Silmien väri -kuvaketju!

  • Viestiketjun aloittaja suomalaisten silmät
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sirionful";29988571]Syötkö kenties efexoria?n Nim. isot mustuaiset itselläkin silloin.[/QUOTE]

En. Pupillini reagoivat vaan hyvin herkästi vähänkin kirkasta päivänvaloa hämärämpiin olosuhteisiin.
 
Spencer Hastings
Mulla on just sellaiset suomalaisvihreet silmät, eli sinertävät ja keskellä keltaista. Näyttää livenä vain vihreältä, mutta kuvissa lähes aina siniseltä. Mulla oli johonkin 10-vuotiaaksi asti täysin siniset silmät, sitten niihin tuli se keltaisuus ja tadaa.

Esim. tässä kuvassa näyttää sinisiltä, mutta kun katson peiliin niin vihreäthän ne
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote
Mulla on just sellaiset suomalaisvihreet silmät, eli sinertävät ja keskellä keltaista. Näyttää livenä vain vihreältä, mutta kuvissa lähes aina siniseltä. Mulla oli johonkin 10-vuotiaaksi asti täysin siniset silmät, sitten niihin tuli se keltaisuus ja tadaa.

Esim. tässä kuvassa näyttää sinisiltä, mutta kun katson peiliin niin vihreäthän ne
Mun mielestä kuvassakin sun silmät on erittäin selkeät vihreät. Aika kirkkaan väriset.
 
Peyote
[QUOTE="wieras";29989871]Onpa tummansiniset, kuin orvokit[/QUOTE]

No jaa, en tiedä näyttääkö ne vaan usein mustilta tai harmailta. Ainakaan sininen luomiväri ei käy lainkaan. Vihreän kanssa toimii.
 
"jmia"
Mun silmät on sinisen vihreän harmaan ruskeat, riippuu valosta aika pitkälti.. Etenkin valokuvissa. Joissain kuvissa silmät on ihan siniset, joissain oikeastaan oranssit :D täytyy laittaa kuvaa kun pääsen koneelle
 
Spencer Hastings
Mun mielestä kuvassakin sun silmät on erittäin selkeät vihreät. Aika kirkkaan väriset.
Mä en nää niitä vihreinä tuossa kuvassa ollenkaan :D En kyllä ihan sinisinäkään, ehkä siis sinivihreinä, mutta enemmän sinisinä.

Tässä vertailun vuoksi samalla kameralla ja samoilla asetuksilla otettu kuva miehen simmusta, ja tää on mun mielestä ns. oikea vihreä

 
Peyote
Mä en nää niitä vihreinä tuossa kuvassa ollenkaan :D En kyllä ihan sinisinäkään, ehkä siis sinivihreinä, mutta enemmän sinisinä.

Tässä vertailun vuoksi samalla kameralla ja samoilla asetuksilla otettu kuva miehen simmusta, ja tää on mun mielestä ns. oikea vihreä

Sun silmät on vähän erikoisen värisen vihreät, semmoiset turkoosihtavat. Kirkkaat.
 

Yhteistyössä