sirkus Florentino

Rahoille kyllä vastinetta
FLORISTI: Paljonko kaikki muka maksoi? Mikä ei ollut hyvä? Mikä surkuhupaisaa?!! Jos joku on surkuhupaisa niin SINÄ! En haasta riitaa mutta toteanpa vain(kuten aiemminkin) että arvostan ainakin TÄYSIN sitä mitä Florentino pystyy tarjoamaan ja se on omalla tavallaan ja tasollaan HYVÄ! Ei kukaan sinua sinne pakota menemään eikä eurojasikaan panemaan. Menikö KAIKKI kuten väität? Kannattaisi ottaa reilusti eikä vaan kymppiä-paria. Ja esityksestä: jos joku eläinnumero tai temppu menee vähän pieleen se pyritään korjaamaan/tekemään uusiksi kerta-pari. Yhtä kaikki: HYVÄ Florentino on, ihan riittävästi ja kuka ei tykkää, ei ole PAKKO MENNÄ!
 
Tsemppiä Florentino!
Ketkäs vandaalit & huligaanit ovat Rauman seudulla repineet ja levitelleet Florentinon mainoksia katupylväistä, kuten olen kuullut/lehdestä lukenut? Taitaapi olla hyvikin sen luokan poikia/tyttöjä ettei pitäisi mihinkään yksin laskea tuhojaan tekemään. Porttikielto sirkukseen ainakin jos vielä löytyvät! Toivottavasti Florentino sentään säästyy miltään muulta tihutyöltä/näpistykseltä tai ilkivallalta. Eivätpä taida kyseiset ilkimykset sirkukseen halutakaan. tiukalle kurille vaan! Tsemppiä Florentino ja pian(toivottavasti) nähdään!
 
Kaukana huonosta
Voitte, arvon "huonot" ollakin aivan hyvin vast´edes menemättä sinne. Ja terveisiä vaan yhä joka sillekin "pellelle ja homolle", joka täällä yhtenään sellaisia sammakkoja päästelee suustaan omiakin kommenttejani ja täällä pakinoitani vastaan. Koska Florentino on jo pienempi ja pienemmällä budjetilla/resursseilla pyöritettävä kuin Finlandia ja vastaavat niin KUKA, SIIS OIKEASTI, mitään maailman huipputasoa/isoa odottaakaan? Eivätpä taida monetkaan tuota tajutakaan! Mutta MINÄ kyllä tajuan! Eivätkä mitkään erimaalaiset työntekijät/sirkustaiteilijat mitään huonoja ole, eivät ainakaan kaikki! Jo riittää sirkuksen parjaaminen/herjaaminen!
 
Florentino-fani
Ohjelma Florentinossa on yleensä kestänyt puolisentoista tuntia. Sen tarkemmin en osaa sanoa ja se saattaa olosuhteista ym:sta riippuen vaihdellakin hieman. Väliaika on, kuten sirkuksissa yleensä puolivälissä ja (ehkä) jokin yllätys ohjelmassa on luvassa. Parhaitenhan kaiken tietää menemällä itse katsomaan.
 
Anne
Hauskaa oli koko porukalla..olimme katsomassa ohjelmaa Nauvossa ja ihanaa että täällä saaristossakin pääsee nauttimaan Sirkuksesta toivottavasti tulevat myös ensi kesänä :0)
 
Maarit ja tytöt 3 ja 5v
Olimme positiivisesti yllättyneitä sirkuksen ohjelman tasosta..oli kiva käydä!
Voin kyllä suositella muillekin käykää ihmeessä katsomassa hyvää sirkus viihdettä!
 
Hyvä Florentino!
Sama täällä; positiivisesti yllättyä olen joka kerran aiemminkin käydessäni Florentinossa saanut ja tuskinpa nytkään petytään! Olen siis Helsingin seudulta kotoisin ja täällä yhä vielä Florentinoa vierailevaksi odotellaan; pääsisipä siihen aiemminkin! Se kun saapuu kiertueellaan tänne yleensä loppukesän kynnyksellä; syyskuussa ainakin viimeksi. Onhan meillä täällä jatkuvasti lisääntyvinä määrinä omat kesä-konserttimme, samba-ym.-karnevaalimme, juhlia, markkinoita ja joskus kyllä sirkus,-teatteri-yms.-tapahtumia ja parhaimmillaan ilmaisia ympäri katuja ja toreja, mutta ei kyllä MIKÄÄN voita sitä aitoa SIRKUStunnelmaa joka teltassa, pyöreän areenan ympärillä perinteisiä sirkusnumeroita katsoessa syntyy. Sirkus Finlandiakin kun päättää oman kiertueensa tänne vasta lokakuussa. Toki yhdet pitävät enemmän niistä tapahtumista, toiset näistä. Olen myös pitänyt Florentinosta joka käynnilläni ja miksen(pä) vastakin..?
 
Vähän vauhtia päivityksiin please!
Heippa vaan, nyt on 15. 7. jo mennyt ja haluaisin piakkoin tietää, minne Florentino seuraavaksi menee. Sivuilla on kiertueosio jäänyt nyt tuohon päivään. Onko sirkuksella ehkä jotain välipäiviä tms. tuossa välillä? Entä koska, kuten ennenkin olen pohtinut, Florentino mahtaa (tarkalleen) Helsingin lähiöille saapua ja minne? Täälläkin olisi pienikin sirkus keskikesällä poikaa!
 
me käytiin viime vuonna kun tuol kirkonkylällä oli tämä sirkus, tosi kiva ja sopivan kestoinen pienille lapsille ja ohjelma hyvä.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vauhtia päivityksiin please!:
Heippa vaan, nyt on 15. 7. jo mennyt ja haluaisin piakkoin tietää, minne Florentino seuraavaksi menee. Sivuilla on kiertueosio jäänyt nyt tuohon päivään. Onko sirkuksella ehkä jotain välipäiviä tms. tuossa välillä? Entä koska, kuten ennenkin olen pohtinut, Florentino mahtaa (tarkalleen) Helsingin lähiöille saapua ja minne? Täälläkin olisi pienikin sirkus keskikesällä poikaa!
Akaassa on tänään :)
 
Jo selkiää
Tosiaan, nyt onkin kiertuetta päivitetty taas... jäipä vain vähänkin jälkeen tuosta 19. tämän kuun maanantaistakin. Ja näkyypä vain yhä vielä kestävän ainakin elokuuhun ennen kuin Hesassakaan päästään "Florittelusta" nauttimaan. Espoon tai Vantaan johonkin lähiönurkkaan voisi juuri vielä tuon takia mennäkin jahka se sinne jonnekin ehtii... Kovin kauas ei ainakaan! Täytynee vielä jaksaa odottaa.
 
Meri-Kaisla harmaana
Me käytiin perheen kanssa viime vuonna ja tykkäsimme kaikki. Esitykset oli perinteisempiä, teltta pienempi ja "nuhjuisempi" ja sirkuksen henkilömäärä oli toki pienempi kuin Finlandiassa mutta lapsille nämä perinteiset temput oli uusia ja itsekin tykkäsin, että kaikki oli todella taidokkaita. Kun olen niin monta kertaa käynyt sirkuksessa niin saa olla aika ihmeellinen show, että se enää tekee minuun mitään erityistä vaikutusta, siksipä minustakin oli kiva nähdä taas sitä mitä sirkuksessa lapsuudessakin näki.
 
Haistakaa Vaikka Kukkanen-nimimerkki
Eipä tarvitse olla niin lapsi tai lapsenmielinenkään pitääkseen tuosta, pitää vain tosiaan muistaa että sirkukset joita täällä kiertää ovat pääosin pienempiä, vaatimattomampia jne. Kovin suurempia on turha odottaakaan koska kentät ovat usein pieniä, paikkavuokrat kalliita yms. Ja onhan meillä nämä niin tiukat määräykset esim. sirkuseläinten suhteen että hyvä kun saadaan nähdä edes kissoja, koiria, hevosia, lintuja, joskus käärmeitä(kin) yms. Ja taso kyllä voi olla pienemmissäkin hyvä, jopa korkeakin vaikken osaa niitä juuri vertaillakaan mutta huomaan kyllä mikä on taidokasta ja mikä kohellusta. Florentino on kyllä hyvä ja sillä hyvä!
 
Heko heko
Se parhaiten nauraa joka toisen kommenteille viimeksi! No, enpä kyllä enää(todennäköisesti) ehdikään töiden alkamisen myötä tänne naputtelemaan niin usein mutta about kerran viikossa silloin tällöin. Enkä kyllä niin usein enää viitsikään ennen kuin on todella kerrottavaa; siis Florentino-vierailun jälkeen. Otanpa vain huviksenikin kantaa täällä yhteen hyvään sirkukseen sitä hyväksi kehuskellen ja ajan tasallakin pysyäkseni; käyn tämän tästä sen omilla sivuillakin ja yritän bongailla koska ja missä siihen mahdollisesti ehtii.
 
Florentino-fani
Eihän kai Florentinon kiertue tuonne Somerolle 20. 8. pääty??!! Sivuilla on varmaan päivitys nyt taas vähän kesken? Odotan TODELLA sirkuksen vierailevan myös Helsingissä kuten aiemminkin; Riihimäkikin on jo vähän kaukana. Tulettehan Helsinkiinkin?
 
tiu
Näin esityksen tänään, ja olin todella positiivisesti yllättynyt kuinka monipuolinen ja laadukas ohjelmisto on noin pieneen sirkukseen pystytty kokoamaan. Oli vallan kiva ilta. Pienimmät vieraat olivat aivan lumoutuneita esityksistä ja ne jaksoivat hämmästyttää aikuistakin.
Paljon pisteitä hyvin ammattimaiselle tirehtöörille hyvistä juonnoista!
Suomalaiset ovat kovia etsimällä etsimään virheitä ja turhan negatiivisuus istuu syvällä perusluonteessa, kuten tässäkin keskustelussa nähdään. Kyllä on rima aika korkealla jos tästä sirkuksesta saa "pettymyksen". Itselläni oli ainakin vain leveä hymy naamalla koko esitysten ajan ja voin lämpimästi suositella.
Paikalle kannattaa mennä ajoissa, sillä jono on pitkä ja en tiedä oliko tänään joitakin jotka eivät loppujen lopuksi lisäistuimista huolimatta telttaan mahtuneet.
 
Rima alemmas juuri
Hei, hyvin sanottu, Tiu! Juuri tuota(kin) olen yrittänyt osaltanikin lukuisissa viesteissäni sanoa ja kertoa että USKOMATONTA miten kaikki etsivät melkein vain virheitä, arvostelevat mm. Florentinon pientä kokoa, taiteilijoita ja muutenkin leikkivät oikeita kriitikkoja jotka sentään (vielä) tällä palstalla pitävät suunsa kiinni Florentinosta. Olen nähnyt sen esityksen jo parina vuonna aikaisemmin ja koko ajan tuskin maltan odottaa, että pääsen taas! Toki oman mielipiteensä saa kaikesta sanoa mutta sen voi tehdä rupeamatta yleisesti sirkusta haukkumaan ja varsinkaan toisia jotka sitä taas kehuvat! Viime aikoina kun olen tänne kirjoittanut, ainakin joku tyyppi aiemmin ketjussa naureskelee mm. nimimerkeilleni ja onpa jotain nimittelyjäkin tullut.
 

Yhteistyössä