Sinkkuus ja seksittömyys ärsyttää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harmittaa, kun en löydä ketään. Olen ollut joitain vuosia sinkkuna, minä aikana on jotain virityksiä ollut, mutta ei mitään pysyvämpää. Yksi muutaman kuukauden seurustelu. Olen ollut itse kiinnostunut joistain, mutta ei niistä jutuista mitään ole tullut. Sinänsä olen ihan tyytyväinen ja onnellinen sinkkuna ja elämässä on paljon merkityksellisiä ja tärkeitä asioita. Mutta se, että joudun elämään ilman seksiä ja romantiikkaa, se harmittaa. En edes niinkään kaipaa mitään lähellä nukkumista tms ja on ihan kiva asua itsekseen.

Ei ole kyse siitä, etteikö kukaan saattaisi minusta kiinnostua. Kiinnostuneita on ollut, ja itsekin olen ollut kiinnostunut muista, mutta nämä eivät koskaan tunnu menevän yksiin.

Yhden yön jutut tms pelkät satunnaiset seksisuhteet eivät ole ratkaisu, koska en saa ikinä esim. orgasmia yhden illan jutuissa. En myöskään oikein jaksa seksuaalisesti innostua, jos toinen ei vedä tarpeeksi puoleensa ihmisenä ja seksuaalisesti. Toisin sanoen - en saa yhden illan jutuista sitä, mitä haluaisin.

Mitä ihmettä pitäisi tehdä, että löytäisin jonkun?

Välillä olen harkinnut, että aloittaisin jutun yhden minuun kovasti ihastuneen ihmisen kanssa, mutta ei sekään oikealta tunnu, että vain joksikin aikaa aloittaisi seurustelun vaikkei ole itse oikeasti kiinnostunut. Pahimmillaan loukkaa toista.
 
vierailija
Rakkaus on vain hetkellinen mielenhäiriö eikä parisuhde ketään autuaaksi tee, etsi mieluummin satunnaista seksiä ja nauti itsenäisestä elämästä
Olen kokeillut satunnaista seksiä. Mutta kerroin jo aloitusviestissä, että en saa siitä sitä, mitä haluan. En esim. saa ikinä yhden illan jutuissa orgasmia, ja en oikein nauti seksistä, jos en saa siitä tyydytystä.

Nautin itsenäisestä elämästäni. Ei minulla välttämättä tarvitse olla parisuhdetta. Seksiä ja romantiikkaa kaipaisin enemmän kuin itse suhdetta.
 
vierailija
Tarvitset fuckbuddyn. Täällä mä oon valmiina auttamaan sinua
Netti on täynnä miehiä jotka ovat valmiita panemaan aivan kaikkia joilla on reikä. Ei mitään väliä millainen nainen, reiän olemassaolo ratkaisee.

Itse asiassa kun ajattelen, niin en muista palstalta ainuttakaan naispuolista sinkkua käsittelevää ketjua johon ei olisi tullut joku mies tyrkylle pippeli ojossa. Nämä samat tyypit myös pommittavat tauotta kaikkia deittipalstoille rekisteröityneitä naisia.
 
vierailija
Netti on täynnä miehiä jotka ovat valmiita panemaan aivan kaikkia joilla on reikä. Ei mitään väliä millainen nainen, reiän olemassaolo ratkaisee.

Itse asiassa kun ajattelen, niin en muista palstalta ainuttakaan naispuolista sinkkua käsittelevää ketjua johon ei olisi tullut joku mies tyrkylle pippeli ojossa. Nämä samat tyypit myös pommittavat tauotta kaikkia deittipalstoille rekisteröityneitä naisia.
No mitäs sitten?
 
vierailija
I feel your pain. Kai sitä vaan täytys lähtee tyrkylle johonkin, mutta aina ne vakavoituu suhteenomaisiks ja joku loukkaantuu, itse tai se toinen. Jään kuulolle, jos tuliskin joku uusi hyvä idea!
 

Yhteistyössä