylmät väreet...
Onhan tuo jokusen kerran... Ja sillon kans yrjö lens. Nyt ei oo viel lentäny, mutta pala on koko ajan kurkussa. Nolointa tässä on että vajaa tunti sitten "erottiin". Ja se pala työnty saman tien kurkkuun ja äsken mä jo itkinkin. Vai apua. Nolottaa jotenkin tälle 30+ tuntee tälläsii tunteita...
 
[QUOTE="vieras";26562197]ihminen ihastuu ja kun ei saa vasta kaikua!
niin voi pahoin! Se tunne on tuossa sydämmen kohdalla! ei sydän![/QUOTE]

Tää on kyl vähän antanu ristiriitasta infoa. Mutta nyt se äsken sit viestitti ja ei kait täs enää oo mitää epäiltävää. Mut nyt mä meen naapuriin terapiaan. Illalla sit lisää ikävä kitinää :D
 
"hmm"
no en tiiä, musta se ikävän tunne sillon alkuhuumassa oli vaan "ihanaa", sit oli ihana viestitellä kaikkia kaipausviestejä ja rakkaudentunnustuksia miehen kanssa :) ei mua oksettanut, se oli kivaa tuntea niin. loppupeleissä se menikin niin että oltiin jatkuvasti yhdessä ja 2kk jälkeen asuttiin yhdessä. nyt on jo lapsiakin :) miksi susta tuntuu pahalta, eikö mies ole yhtä mukana jutussa kuin sä?
 
"vieras"
Tää on kyl vähän antanu ristiriitasta infoa. Mutta nyt se äsken sit viestitti ja ei kait täs enää oo mitää epäiltävää. Mut nyt mä meen naapuriin terapiaan. Illalla sit lisää ikävä kitinää :D
Miks porukka luulee aina että "tuo kyllä kirjottelee"! Kitinää? en kitise vaan ipisen.?Sinun pitää ...mutta jos sam joka vastaa viesteihin mitä vittua niin ollaan oikeilla jällillä!
 
[QUOTE="vieras";26562259]Miks porukka luulee aina että "tuo kyllä kirjottelee"! Kitinää? en kitise vaan ipisen.?Sinun pitää ...mutta jos sam joka vastaa viesteihin mitä vittua niin ollaan oikeilla jällillä![/QUOTE]

Mul meni nyt vähän ohi tää. Tarkoitin siis että tulen itse tänne kitisemään ikävissäni...
 
Mun täti tulee aina kipeäksi, jos miehellä tiedossa esim työreissu tmv, en tiedä stressaako itekseen olemisesta sit niin paljon. Monesti kuume nousee, tulee huonovointiseksi ja verensokeri liian alhaalla/ylhäällä (diabetes). Kummallista sekin.

Mä kun sain kuulla eksän pettäneen mua, oksensin yhden illan.
 

Yhteistyössä