sirkus Florentino

Apollo = Florentino
Alkuperäinen kirjoittaja pienistä sirkuksista olen käynyt mm. Sirkus Calibassa:
Sattumoisin et ehkä ole nähny Apolloa vuosiin, koska Apollo on nykyään Sirkus Florentino! Nimeä vain on vaihdettu! Olen kaks kertaa käyny Apollossa, ja esitykset oli sillon sanonko mistä! Mutta kommenttien perusteella sirkuksen nimen mukana muuttui myös shown laatu! Tänään Florentino oli täällä espoossa, en käyny, mutta työntekijät olivat pois ajaessaan sen näköistä sakkia että oikein pelotti. Mutta katsotaan jos eksyn käymään Florentinossa vielä kun se espoossa on!
 
Sanna
Sirkus Florentinolla ei ole mitään muuta tekemistä Apollon kanssa kun sama teltta..pitäjä sekä koko henkilökunta on Sirkus Florentino joka on ollut jo kolme viimeistä vuotta jolloin Apollon lopetti sirkus toimintansa ja myi telttansa pois.
 
Flori & kumpp., here i come!
Florentino näyttää tällä hetkellä kiertelevän Espoon nurkilla ja ehkäpä se sieltä pyörähtää Helsinkiin? I think so. Olen itsekin epäillyt tuota että se on vanha Apollo uusissa kuosissa tai
siis sen teltalla ja uudella omistajalla jne. Ja sen sanon myös vielä mahdollisimman selvästi että
haukkukaa minun puolestani muut sirkukset vaikka mihin kunhan olette FLORENTINOSTA HILJAA
ja myös vain toisten kommenteista ennen kuin ITSE NÄETTE JA KOETTE. Se ohjelma oli viime vuonna ainakin yhtä hyvä kuin Apollossa parhaimmillaan ja hyvältä nytkin vaikuttaa, tosin eläimiä vähemmän. Eihän mikään pikkusirkus voi paremmaksi tullakaan jollei sitä tueta ja arvosteta; sirkuskulttuuri Suomessa ei aina ole ollut täydessä kukoistuksessa ja se on vasta hyvässä nousussa ALUSSA, mutta kuitenkin.
 
Flori & kumpp., tulkaa Hesaan(kin)!
No terve taas, nyt näyttäisi siltä että vielä muualla eteläisessä Suomessa kiertelette. Koska ehditte Helsinkiin? Ei kai se Espoon jälkeen mennyt jo? Haluan ehdottomasti, jos vain mahdollista, nähdä show´nne ja kovin kauas kotinurkiltani en aivan helpolla pääse.
 
Hyvä Florentino!
Noniin, nähty on pari viikkoa sitten! Hyvä oli ja ansaitsee kyllä ABSOLUT:isti kunniamaininnan jälleen kohtuullisen(kin) hyvänä sirkuksena muiden joukossa; olipa joskus ennen millaista roskaa vaan. Ihan mukava ja suht`pitkä ohjelma taas, hinnat sopivat ja lapsosille oli väliajalla ulkona pomppulinnakin! Tosin lisämaksullista kaikki mutta melko halpaa. Oheistuotteitakin oli myytävänä teltassa ja ulkopuolella mielestäni enemmän erilaisia kuin viimeksi. En kyllä itse ostanut kuin jotain tarjoilua,
muistaakseni popcornia. Itse ohjelmassa oli kaikkea mitä oli mainoksissa luvattu ja muttaman todellisen yllätyksenkin odotusten suhteen sai. Helsingissä sirkus onkin tosi monessa paikassa käymässä vielä nyt syyskuun puolella! Taas pidin showsta ja voin jäädä odottamaan seuraavaa!
 
Hyvä Florentino!
Niinjoo, unohtuikin vielä viimeksi mainita että väliajalla pääsivät halukkaat ratsastamaan upealla hevosella ja jonkun käärmeen kanssa pääsi kuvaan ja silittämäänkin mikäli halusi. Lähellä etten
mennyt! Kuvanhahan hevosenkin selässä istumisesta halutessaan sai? Ja ohjelmassa oli loppupuolella jonkun (ilmeisesti sirkuslaisen) tytön synttärit, mikäli oikein ymmärsin? Jotain lahjoja jaettiin ja kynttilät puhallettin kakusta. Enivei, jos ei näissäkin ole pilteille (ja miksei isommillekin) riittävästi kivaa näkemisen ja kokemisen arvoista niin missä??!! Florentino on hyvä! Tällaista lisää!
 
Oldis
Mielenkiinolla luin juttuja sirkuksesta. Pienessä sirkuksessa käytiin Pärnussa 2007, oli aika hyvä, nimeä en jaksa enää muistaa, ymmärtääkseni venäläinen kuitenkin. Pitää nyt miettiä lähdemmekö tyttö on vasta 1,5 vuotias.
 
Ettei vaan Florentino..?
Eihän vaan olisi kyseessä juuri sama Florentino, josta täällä puhellaan? Kai nyt nimen muistaa aika helposti? Ja jos vaan yhtään oikeasti tykkäsit(te), rahat riittävät jne., niin miksei menisi uudestaankin jos sitä tarkoitit? Pitää kyllä olllakin aikas hyvä ja hauska ohjelma että itse viitsisin mennä uudestaan samaan; useimmiten kerta riittää. Sirkushan ei ole millekään tietyn ikäiselle/ikäisille tarkoitettu vaikka toisissa tietynlaisia esityksiä/yksityiskohtia onkin enemmän. Ne ovat ns. koko kansan viihdettä ikään, säätyyn, poliittiseen näkemykseen, uskontoon, sukupuoleen yms. katsomatta. En siis muista tuota niin tarkkaan mutta tuon kaltaisia juttuja niistä on kirjoitettu lehdissä yms. Ja olen kyllä samaa mieltä!
 
hansu
Käytiin tänään Lahdessa katsomassa - eka kerta pikkusirkuksessa. Tietysti jos vertaa Sirkus Finlandiaan ollaan tyystin eri kokoluokassa joten oikeasti vertailu ei edes ole reilua. Tässä oli enemmän "talkoohenkeä" ja pienemmät puitteet mutta oli kiva ja hyvä esitys ja etenkin lapset huomioitu erittäin mukavasti! Ja esiintyjät olivat hyviä, etenkin taikuri/tasapainoilija -heppu oli tosi taitava! Vau ja kiitos, jäi hyvä mieli :) Tsemppiä yrittäjälle!
 
Ei Finlandia mut ok sellasenaan
No ei tieteskään Finlandian tasoinen(eikä yritäkään olla) mutta aivan jos ei nyt erinomainen niin hyvä sellasenaan tuo Florentino on! Miksihän sirkuksia nyt yleensä on perutettukaan yhtä useampi!!?? Ei kaikki pääse vaan yhteen tiettyyn eikä tykkää samoista. Yrittäkää nyt tajuta Finlandiaan vertaajat, ettei nuo sirkukset keskenään kilpaile, ei ainakaan tietääkseni eikä yritä(kään) olla toisiaan parempia vaan viihdyttävät ihmisiä kukin tavallaan ja ovat lähinnä kooltaan, oheistarjonnaltaan yms. erilaisia. Hansun kanssa kyllä samaa mieltä! Kiva että oli kivaa ja voin yhä suositella sitä omastakin puolestani uudestaan. Tsemppiä!
 
Hyvä Florentino Again!
No onkos tullut kesä nyt talven keskelle... nyt jäädäänkin jo jälleen odottamaan 2010:tä ja uutta-toivon mukaan taas hyvää ohjelmaa. Hyviä ovat kyllä tähänastisetkin olleet! Pikkujouluja ja hyviä vointeja vaan kaikille ja toivottavasti ei sikainfluenssakaan iske kynsiään teihin tai ainakin siitä paranee! Hyvältä kyllä täällä päin jo näyttää; pahin epidemia-aalto alkaa väistyä vuoden lopulla; ainakin ensimmäinen. Keväällä taas nähdään tai ainakin jossain vaiheessa kiertuetta.
 
KLOVNI FLORI omistaja
Terve kaikille ia nyt on pakko sanoA jos ette tiedä mistä olen kotoisin ( BULGARIASTA),PYYDÄN ETTE KUTSUTTE MINUN SIRKUS FLORENTINO VENÄJÄLTÄ TAI APOLOSTA(OLEN OSTANUT SIITÄ) OLEN TILANUT IHAN UUSI TELTA SIITA VARTEN TÄMMÄ VUOSI 2010 .OSTIN APOLOSTA TELTA MUTTA KAIKKI TE MUISTATTE.
OHJELMISTO 2010 V. VOIN SANOA ETTÄ TAIKURI ON ENGLANTILAINEN,USASTA TULE ILMA ACROBATI NUMERO,UKRAINESTA JONGLOORIT JA TASAPAINOT:):):)
 
Florentino Here I Come!
No terve terve Flori! Täällä taas kirjoittelee yksi sama fani joka yhtenään täällä palstalla nimenomaan kehuu Florentinoa hyväksi ja taas HYVÄKSI ja olen nähnyt jo parit ohjelmat ja lisää odotellaan! Ihan tarpeeksi hauskaa, vähän jännää ja taidokasta on joka ohjelmassa ollut ja ne jotka niitä haukkuu ja odottaa vaan jotain megaluokan superhypererikoista, monipuolisempaa jne.: painukoot suolle ja ulkomaille sellaisten perässä jos pääsevät! Täällä Suomessa nähdään tällaista ja SILLÄ HYVÄ! Itse kyllä annan yhä edelleen täydet pisteet Florentinolle jo aiemmin näkemieni perusteella. Lähinnä kiinnostaisi koska tämän vuoden ohjelmista yms:ta mahdollisesti alkaisi tietää tarkemmin? Vielähän kuitenkin kestää ainakin vähän aikaa ennen kuin 2010-kiertue alkaa..?
 
Terve Flori!
Heippa taas ja kiitokset vain nettisivustonkin viimeisimmästä päivityksestä 2010:lle! Vielä kun saisi nekin ohjelmisto,-lippu,-kuva-ym:tkin osiot toimimaan niin hyvä...; niistä sivupainikkeista hiiren kursorilla klikkaamalla kun ei vielä toistaiseksi tapahdu mitään. Olisipa sekin nastaa jos näkisi peräti koko kiertuelistan sivulla kerralla; eikö sekin ole jo kokonaan sunniteltu? Tosin hyvä jos aika ajoinkin voi kiertueen mittaan sitä sivuilta katsoa mutta eivät kaikki voi. Mutta että tietäisi edes suunnilleen tarkkaan koska sirkus tulee omalle paikkakunnalle ja minne, siihen nyky-sivut ja mainoksetkin auttavat jo aika hyvin.
 
Yx Flori-fani
No juuri näin; toimivathan ne sivut, nimittäin nyt kun sirkuksen kiertue on jo alkanut! Ällistelinpä tuota juuri vain aiemmin itsekin kun kävin sivulla 4.4. aikoihin. Se on siis jo korjattu. Yleensä paheksun täällä Florentinon sirkus Finlandiaan vertaamisia yms. mutta NYT kyllä täytyy sanoa että Florentino näyttäisi tänä vuonna ainakin ohjelmanumeroiden määrällä ja monipuolisuudella menevän jopa Finlandian ohi! Ei siis tasolla mutta ainakin yritys on kova tulla entistä paremmaksi, ainakin kiinnostavaksi ja kyllä esim. takavuosien Apollon ohi ollaan jo mentykin! Näkyipä siellä nettisivuilla jokin lasten karusellikin; jos Florentino sellaisenkin on jo lisätarjonnaksi hankkinut niin ohhoh... Eivätkäkä liput liian kalliita vieläkään ole. Täältä tullaan ja esityksessä tavataan!
 
FLORISTI
Sastamalassa lämpöä ainakin riitti.. Villakoira oli melkein yhtähyvin koulutettu kuin meidän "kouluttamaton" puudeli ;) Hevosellakin sai ratsastaa väliajalla 10m matkan jos älysi ottaa rahaa mukaan!! Kaikki maksoi ja paljon! Mieleen jäi tyhjä kukkaro, pakkopaita-ukko (joita on kuulemma vain 2-3 maailmassa), kaasukiisu, hytkyvät lankut persuksen alla, VIRALLINEN juontaja MANEESILLA (joka oli 3x3m) ja epätoivoinen pulu-peli. Nauraa kyllä sai.. Oli niin surkuhupaisaa..
 
Lena &tytöt 5v ja 7v
meidän perhe viihtyi ainakin kovasti,omasta mielestäni parasta oli joglöörit sekä tasapainotaiteilija..lapset innostuivat kovasti ulkopuolella olleesta pomppulinnasta mukava pikku lisä sirkukseen..ja kaikkihan maksaa riippuu vaan mihin vertaa :eek:)
me ainakin saimme rahoillemme vastinetta ja menemme varmaan taas ensi keväänä mikäli sattuvat lähistölle!!
 

Yhteistyössä